Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

E200 Kompressor Vs Toledo


O. Fatih Yurter

Önerilen Mesajlar

Hacimin avantajını kullanıyor olabilir mi? :)

2 ayrı ecoboost ile denemiş hatta ben merak ediyordum sordum focuscu arkadaşı çağır diye gerek yok kesin geçersin zaten dedi :) Bulursam bi ecoboost denerim 

valla benim bildiğim mercedesin çoğu araçları sahip olduğu beygire göre yavaş hızlanıyor yani opel gibi bulundurduğu gücü aktaramıyor  bmv veya bi audi gibi değil  birde aracın ağırlığı var tabiki o yüzden ecoboosta göre yavaş kalır biraz diye düşünüyorum yüksek hızlarda geçiyorsa olabilir çünkü masksimum hızları galiba ecoboosttan fazlaydı mercedesin

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

valla benim bildiğim mercedesin çoğu araçları sahip olduğu beygire göre yavaş hızlanıyor yani opel gibi bulundurduğu gücü aktaramıyor  bmv veya bi audi gibi değil  birde aracın ağırlığı var tabiki o yüzden ecoboosta göre yavaş kalır biraz diye düşünüyorum yüksek hızlarda geçiyorsa olabilir çünkü masksimum hızları galiba ecoboosttan fazlaydı mercedesin

Doğrudur 215 falan gördüm burda kadranda o hıza kadar yakalayamadı :) ondan sonrasını bilemem zaten o hızları gitmeye müsait yol yok. 

Bir de ben 2800 devir civarlarında bastım eğer daha altlarda bassaydık veya 0 dan kalksaydık sonuç çok daha farklı olurdu :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mercedes 1400 kg daha agır diye tahmin ediyorum :D

 

Kapıştığı 1000 lik eb olmasın..

nereye geçiyor 140 dan sonra ..

 

1.6 eb :) söyledikleri öyle açıkcası. Bilmem gerisini ama e200 140 dan sonra ciddi yürüyor ardından bi kaç kez daha denedik 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 eb :) söyledikleri öyle açıkcası. Bilmem gerisini ama e200 140 dan sonra ciddi yürüyor ardından bi kaç kez daha denedik 

Fatih söz konusu araç sanırım W210 E200 Kompressor.

Eğer öyle ise 97-01 arası üretildi.

2L kompresörlü 186 PS/5300dd ve 260 Nm/2500dd güç üreten motoru var, 1500 kg ağırlıkta ve fabrika verisine göre 0-100 8,9s ve son hız 230 km/h

Yani kağıt üstünde fena değil.

Ancak Focus 1.6 EB'a göre gerek ağırlık, gerek yaş ve gerekse daha yüksek hava direnci nedeniyle şansı olacağını hiç düşünmüyorum, belki son hıza ulaşacak ve sabit tutacak bir yol olursa 10 dakika sonra geçebilir.

Hele ki sıfırdan kalkışta hiç şansı olmaz. 

Bizim büyük kuzende var bundan, Niğde Antalya arasında kullanmış ve 4 saatin altında gelmiştim bir zamanlar, cüssesine göre atak olsa bile Focus'un dinamizmine erişemez ama yüksek hıza çıkar ve hızını güzel korur diyelim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fatih söz konusu araç sanırım W210 E200 Kompressor.

Eğer öyle ise 97-01 arası üretildi.

2L kompresörlü 186 PS/5300dd ve 260 Nm/2500dd güç üreten motoru var, 1500 kg ağırlıkta ve fabrika verisine göre 0-100 8,9s ve son hız 230 km/h

Yani kağıt üstünde fena değil.

Ancak Focus 1.6 EB'a göre gerek ağırlık, gerek yaş ve gerekse daha yüksek hava direnci nedeniyle şansı olacağını hiç düşünmüyorum, belki son hıza ulaşacak ve sabit tutacak bir yol olursa 10 dakika sonra geçebilir.

Hele ki sıfırdan kalkışta hiç şansı olmaz. 

Bizim büyük kuzende var bundan, Niğde Antalya arasında kullanmış ve 4 saatin altında gelmiştim bir zamanlar, cüssesine göre atak olsa bile Focus'un dinamizmine erişemez ama yüksek hıza çıkar ve hızını güzel korur diyelim. 

Yorumlarına aynen katılıyorum Cem abi  :yeah:

Şanzıman ve ağırlık dezavantajı olsa da güzel giden bir araba. Benim zaten sevdiğim kasa bunlar. 2000 model makyajlı olanlardan :)

Ecoboost ile 0 dan kalkış ve yürürken hızlanma yani rolling dedikleri tarzla gelebileceğini bende hiç sanmıyorum. İlerde ne olur bilemem ben burda 215 gibi hızlar gördüm kadrana baktıktan 3-5 saniye sonrasında da ayağım gazdaydı sonra yavaşladım. O hızlara kadar aramızdaki fark açılıyordu kapanmıyordu diyebilirim :) 

Tabi arkadaşın dediğine göre 140 dan sonra önüne geçiyormuş eb nin ama eb yi kullanan ne kadar bilinçli araba kullanıyor bilemem. Arabayı tanımak önemli ben 4000-4200 devir arası atarım vitesi. Bazıları 5000e kadar çevirir dizel arabayla :) 

Ben 1.6 ecoboost ile denemiş olsam ilk bastığımızda kafa kafaya belli bi süre giderim 150-160 sonrası benim 4 ün bittiği devirlerde eb nin de 4 de başladığı devirlerde geçeceğini tahmin ediyorum :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben 1.6 ecoboost ile denemiş olsam ilk bastığımızda kafa kafaya belli bi süre giderim 150-160 sonrası benim 4 ün bittiği devirlerde eb nin de 4 de başladığı devirlerde geçeceğini tahmin ediyorum  

Hayat bir yarış değil bir yolculuktur, çevreyi seyret tadını çıkar... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yorumlarına aynen katılıyorum Cem abi  :yeah:

Şanzıman ve ağırlık dezavantajı olsa da güzel giden bir araba. Benim zaten sevdiğim kasa bunlar. 2000 model makyajlı olanlardan :)

Ecoboost ile 0 dan kalkış ve yürürken hızlanma yani rolling dedikleri tarzla gelebileceğini bende hiç sanmıyorum. İlerde ne olur bilemem ben burda 215 gibi hızlar gördüm kadrana baktıktan 3-5 saniye sonrasında da ayağım gazdaydı sonra yavaşladım. O hızlara kadar aramızdaki fark açılıyordu kapanmıyordu diyebilirim :) 

Tabi arkadaşın dediğine göre 140 dan sonra önüne geçiyormuş eb nin ama eb yi kullanan ne kadar bilinçli araba kullanıyor bilemem. Arabayı tanımak önemli ben 4000-4200 devir arası atarım vitesi. Bazıları 5000e kadar çevirir dizel arabayla :) 

Ben 1.6 ecoboost ile denemiş olsam ilk bastığımızda kafa kafaya belli bi süre giderim 150-160 sonrası benim 4 ün bittiği devirlerde eb nin de 4 de başladığı devirlerde geçeceğini tahmin ediyorum :) 

 

 

Fatih söz konusu araç sanırım W210 E200 Kompressor.

Eğer öyle ise 97-01 arası üretildi.

2L kompresörlü 186 PS/5300dd ve 260 Nm/2500dd güç üreten motoru var, 1500 kg ağırlıkta ve fabrika verisine göre 0-100 8,9s ve son hız 230 km/h

Yani kağıt üstünde fena değil.

Ancak Focus 1.6 EB'a göre gerek ağırlık, gerek yaş ve gerekse daha yüksek hava direnci nedeniyle şansı olacağını hiç düşünmüyorum, belki son hıza ulaşacak ve sabit tutacak bir yol olursa 10 dakika sonra geçebilir.

Hele ki sıfırdan kalkışta hiç şansı olmaz. 

Bizim büyük kuzende var bundan, Niğde Antalya arasında kullanmış ve 4 saatin altında gelmiştim bir zamanlar, cüssesine göre atak olsa bile Focus'un dinamizmine erişemez ama yüksek hıza çıkar ve hızını güzel korur diyelim. 

bu arabaların teknik verileri çok farklı çıkıyor arayınca, en son clknınkini merak edince mercedesin kendi sitesini buldum,

2000 öncesi 192, 2000 sonrası 163 PS.

http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/_used_cars/technical_data/saloons/e-class_w210.html

Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bu arabaların teknik verileri çok farklı çıkıyor arayınca, en son clknınkini merak edince mercedesin kendi sitesini buldum,

2000 öncesi 192, 2000 sonrası 163 beygir.

http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/_used_cars/technical_data/saloons/e-class_w210.html

97-01 arası 186 hp. Ben 163 lük mü yoksa 186 mı diye sordum şasiden sorgulattık 186 dedi ruhsatta kw cinsinden 186 olduğunu biliyordum zaten.

Daha önce 163 lük varmış zaten perte çıkınca 186 olanından almışlar 163lük daha ağır kalırdı yanımda :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

toledo yürümüş gerçekten çok atak gözüküyor 

mercedesin hantallığı yaşı ve kilosundan kaynaklanıyor ee bide kollestrolün etkisi 

yanlışmıyım cem hocam :D

 

peki toledo duruyormu mercedes gibi :D

 

kardeşim seramik disk şart olmuş sana ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

toledo yürümüş gerçekten çok atak gözüküyor 

mercedesin hantallığı yaşı ve kilosundan kaynaklanıyor ee bide kollestrolün etkisi 

yanlışmıyım cem hocam :D

 

peki toledo duruyormu mercedes gibi :D

 

kardeşim seramik disk şart olmuş sana ;)

Şu ana kadar frenle ilgili bi problem yaşamadım :) gayet stabil duruyor yüksek hızlarda da. Fena değil işte :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şu ana kadar frenle ilgili bi problem yaşamadım gayet stabil duruyor yüksek hızlarda da. Fena değil işte
e tabi çokmu çok frene ihtiyaç duyacağın bir şehirde yaşamıyorsun yani fren mesafeni zorlayacak pek bir etkenle karşı karşıya gelmiyorsun ama kalabalık bir şehirde biryere acelen varsa o frenler şişerde şişer :)

 

tabiiki modifiye anlayışı kişiden kişiye değişir,kullanım tarzıda önemlidir,performanstan beklentilerin sadece güç olmamalı gücü kontrol etmek bir okadar etkilidir katedeceğin parkurda .. ben cem abinin geyik testi örneğinden çok etkilendim ve yüksek hızlarda tedirgin olmuyorum değil başlangıç olarak lastik yüzeyini genişletip fren mesafesini kısalttım akabinde 8 pistonlu kaliper ve havalı disk ile şenlendiricem fren sistemini..

 

emin ol senin fren sistemin 170 hp ye yetersiz geliyordur henüz fren sistemini zorlayacak bir durumla karşılaşmamışsındır... 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.