Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Bunu inanın anlamadım. Fotoğraf üzerinde gösterin lütfen. Bu tamamen normal bir ses takılmayın. Derece ile mi ölçtünüz ? Aynı ise dereceler aynı üflemeli birinde kaçak veya tıkanıklık da olabilir. Bunu da anlamadım araç sıcaksa cam açın veya klima on şekilde havalandırma açık kalsın.
  2. Muratcım bence fiesta'da xenon olmadığını öğrenmen gerekir unutma ki her sakallı dede olmuyor Hadi kolay gelsin fotoğrafın uygun değilse sileriz zaten
  3. Xenon sarı yanmaz bu bir. O zaman neyi neden değişiyorsunuz bu iki. Orijinal üründen mi bahsediyorsunuz nedir anlamadım. Üçüncüsü ise trafik kurallarına göre hareket etmeniz gerekir bembeyaz istemekle karşı tarafı bertaraf etme hakkınız olmamalı. Neyse bize aracı doğru tanıtın.
  4. Fırat başlıkta ki araba ile aynı değil seninki ayrıca kişilerin tüketimlerini böyle motomot karşılaştırılmamalı.
  5. Niye eklenmesin. Ama kumandadan yönetmek için onun da değilmesi gerekiyor. Uğraşmaya değmez
  6. Sorun çözülüyordu fakat ben screen prtec. ile lcdyi sökebilseydim. Neyse onu yaptırcam. Denedim bu şekilde
  7. Son güncelleme ile sadece Manuel vitesler böyle. Sonuçta öyle olsa zaten sorulmaz.
  8. Bundan sonra ilgili başlıkta sorarsanız çok iyi olur. Sonra taşımak üzere yanıtlıyorum; ilgili kategoriye gidilir ve yukardaki noktalar tıklanır.
  9. Adı üzerinde ''Yeni konu'' yani sizin okumadıklarınız.. Buraya yeni mesaj gelirse o zaman orada gözükür.
  10. Çözülmeli çünkü kabloları kopmuştu. Yav içinde son adımda yani o kadar küçük vida koymuşlarki elimdekiler yetmedi. Yarın bulmaya çalışcam akşam akşam evde görüştü yapamadım Yarı monte bekliyor
  11. Bilmiyorsun madem ne yorumluyorsun ? Focus 1.0 yazıyor profilde nedir o ? Forumda doğru düzgü yazmazsan engelleyeceğim seni.. Sınav bilgilerinde gelmedi hala..
  12. Keşke ilgili başlık ile devam etseniz. Burası anket. Neyse yan havayastığı koltukta bulunur. Perde ise koltuk yanındaki B Sütununda..
  13. Yağ istiyor bir yerine
  14. Ama özel bir motor belki handikap ileride nasıl olacağı olabilir. Merser'i aradım. Nisan'da satış başlıyor, testler de öyle dedi..
  15. Yalnız aracın tüketimi muazzam tutarsa tabi bu sefer bunu detaylı test etmek istiyorum cx5 için gittiğim bayi çok kötüydü. 7-7.5 bile yaksa kafii.. Tek sorun gücünün yeterliliği..O da az değildir sonuçta aile arabası için bence uygun dizel yerine alınabilir. Manuel versiyonda üst donanım eklenmiyor belki conf. hatasıdır, bu kötü birşey. Donanımları da inceledim, fena değil.
  16. Ben hidemyass kullanırdım..Okulda kalmadan önce sonra ödemeyi bıraktım kullanmıyorum. İnternet paketini az mı çok mu yer bilmiyorum ama çok yemesi mantığıma uymuyor fakat ekstra ücret yok ondan eminim. Faturalı Trkcl kullanıcısıyım öyle bişey olsa yıllardır trkcl uydururdu kitabına Basit bir konfig ile ayarlar menüsüne VPN seçeneği geliyor ayar ile daha sonra wifi açar gibi açıyoruz o kadar.. http://www.hidemyass.com/vpn/ En önemli konu ise şu: İnternet bankacılığı veya internet alışverişlerinizde VPN'i kapatmayı unutmayınız. Ekran görüntüsü de böyle oluyor
  17. Her zaman dediğim gibi..Forumun son başlıkları ile bağlı kalmamakta fayda var. Son açılan başlık burası ile birleştirildi.Teşekkürler
  18. Hem de öğrenmiş oluruz ona göre açıklama ekleriz yazıya..Bekliyoruz
  19. Hangi diğer arkadaşlar ile kıyaslıyorsunuz . Akıl alır gibi değil yukarıda teknik veriler açıkça verilmiş sayın meslektaş
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.