Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. bunu alınca lpg ile işin olmamalı. gerçi geçen bizim ustaya macan gelmiş, filtre değiştirilirken ayak üstü sohbet etmiştik 14-15lt yakıyormuş sakınmasız, dedim bende sakınmadığımda o kadar yakıyor macan mı alsam acep
  2. yumurta kabuğuna değdikten sonra sıkıntı değil. aslında bir aplikle gizlesen tadından yenmezde oraya elektriği nasıl getirecen
  3. sakın bunlardan alacam deme
  4. daha önceden bileydin iyiydi, geç olsun güç olmasın. bu arada bulabiliyorsan REÇBER marka al telefon kablosunu. fiyat biraz tuzludur ama, çin malları gibi 1 mikron bakır tel yerine adam gibi tel kullanır
  5. 130-180cm arasında bi yüksekliğe koyabilir (265cm diyorum sizin evin yüksekliğine). bu şekilde dağılım daha iyi olur koridor evin ortasındaysa bulunmaz nimet.
  6. Olcay Sert

    Günün filmi

    The Return 2003 yapimi Rus sineması severlere http://m.imdb.com/title/tt0376968/
  7. almayı düşünürsen bende fazla var. stok yapmışım, al dene işine yararsa
  8. kablo çekilir. zemin parke ise kolay, seramik ise zaman alır kaldır yeniden yap işi. yada şöyle bişide olabilir yönlü outdoor ap alacaksın cpe210 gibi karşılıklı koyup seyre bakacaksın. açık alanda 5.5km için çalışmışlığı var 24mbit için ikincinin maliyet biraz tuzlu gelirse ucuz üçünücüsü 2 oda varsa her odaya prizlere şundan takılıp gel bana git şuna yapılabilir. hepsinden önce dağıtıcı modemi duvarı ortalar şekilde sabitleyip dene, wifi sinyalleri yumurta gibi dağılır
  9. kablosuz olarak birbirine çok verimli olmuyor en güzeli birinden diğerine kablo çekip her iki ağında şifresini şifreleme sistemini ve wifi kanalını eşit yapmak bu şekilde telefonunuzda kopukluk yaşamadan wifi kullanmaya devam edebilirsiniz
  10. ilk telefonumu ericcsssonnn 768 olmuştu, yanılmıyorsam 1998 yılıydı. telefonu 85 milyona almıştık turkcell hattınıda 40 milyon liraya. döviz kaç liraydı bilmiyorum. ama sağolsun ordaki arkadaş hat için benim adıma başvuru yapmış; yaşım 18den küçük olduğu için 1 ay oyuncak telefonla dolaşmıştım. sonrasında babamın adına almıştık.
  11. geçen hanıma teklif etmişler 10gb net 1000dk her yöne 39 lira diye, baya bi aklıma takılmıştı. turkcelde kalmak en iyisiymiş, teşekkürler
  12. Bende turkcellden vazgeçemiyorum, 2011 de vodafone kullandım şirket hattı olarak sözleşme bitince turkcell döndüm çekmiyor diye. turkcelle geçince konuşma kalitesi bile artmıştı yada banada öyle gelmişti, bi daha macera yaşamadım turkcell devam ettim vodafone iyimiydi çekim konusunda? mesela ben kullanırken çanakkale yolunda kaç kere çekmediği oluyordu.
  13. şu iyiymiş de olmamış
  14. Olcay Sert

    Hangi Emoji Seti Olsun?

    evet aynen bence diğerlerindeki farkı görmediler. böyle gelmiş böyle gider de diyor olabilirler
  15. Olcay Sert

    Hangi Emoji Seti Olsun?

    bu emojione güzelmiş. diğerleri 3 boyutlu gibi. material design emojiOne cix olmuş
  16. hemen ardına şunu dinliyom şimdi
  17. tey tey tey ilk izlediğim günlerde loopa bağlayıp dinlerdim, ulen ahanda bu diye
  18. aracın kalan menzili benzin deposunun doluluğu ve sizin yol bilgisayarındaki ortalama tüketiminize göre hesaplanır. siz lpg de kullansanızda yol bilgisyarı benzin ile gidiyormuşsunuz farz eder ve ona göre hesap eder.
  19. istanbul ankara bir değildir ama şehiriçi pek fark etmiyor 10-12lt arası geziyor. bazı kullanıcılar kışın daha performanslı çalıştığını söylemelerine karşın ben böyle bir durum gözlemlemedim. geçen kış 205 taban yerine 225 taban ile gezdim kışın 14 litreye kadar çıktı yakıt. ev-iş 5km ve yol bakımı metro çalışması vs var ortalama 25 ile 40dk arasında gidiyorum yolu. tüketimlerin bu denli yüksek olmasında birde spor modda ani hızlanmaları sevmem yatmaktadır tüm yakıt alımlarım şurdadır ve ben yakıt aldıkça yazıyorum https://www.spritmonitor.de/en/detail/811933.html
  20. Olcay Sert

    Ti-Vct Motor Ve LPG Uyumu

    şehiriçi demeseydin iyiydi. temde sürdüm geldim diyeydin bari.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.