Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus'un Görüş Açısından Memnun Musunuz?


Mertcan Ateş

Soru

Önerilen Mesajlar

  • 0

Artıları eksilerinden çok olduğu için bazı şeyleri görmezden gelmeye çalışıyoruz ama bu sıkıntıyı sadece ben mi çekiyorum acaba deyip konu açma gereksinimi duydum.

Mutlaka :) Detaylı bir konu direkler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Focus IV'de bu sorunu çözerler umarım.

Dediğim gibi bu çok yönlü bir konu size eksik gelmesi çok doğaldır bu sebeple Ford veya tüm firmalar aynı şasi ve görüş açısı ile araba üretemiyorlar yine başa dönüyorum buna uygun tasarımlı araç düşünmelisiniz eğer bu yönde ihtiyaç duyuyorsanız.

Bir direği hareket ettirmek demek gerekirse tüm malzemeyi değiştirmeyi gerektiriyor eğer firma gerek duymazsa bunu yapmaz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Dediğim gibi bu çok yönlü bir konu size eksik gelmesi çok doğaldır bu sebeple Ford veya tüm firmalar aynı şasi ve görüş açısı ile araba üretemiyorlar yine başa dönüyorum buna uygun tasarımlı araç düşünmelisiniz eğer bu yönde ihtiyaç duyuyorsanız.

Bir direği hareket ettirmek demek gerekirse tüm malzemeyi değiştirmeyi gerektiriyor eğer firma gerek duymazsa bunu yapmaz.

 

opel gibi olamaz ahahauahah :D

 

 

Şaka şaka  :öp::kıhkıh:  :kıhkıh:  :kıhkıh: 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Focus IV'de bu sorunu çözerler umarım.

Sanmıyorum. Çünkü sorun değil. En azından ford tasarımcıları için.

Tasarım girdileri.

1- Takla attığında müşterimizin boynu kirilmasin.

2- Kavşaklar için daha iyi görüş alanı.

Madde 1 için gerekli olan A direği mukavemetinden ödün vermeden görüş acısını max etmeye çalışırlar.

Temel kanunlar kavşaktan durarak geçmeyi şart koştuğu için durduğunuzda görüş sağlayacak A direği dizaynı ok alır.

Bunun tersine önem veren yada oturma pozisyonu sunan araçlar tercih meselesidir.

Not: Bende 1.80 boyundayım. Bacaklarım sığmıyor. O tasarımcı bıdık arkadaşı bulursam diz boyumu ölçtürecem. Evet oturma pozisyonu 1.70 göre tasarlanmış.

volkan onder tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Sağdaki kapıların arasındaki direkten sanırım

Doğan, senin görüşüne katılıyorum. Ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum,koltuğu nereye çekersem çekeyim olmadı.

Tam da ortadaki direkten kaynaklandığını düşünüyorum. Eski aracım olan C4 de böyle bir sıkıntı yoktu. 

A.Coşar tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Sanmıyorum. Çünkü sorun değil. En azından ford tasarımcıları için.

Tasarım girdileri.

1- Takla attığında müşterimizin boynu kirilmasin.

2- Kavşaklar için daha iyi görüş alanı.

Madde 1 için gerekli olan A direği mukavemetinden ödün vermeden görüş acısını max etmeye çalışırlar.

Temel kanunlar kavşaktan durarak geçmeyi şart koştuğu için durduğunuzda görüş sağlayacak A direği dizaynı ok alır.

Bunun tersine önem veren yada oturma pozisyonu sunan araçlar tercih meselesidir.

Not: Bende 1.80 boyundayım. Bacaklarım sığmıyor. O tasarımcı bıdık arkadaşı bulursam diz boyumu ölçturecem. Evet oturma pozisyonu 1.70 göre tasarlanmış.

Yazıyı bıdık a gelene kadar okudum sonra olay kotu[emoji3][emoji3][emoji3][emoji3]

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Görüş açısı sadece kavşaklarda sorun yaratmıyor ki, virajlı yollarda özellikle karadenizin denizden iç kesimlere çıkarken kullanılan yollar gibi sürekli sağlı sollu viraj olan yollarda başımı bir ileri bir geri uzatıp çekmem gerekiyor, özellikle sola dönüşlerde soldaki sütun benim de görüş açımı çok daraltıyor. Ama sütunu kaldıramayız, kaldı ki diğer arabalarda da bu sütundan var. Belki kimisinin ki daha incedir. 1-2 cm lik incelik aman aman görüş ferahlığı yaratmaz herhalde. O nedenle çok da kafaya takmamak gerek ya da yakup'un dediği gibi araç almadan bunları düşünmek gerek.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ford tasarımcısı Alex Bıdık Bey'in açıklamasını yayinliyorum.

Focus kullanıcılarında boyun kireçlenmesini önlemek adına geliştirdiğimiz culuk (Sivas şivesiyle yıl başında mideye indirdiğiniz kuş ) sisteminin Türk kullanıcılar tarafından keşfedilmiştir. Viraj kavşak ve özelikle dar sokaklarda boynun öne uzatılıp geri çekilmesi esasıyla çalışan sistemimiz.....

Gerisi reklam :)

volkan onder tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.