Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Arabaya yaptığın her mod cebinden gider, iphone sat geri gelir fark
  2. Fokus'dan sonra tren modeli de yeni galiba onu biz bilmiyoruz Focus 3 genel Bölümü'nde Donanım listesi var olmadı Ford.com.tr'de Konu dışı mesaj yapmayınız.
  3. 16 onlar. Yazıyı tam okuna lem Sende eldivenle tut Osman elin yanmaz ayrıca 5s bile popoda rahat değil onu zaten koymak mallık her yılki karalama tatavaları
  4. Kaynak doğru ise alır. 9 tane başvuru geldi demiş.
  5. Mantıksız demek tartışmaya açmaktır ama ve anlamış olman güzel
  6. O zaman neymiş bekleyenleri sormadan anlamaya çalışmamak lazımmış Bu Dünya'ya gelmek için 9 ay beklediğini de unutma, ahahaha
  7. Bir telefon almak için mevcudunu satıp yenisini 3 hafta bekler misin peki ? birde böyle düşün gencim civanım
  8. Dizel ile bunun hiç alakası yok biri ıslak biri kuru vs, dizeldeki yıllardır kullanılan şanzıman 2.0 tdci'da dünya kadar sattı hiç sorun felan yok. Hep diyoruz ama işte her dsg bir değil her ps de bir değil diye.
  9. Bugün doktor amca için (dr.mert) iphone sırasına girdim. İstinye Park'da tüm telefon şirketleri, pupa ve teknosa satıyordu. Pupa'ya az stok girdiği için gitmedim haberini önceden aldım içerden Turkcell ise stok sorunum yok dedi 12'de dış kapı açılacak dendi vs ama ben 22:15 gibi gittim açıktı tüm kapılar sıraya girdim ilk 5 kişide felandım neyse bekledim 2 saat sonunda; tipik turkcel kazığı ile karşılaştık zorla yanında aksesuar sattı felan onları almazsan yine pahalı oluyordu gibi neyse sonuç olarak resmi fiyatından 50 lira fazlasına vermiş oldu ürünü (3000), dünya çapında bile zor bulunan bu malı erken almanın da bedelini ödemek çok garipsenmeyecek durum. Buarada sorsan stok için ismimizi almışlardı ama hepsi yalan oldu orada kim önde ise aldı gitti. Benden 10 dk sonra plus kalmadı zaten. Buarada diğerleri daha pahalıydı; 64 gb plus avea'da 3100 tl, 16 gb plus voda'da 3500 tl yanlarında birşey yok. Buarada turkcell lokum ve şeker dağıtırken, avea ve vodafone sınırsız yeme içme sunuyordu haliyle elimde turkcell poşeti ile diğerlerinde otlandım Cihazları yakından görüp bakma fırsatı doğdu; Çok şık ürünler. Fazla diyecek birşey yok; alıcılarına hayırlı olsun. Benim tercihimde tıpkı mahmut abiye aldığım olacak ilerde, 64 gb plus uzay gri.
  10. Arıza oranlarını biliyorum ve neyin verimli olduğunu biliyorum.
  11. Yukarda verilen linkte mesajın atılma tarihi var.
  12. Tecrübe ile sabittir onlar bilir işini merak etme, dediğim gibi yaşamadan bu tür garanti anlayışlarını bilmek zor. Neden müşteri memnuniyetinde son 10 yıldır birinci olduklarını araştırmakla başlayabilirsin
  13. Yalnız dünyanın en ince ve hacmine göre en hafif telefonu o ayrıca apple kasti yapılmayan eğilmiş telefonları değiştirme garantisini duyurdu Apple böyle birşey yaşamadan öğrenmek zor.
  14. Normaldir, çünkü 2 tür araç vardı biri mini stepneli biri büyük boy stepne koltuk açısından dolayı ikisi arasında boy farkı var. Bu tür ürünleri hb gibi yerden değil direk üreticisinden alın diye sitemizde hep söylüyoruz ama bize güvenmiyorlar
  15. Onun için farklı başlıklarımız mevcut lütfen onları inceleyiniz otosan'ın önerdiği 3 marka var. Navigasyon sistemi focus'da var zaten fabrikasyın alabiliyorsunuz, problem dokunmatik ise o zaman Avrupa'da yoktu koç'a özel durum değil, makyaj ile birlikte bu ülke de de dokunmatik ekran olacak sorun bu ise tabi. İlgili başlıklara bakmanız dileği ile.
  16. Sağlam ve verim kelimesine ben tecrübelerim ve kelime anlamları ile katılmıyorum.
  17. Bu ürünün markasını bi türlü öğrenemedik ya Bencede direkt sen servise yolla.
  18. Uzaktan çözülecek, standart olmayan birşey olduğuna karar vermeniz çok hoş olmuş Cevabı bekliyoruz.
  19. Avrupa'nın Kralı için son tanıtım 48 Dakikalık Resmi, Mühendisli
  20. Park sensörü içinde yetkili servis'e uğrayın, sizin yapacağınız bişey yok
  21. Ben uykulu kafa ile üst Mesajı farklı anladım bu bilgiyi bilmiyorum ama bakarız ona da müsait bir ara.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.