Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Focus'un yeni hali: 5.7 - 4.1 - 4.7 - 11 sn - 108 gr Mondeo: 6.3 - 4.4 - 5.1 - 12 sn - 119 gr Dengeli bir tablo söz konusu. Bu motorlarda alt değer bu ama üst değerler 15-20 bile olur Atm gibi değil maalesef. Yetenek ve sabır ile bunlar tutar.
  2. Otomatik Mesaj Bu konu, "Ford Garajı → Focus II → Mk2- Genel Bilgiler" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Otomobil Önerisi " kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi ---------------- Niye alınmasın? Ne kadar basarsan o kadar yakar, teknik değerleri konuyu yanlış açtığınız yerde yani genel kısımdaki başlıklarda var. Lpg takılır hepsine.
  3. Bazı hatırlatmalar: Dizel Cephesinde İlk Satışlar yukardaki tablo gibi olacak ama 2015 Nisan'dan sonra bu şekilde değişecek. Kaldıki bize zaten o vakitlerde sunulacak araç yani direk yeni seçeneklerle gelebilir. 1.5 dizel 120 ps 6 ileri manuel 1.5 dizel 120 ps 6 ileri manuel EcoNetic 2.0 dizel 150 ps AWD 6 ileri Manuel 2.0 dizel 180 ps AWD 6 ileri PowerShift 2.0 dizel 210 ps FWD 6 ileri PowerShift AWD: Akıllı 4 çeker sistem FWD: Klasik 2 ön çeker Yeni Fotolar
  4. Ama daha görmedin ? Bana ve bu arabayı tipi için almamış bir çok kişiye göre bu daha başarılı. Güncel tüm review'lerde tip konusunda soru işareti konulduğunu bilmeyen yoktur heralde Özellikle işlevsiz 2 ön üçgen parçalar. Bence yerinde nokta atış yapıldı zaten rakamlar bunu gösterir.
  5. ilk test yazısı http://www.autocar.co.uk/car-review/ford/mondeo/first-drives/2014-ford-mondeo-first-drive-review http://www.topgear.com/uk/car-news/ford-mondeo-first-drive-2014-10-07?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=ongoing
  6. CO2 130 gr'ın altında olacak yani 180 ps'e benzer değerlerde olacaktır.
  7. Otomatik Mesaj Bu konu, "Otomobiller Hakkında → Bakım - Servis & Yedek Parça" kategorisinden "Ford Garajı → Focus II → Mk2- Sorular ve Sorunlar" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. AYRICA: 2. kez aynı soruyu sormuşsunuz,lütfen eski başlıklarınızı inceleyiniz ve başlık-içerik tutarlılığıa dikkat ediniz. Başlıklar düzenlendi. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  8. Çünkü 2015'de satışa başlayacak. 1.5 ise Powershift değil, 6F35 klasik otomatik.
  9. Kim diyor onu Biz hayal ve tahmin etmedik ki. İsteyen buradan kazıklanabilir serbest piyasa. Passat ilk çıktığında piyasada yok diye galerilerin nasıl sattığını gördük
  10. 17 Temmuz'da verileri sunmuştuk, bugün tablo halinde hem tüketim hem hızlanma hemde ağırlıkları ve diğer detaylarını vermeye çalışacağım. Eski Bilgiler: 1.0'da denildiği üzere farklı şanzıman kullanılmış. Hem çekişi hem gidişi optimize edilmiş bu kasaya göre. Dediğimiz gibi yine Nisan'dan sonra 1.6 yerine 1.5 tdci motorlar gelecek. Hybrid modelde ülkemizde satılacak. Tüketim Değerleri - 5K Hybrid 4K Ağırlık (Sedan bazılarında 1kg hafif veya aynı) Uzunluklar Mondeo Wagon
  11. Sponsor'u arayın sorun veya genel kategorisinde başlıklar var. O kadar çok satın alma yeri verildiki. Bunları arayıp sormalısınız.
  12. Fotoğraflı anlatımınızı bekliyoruz
  13. Bu fotolar, ekranda da görüldüğü üzere 3-4 gün önce bölge müdürü (hangi bölge bilmiyorum ) tarafından çekilmiş.
  14. Emrah bey'e sordum, bakalım.
  15. Abi sanırım gümrük çıkışı bu. Lansman yapacaklar Kasım'da. Bunlar kim bilir nerede? belki Kaan abinin fikri olabilir.
  16. @Mertcan Ateş, Aylar önce dedik ama resmi kaynak yeni ulaştı, ama belli mi olur fotoşop yapmışızdır -------------- Bu ay Renault,Toyota,Citroen coşturmuş adeta Seat'da iyi düşmüş. Diğerleri geçiniyor. Ford düşüşte 2 aydır. Focus'a başlaması lazım acil
  17. Ülkemize giriş yaptığını biliyorduk, fakat fotoğraf elimizde yoktu şimdi @Emrah Kaya bey sayesinde elimize geçti artık duyurabiliriz Dahası: (Ne zaman satılacak? Nedir ? Ne değildir ? Cevapları bu başlıklarda)
  18. Cd yokken sizinki şarkı çalıyor mu Kıskanmayın
  19. Normal şartta tabi ki su almıyor, bir sorun var belli ki ya giderler tıkandı bagaj etrafında ya da bir delik açıldı kablo geçiş yerlerinden vs sonuç olarak servis şart buradan yardım etmek zor.
  20. Yine bize özel 2.parti fotoğraflar; bu sefer Bulgaristan'a giden @Onur Sezgin'den geldi. Teşekkürler Kısa bir video
  21. Maalesef, burayı takip edebiler ve talebinizi iletebilirsiniz http://www.sbm.org.tr/tr/Haberler/Sayfalar/Mobil-Kaza-Tutanagi.aspx
  22. Çizim vs zaten var içinde.Herşeyi tam yahu resmi uygulama bu.
  23. http://www.ypsplast.com.tr/index.php?route=information/contact burayla iletişime geçin eğer internette yoksa.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.