Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Liste Nisan fiyatları ile güncellenmiştir. Eski listede ilk mesajda yer almaktadır aradaki farklar kolaylıkla kontrol edilebilir.
  2. 2014 Nisan 7 fiyatları. (Beklenen ve olması gereken indirim sonunda gelmiş) 1.0 ecoboostlar 3 bin lira inmiş. Dizeller ve 1.6 atm'ler 2-2.5 bin lira inmiş Tam liste fiyat_listesi_binek (4).pdf fiyat_listesi_binek (4).pdf
  3. Ben dalga geçmiyorum ama. Forumu sadece sizin başlıklarınız ile takip etmezseniz algıda seçicilik değişebilir ve karakterimi tanırsınız. Olmayan birşey için sitemli tepki koydunuz ve cevap verdim. Ek olarak dalga geçecek kişi bu cevabı beklemez, verirdi Kolay gelsin.
  4. 3 servis çözememiş biz oturduğumuz yerden fikir verir birde çözersek, ödül almamız gerekir sanırım lpg'li aracı yetkili servislere aldıklarından dolayı sevinmek lazım (yetkili ise tabi)
  5. Zaten öyleydim o yüzden dün ses etmedim Diğerine öyle yaparız hemde video çekeceğiz deriz o zaman uzatırlar elbet yada ben önceden genel müd'e yazayım bi.. Geçmiş olsun jazz'a da
  6. Doktor amca ne beni bekledi ne de bizi görmeye yarın geliyor..Alacağı olsun ne diyim (ne alabilir bilemiyorum tabi )
  7. Official Facelift diye haberler düşmüş ise bu makyajdır da içinde olmayan anlamaz değişim olup olmadığını.. 1.6 zaten uzunca zamandır megane'den kalkmıştı flüens'de var yakında onda da satamaz!
  8. 2015 de satışı başlıyor 120 ps olarak. Focus 3 genel kategorisinde detaylar mevcut
  9. Marco - çukurambar Brunch - burası daha iyiymiş 7.'den
  10. Henüz böyle birşey ile karşılaşmadık açıkcası forum olarak.Ben duymadım diyim ya da
  11. Sağol cicim görmüş oldukk
  12. Golf'ü pek zorlamadı gibi geldi..Bilemiyorum. Ben neyi tarcih ederim? Golf tabi Çakması ile ne işimiz olur yahu Misal 230 ps gti 1.15.06 koşmuş 300 ps R ise 1.14.80 pek inandırıcı değil gibi
  13. Siteyi takip ve incelemeye devam öyleyse; tüm cevaplar mevcut ve mevcut olur.
  14. Yasak bitti arkadaşlar. Artık erişim serbest. Mağdur rolü oynandı ve geri dönüldü. Savunan arkadaşlar puf olur artık adeta karahindiba çiçeği gibi.
  15. Ya ayak konuyor ama döşeme var kirleniyor. Direk pedal gibi özel yer yok. Yıllardır araba sürüyoruz şahsen böyle bir beklentim pek olmadı benim otomatik de var bizim bilen bilir
  16. Mekanı hatırlayacak mısınız bakalım İyice dinlemekte fayda var. Sadece bu yorumlar ile kalmayın videonun tamamını tavsiye ederim. C-max sahibinin beğendikleri Sportif görünüm ekonomik motorlar beğenmedikleri bazı ucuz plastikler sol ayak dayama olmaması Opel zafira sahibinin beğendikleri Yeni ön ızgara bagaj hacmi İç mekan beğenmedikleri Arka diz mesafesi (mevcut aracına göre) ski-hatch versiyonu olmaması Focus ST SW sahibinin beğendikleri Ön uç tasarım SYNC2 - Dokunmatik ekran beğenmedikleri sol ayak dayama olmaması Focus sahibinin beğendikleri Dağınık olmayan panel Dış tasarım beğenmedikleri yok
  17. Biraz daha sakin olup konuyu şahsi sorunlara çekmezsek sevinirim. İletiri silmek zorunda kalmayalım
  18. Araba olunca güzel oluyor hepsi
  19. Olasılıklı olunca kime faydası var kafayı bulandırmasından başka. Tırt bişey olmaz
  20. Yakup Ç. A.

    Yeni Focus ST

    Reis takipte gecikiyorsun. http://www.focusclubtr.com/topic/7103-genel-sohbet-b%C3%B6l%C3%BCm%C3%BC-7/page-296#entry233239
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.