Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

40 Bin Tl'ye Kadar Dizel Otomatik Aranıyor, Sizce Hangisi?


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

2.0 ve 140 ps'nin çekiciliğinden dolayı mondeo denebilir ama kullanım rahatlığı, modelli olması, otomatik ve ayrıca sport modu olması(benim kullandığımda) astra derim ;)

 

Astra'yı denediniz mi peki ? 1.3 cdti

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kullandığım astra zaten arkadaşımın arabası 1.3 cdti, otomatik, sport, 2011 modeldi. Bence tam bir aile arabasıydı ama kalkışlar yavaştı yakıt tüketimi ortalama 6.5 şehir içi 5.0 da şehir dışı olması lazımdı, asıl ilgimi çeken olay tek tuşla spor moda alıp espyi kapatmasıydı  :sofeer:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yaklaşık 4 sene Bravo kullanmış biri olarak tabii ki Bravo diyorum... Aracın motoru 120 PS ve 300 NM tork olunca performans konusunda hiç sıkıntı yaşamazsınız. Motoru sesli ve sarsıntılı çalışır. Kışın da ısınması zordur. Şehir içi 6.1 lt tüketimi var. Ben şu anda aynı kullanımla C-Max ile 5.4lt tüketim elde ediyorum. Bagajı emsallerine göre gayet iyi tamı tamına 400 lt... arka diz mesafesi idare eder... Arka camlar biraz ufak olduğundan basık hissi verebilir. C sütununda cam olmadığı için arka manevralarda biraz zorlanabilirsiniz. İç malzeme kalitesi rakiplerine çok iyi sayılmaz. Bazı yerlerinde sert plastik kullanıldığından ses yapabiliyor. Bakım ifyatları 450-600 TL arasında değişiyor. Sonuçta Koç... :) yapacak birşey yok... Otomatiği sorunsuzdur. Bugüne kadar hiç problem yaşayanını duymadık. Araç geneli itibariyle sorunsuz ve bu fiyata alınabilecek en iyi araçlardan birisidir. Tavsiye ederim... 2011 modelinin Sport Style donanım paketli olanını (+ cam tavan ve navigasyonlu) 40.500 TL'ye sattı bir arkadaşım... Bunu referans alabilirsiniz...

 

Bu konuda daha detaylı bilgi almak isterseniz forumumuz herkese açık... www.fiatbravotr.com

 

Umarım yardımcı olabilmişimdir...


Toyota corolla

Toyota Corolla'nın dizel otomaği (MM olarak geçer) çok sorunlu bir vitestir... Kimse bulaşmasın derim... Üstelik o fiyatlara full bir dizel corolla otomatik de bulamazsınız... Buna ek olarak Toyota'nın söz konusu 1.4 dizel motoru biraz sorunlu... hatta bu forumda da motor hakkında konu açılmış okumanızı öneririm...

Berk Ş. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben test yaptığım gün Fiat'a da gittim ve dizel otomatik vardı. Kullandım hatta videosunu da çektim ama inanın videoyu düzenlemeye başladım sonra değmez deyip bıraktım. Araç günümüz araçlarına göre kötü. Sadece otomatik için alınabilir belki ama otomatik vites de tam bir konfor düşmanı.

 

:( İnsan ister istemez vazgeçmek zorunda kalıyor

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben test yaptığım gün Fiat'a da gittim ve dizel otomatik vardı. Kullandım hatta videosunu da çektim ama inanın videoyu düzenlemeye başladım sonra değmez deyip bıraktım. Araç günümüz araçlarına göre kötü. Sadece otomatik için alınabilir belki ama otomatik vites de tam bir konfor düşmanı.

 

:( İnsan ister istemez vazgeçmek zorunda kalıyor

 

Zaten burada belirttiğiniz fiyat seviyesine göre araç bakıyoruz... Bu nedenle Bravo o fiyat skalasında alınabilecek en iyi araç bence... Hem daha yeni, hem de motoru kanıtlanmış sağlam sorunsuz bir motor... Biraz gürültülü evet ama sorunsuz... Otomatiği ise PSA Grubu'nunkinden farkı yok bence... neticede robotik bir manuel vitesten bahsediyoruz. Yalnız "günümüz araçlarına göre kötü" yorumundan tam olarak ne kastettiğinizi anlayamadım doğrusu...

Berk Ş. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Zaten burada belirttiğiniz fiyat seviyesine göre araç bakıyoruz... Bu nedenle Bravo o fiyat skalasında alınabilecek en iyi araç bence... Hem daha yeni, hem de motoru kanıtlanmış sağlam sorunsuz bir motor... Biraz gürültülü evet ama sorunsuz... Otomatiği ise PSA Grubu'nunkinden farkı yok bence... neticede robotik bir manuel vitesten bahsediyoruz. Yalnız "günümüz araçlarına göre kötü" yorumundan tam olarak ne kastettiğinizi anlayamadım doğrusu...

 

Onlar da çok kötü :( 

 

Yalıtımından tutun, kapılarına kadar herşeyi bayağı eski hissettiriyor. Neyse zamanında bravo almadığımıza sevinmiş oldum. Ayrıca sürdüğüm araç henüz 20k'daydı.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Onlar da çok kötü :(

 

Yalıtımından tutun, kapılarına kadar herşeyi bayağı eski hissettiriyor. Neyse zamanında bravo almadığımıza sevinmiş oldum. Ayrıca sürdüğüm araç henüz 20k'daydı.

 

Aracın donanım seviyesi neydi?

 

Bravo'ların yalıtımı çok iyi değildir motorundan ötürü... Forumda bir arkadaş aracına komple yalıtım yaptırmıştı ve BMW 320d'den daha iyi oldu diyordu... Gerçekten de aracına binince sessizliğine şaşırmıştım... Benim aracım ile onun aracı arasında rölantide 3 db fark vardı mesela...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bravo'nun direksiyonda vites arttırma azaltma için kulakçıklar vardı diye hatırlıyorum. Onlar aktif kullanılırsa şanzıman baya başarılı seviyesine geliyor bence de aracı sürecek kişiye bağlı bu kriter.
 

En üst

Bravo'da donanım çok değişken. Benim test ettiğim arabanın donanımı artık satılmıyordu mesela ilginç bir şekilde. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

En üst

Model yıllarına göre donanım seviyesinin adı değişti.. örneğin en full model olan emotion 2011 model yılından itibaren satılmadı. Emotion'da daha sonra en full model olarak lanse edilen bazı özellikler yoktu. Bazıları ise ek pakete ile satılır hale geldi. Sizin denediğiniz muhtemelen ya sport style yada dynamic plus olan modellerdir diye tahmin ediyorum.

Bravo'nun direksiyonda vites arttırma azaltma için kulakçıklar vardı diye hatırlıyorum. Onlar aktif kullanılırsa şanzıman baya başarılı seviyesine geliyor bence de aracı sürecek kişiye bağlı bu kriter.

Bravo'da donanım çok değişken. Benim test ettiğim arabanın donanımı artık satılmıyordu mesela ilginç bir şekilde.

Bravo'nun otomatik vites seçeneği olan duologic robotik bir manüel şanzımandır. Bu nedenle yeni çıkardıkları çift kavramalı TCT gibi performans beklemek yanlış olur. Bu vites sorunsuzluğu ile bilinir. Fiyatına göre gayet başarılıdır. Performansı sınırlamıyor diğer rakipleri gibi... Bence düşünülebilir. Bravo'nun tek eksi yanı yalıtımı... Bu da giderilebiliyor... Berk Ş. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.