Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Ford Focus 0 Km Araç Boya Hatası (Leke)


Hüseyin Sezgi

Soru

Konya Otokoç dan 01. 10. 2014 Tarihinde Ford focus style 0 km araç aldım. Sol arka kapıda fabrikadan kaynaklı boya hatası var. Vernikle boya arasında leke  var. Aracı bayram tatili dolayısıyla götüremedim. 8. 10. 2014 Çarşamba günü aracı Konya Otokoç'a götürdüm. Servis baktı. pasta cıla çekildi. Hatayı gideremediler.  Aracın ruhsat, plaka, km sinin fotoğraflarını çektiler. Müşteri hizmetlerini aramamı belirttiler. Müşteri hizmetlerini arayıp şikayet kaydı yapıldı. Fakat aracımla ilgili bir gelişme olmadı. konya otokoç başvuru açıp dosyayı kapatıyor. ford otosan karar verecek deniliyor.  aracı satın alırken sağlam teslim aldım diye imza attığım için sorumluluk etmiyorlar.  

Yurdışı Ford Genel Merkezi Neresidir. nereye mail atmam gerekiyor.

post-7682-0-47262400-1414771736_thumb.jp

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 9 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Yine aynı cevabı alabilirsiniz bu konuda.Geçmiş olsun

 

''sağlam teslim aldım diye imza attığım için sorumluluk etmiyorlar '' 

 

Buarada hangi ülke veya birime yazarsanız yazın sizi yine Türkiye'ye yönlendirecekler ama verelim iletişim yerlerini;

 

İngiltere ilgilenebilir/yol gösterebilir.

 

http://www.ford.co.uk/Footer/ContactUs

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

İmza atmanız, teslim alırken farketmediğiniz kusurlar için sorumluluklarını kaldırmaz. Ama teslim almama şansını artık kaybettiniz. Sonrası için prosedür bellidir. Pasta cila ile giderilemiyorsa, bu kısım garanti kapsamında boyanır. İyi niyet anlamında da size bir bakım vs hediye ederler. Daha fazlası maalesef pek verilmez. Dosya açıp kapatmayı anlamadım. Otosan karar verecek deniyorsa, otosanın kararı beklenir. Otosan zaten bu tür durumlar için genelde çok hızlı cevap verir. Dosya neden kapatılıyor?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

İmza atmanız, teslim alırken farketmediğiniz kusurlar için sorumluluklarını kaldırmaz. Ama teslim almama şansını artık kaybettiniz. Sonrası için prosedür bellidir. Pasta cila ile giderilemiyorsa, bu kısım garanti kapsamında boyanır. İyi niyet anlamında da size bir bakım vs hediye ederler. Daha fazlası maalesef pek verilmez. Dosya açıp kapatmayı anlamadım. Otosan karar verecek deniyorsa, otosanın kararı beklenir. Otosan zaten bu tür durumlar için genelde çok hızlı cevap verir. Dosya neden kapatılıyor?

 

Yalnız işlem öyle olmuyor, normalde bir kağıt verilir teslim eden elemana, o adam ile sahibi birlikte o kağıt üzerinden bunları kontrol etmesi gerekir haliyle attığı imzada bu kağıt sonunda yapılır. Yani bu yüzeydeki hata için sorumluluk alacaklarını sanmam kaldı ki sonradan olup olmadığını kimse bilemez.

Kontrol edilmeliydi teknik olarak he yardım edilir mi ? edilse fena olmaz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benzer bir durum benim araçta vardı. Kaputun sağ ön tarafında el izi vardı, 5 parmakla beraber avuç içide çıkmıştı. Yapılan inceleme sonunda elinde kimyasal bir madde ile kaputa bastırılmış dendi. Üstelik leke vernik altında iken, kısaca benim tarafımdan yapılmış muamelesi ile başbaşa bırakıldım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Focusu almaya ben gitmedim ama bir önce ki Punto'yu ben teslim aldım ve orada ki çalışan, elinde kağıtla geldi ve arabayı iyice inceleyip bunu imzalar mısın demişti. Etrafında bir döndüm, adam şaşırarak tamam mı baktınız mı demişti.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Yalnız işlem öyle olmuyor, normalde bir kağıt verilir teslim eden elemana, o adam ile sahibi birlikte o kağıt üzerinden bunları kontrol etmesi gerekir haliyle attığı imzada bu kağıt sonunda yapılır. Yani bu yüzeydeki hata için sorumluluk alacaklarını sanmam kaldı ki sonradan olup olmadığını kimse bilemez.

Kontrol edilmeliydi teknik olarak he yardım edilir mi ? edilse fena olmaz.

 

Tüketici hakları diye bir şey var. O kağıt hiç bir şekilde imalattan kaynaklanan hataları size yıkamaz. Yeni arabanın heyecanı ile o an farketmemiş olabilirsiniz. Sonradan boyada işlem yapılıp yapılmadığı da rahatlıkla tespit edilebilir. Bence arkadaş eğer servis ilgilenmiyorsa, 444 ford'u aramalı bir an önce. Benim anlamadığım, boya dökülmesine garanti veren bir firma, birinci haftasında bu sorunla dönen müşteriye zorluk çıkarmaz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Konya Otokoç dan 01. 10. 2014 Tarihinde Ford focus style 0 km araç aldım. Sol arka kapıda fabrikadan kaynaklı boya hatası var. Vernikle boya arasında leke  var. Aracı bayram tatili dolayısıyla götüremedim. 8. 10. 2014 Çarşamba günü aracı Konya Otokoç'a götürdüm. Servis baktı. pasta cıla çekildi. Hatayı gideremediler.  Aracın ruhsat, plaka, km sinin fotoğraflarını çektiler. Müşteri hizmetlerini aramamı belirttiler. Müşteri hizmetlerini arayıp şikayet kaydı yapıldı. Fakat aracımla ilgili bir gelişme olmadı. konya otokoç başvuru açıp dosyayı kapatıyor. ford otosan karar verecek deniliyor.  aracı satın alırken sağlam teslim aldım diye imza attığım için sorumluluk etmiyorlar.  

Yurdışı Ford Genel Merkezi Neresidir. nereye mail atmam gerekiyor.

 

Arkadaşlar otokoç sonradan oluşmuş birşey bu.  parfüm yada kimyasal sıkılmış diyor. Sonradan kapıya parfüm sıkılsa verniğin altında kalabilir mi boya. kapının iç kısmında da . lekeler mevcuttur. yorumlarınızı bekliyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar otokoç sonradan oluşmuş birşey bu.  parfüm yada kimyasal sıkılmış diyor. Sonradan kapıya parfüm sıkılsa verniğin altında kalabilir mi boya. kapının iç kısmında da . lekeler mevcuttur. yorumlarınızı bekliyorum.

söyleyen otosan mı otokoç mu? tabiki hayır. verniğin altına hiç birşey yapamazsınız. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlar otokoç sonradan oluşmuş birşey bu.  parfüm yada kimyasal sıkılmış diyor. Sonradan kapıya parfüm sıkılsa verniğin altında kalabilir mi boya. kapının iç kısmında da . lekeler mevcuttur. yorumlarınızı bekliyorum.

1. Servisle bunun sonradan olma olmadığını, mağdur olduğunuzu ve Otosan'a durumu bildirmelerini istediğinizi, kapıya parfüm sıkacak kadar zengin ve rüküş olmadığınızı uygun bir dille anlatın. Servisle olan tüm görüşmelerinizi belgelendirin, başvuru belgesi, servisin yazılı cevabı vb.

2. Bundan bağımsız Otosan müşteri hizmetleri ile yeniden irtibata geçin, mağduriyetinizin giderilmemesi halinde tüketici mahkemesine başvuracağınızı da belirterek durumu ayrıntılı açıklayın.

Eğer iki taraftan da yanıt olumsuz ise: http://www.tuketici.gov.tr/index.snet?wapp=nasilbasvurulur_tr&open=1

 

Olabildiğince sempatik kanal kullanılarak uğraşılırsa kapının yeniden boyatılmasının servis tarafından kabul edileceğini düşünüyorum. Başka bir kazanımınız da olmaz. 

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.