Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Serdar yaman

Focus 3'leriniz Hangi Renk?

Hangi rengi tercih ettiniz ?   

341 members have voted

  1. 1. Hangi rengi tercih ettiniz ?

    • Buz Beyazı (Opak)
      151
    • Blazer Mavi (Opak)
      4
    • Spor Kırmızı (Opak)
      4
    • Aytozu Gri (Metalik)
      59
    • Mürekkep Mavi (Metalik)
      5
    • Kül Kahverengi (Metalik)
      15
    • Siyah (Metalik)
      17
    • Şeker Kırmızı (Metalik)
      18
    • Hardal Sarı (Metalik)
      1
    • Kum Gri (Metalik)
      8
    • Balköpüğü Kahverengi (Metalik)
      1
    • Gece Gri (Metalik)
      29
    • Mars Turuncu
      1
    • Derin Mavi
      5


Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Korkut M.
      Arkadaslar mrb uyeligim yeni 2017 20.000kmde yeni focus aldim lpg takdirmayi dusunuyorum kullanip deneyen arkadaslarin lpg yorumlarini bekliyorum hangi marka taktirip memnun kalanlari bekliyorum... saygilar...
    • By Murat Zorkol
      Arkadaslar merhaba, 
      2009 1.6 tdci focus mks2 aracimla, uzun yola ciktigimda rampada cikarken devir dusuyor ve turbo cekmiyor, sonra 2 bin e kadar dusup tekrar hizlaniyor ve tekrar 2.5 de geri cekiyor ve tekrar turbo devreye giriyor ve sonra tekrar dusuyor ve anlayacaginiz turbo devreye giriyor ve cikiyor surekli ama cekisten cok dusuyor. 
      1.2.3. Viteste herhangi bir sorun yok sadece uzun yolda 4.5. Viteste rampa cikarken yapiyor, duz yolda herhangi bir cekisten dusme de yok.. 
      makineye bagladigimda turbo yuksek basinc arizasi veriyor fakat ekranda hicbir isik yanmiyor. 
      servisler bilginiz gibi herseyi degistirmek icin egr den girip, turbodan cikiyorlar. Malum fatura cok kabarik oluyor. 
      internette wastegate, n75 veya turbo valfi gibi bircok video var ve bir turlu bulamiyorum cozumu.
       Daha once basina boyle birsey gelmis ve yardimci olabilecek var mi ? 
       Tesekkurler
       
       
    • By Cenk İşler
      2017 model makyajlı kasa 125 Bg. 11.600 km’deyken aracıma C-OBD II LOVATO LPG kiti taktırdım.
      Aracın garantisi devam etmekte, supap vs. için 3 yıl veya 100.000 km ayrı bir sigorta yaptırdım.
      Lpg konusuna yabancı değilim 12 yıl lpg’li focus kullandım, çok sıkıntı yaşamadım. Bu nesiller biraz daha nazik deniyor bilginiz olsun.
       
      İlk 1.000 Km izlenimlerim
       
      Aracın çekişi – Sorun yok / hızlanması aynı bir fark göremedim son sürat için deneme şansım olmadı (140’ı geçmedim)
      Arıza lambası  Sorun yok
      Koku / vs. – Sorun yok /zaten olursa söker atarım!
      Sarfiyat – 8,75 L/Km (LPG) – (Fueltracker adında app kullanıyorum telefonda,  Yb. İle karşılaştırıldığında 1,15 gibi bir değer çıkıyor 100 km benzin x 1,15)
      Depo : Simit tank
      Dolum ağzı : Benzin depo kapağında
      Montaj süresi : Tam gün ( ben biraz ince eleyip sık dokurum😊
       
      Ustanın çektiği video (az çok anlatıldı burada) : https://www.youtube.com/watch?v=geub5aB6ViA
       
      Ruhsata işletme hakkında – 1 ay içinde yapılması gerekiyor
       
      Gaz taktırdığınız yerde sızdırmazlık ve diğer tadilat belgelerini aldıktan sonra.
      Tüv Türkten tadilat için muayene randevusu alınacak ücret : 280 tl
      Egzos muayenesi ( isterseniz başka yerde yapılabilir) ücret : 65 tl
      Muayene sonrası Noter’e gidilecek ruhsat değişikliği için ücret : 170,5 tl
       
      Umarım düşünen arkadaşlara yardımcı olur yazdıklarım.
       
      İyi forumlar,
       
    • By Yakup Çağatay
      Ana başlık: https://www.focusclubtr.com/topic/13846-2018-yeni-ford-fiesta-st-tanıtıldı/
       
       
      Türkiye'de Performans paket (LC ve Mekanik LSD) + LED far + Özel renk ile fiyatı 213k oldu. Bu arkadaş sahibine teslim edildi bile , yenisi yolda.
       
       
       




    • By Arif I.
      Herkese merhabalar
      Aracım 2011 model benzinli 1.6 titanium focus. 100000 kmde. Yolda sakin şekilde giderken aracımın bir anda hararet göstergesi yükseldi. Panik oldum hemen kaputu açıp baktım kopan eden bir şey kaynayan su kabı vs gibi bir şey ile karşılaşmadım.  Araç baya bir mesefe böyle gidebiliyor. Kontağı kapatıp açınca 110 derecelere düşmüş oluyor gauge menüden bakınca. Sonra 105 110 derece arasında oynaya oynaya gidiyor sonra bir anda sıcaklık pat diye 10 derece yükseliyor sağa çekip beklemek zorunda kalıyorum. Biraz bekledim yolda dura dura giderek aracım sanayiye götürdüm (Ankara ostim helvacıoğluna).
      Önce hararet müşürü değişti. Düzelmedi. Devir daim triger vs 4 ay önce değişmişti. onlardan şüphelenmedi usta. En son termostatı çıkarınca düzeldi. 1 ay böyle kullandım sonra dedim demek ki termostatmış yenisini taktırayım gidip. Yeni termostat takılınca yine yaptı. Termostatın üzerine bir delik açalım böyle kullan dedi usta şimdilik böyle kullanıyorum sıcaklık en fazla 102 103 derecelere yükseliyor rölantide gaza basınca o zaman da fan çalışıyor zaten sorun olmuyor şimdilik. Ancak bu sorunun sebebi nedir her şey düzgün çalıştığı halde neden hararet yaptı anlayamıyorum. 
      Acaba böyle bir problem yaşayan oldu mu daha önce. Tecrübeli arkadaşların fikirlerini bekliyorum.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.