Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 1.6 Tdci Titanium + Smart Paket


Cüneyt Özgül

Önerilen Mesajlar

Birbirine yakin turbodizel ile turbobenzinli yanlizca kagit uzerinde birbirini aratmaz is realiteye dondugunde turbobenzinli dizel`e gore kat ve kat keyiflidir.Birinde ilk kalkista maksimum tork devrine kadar yigilma yasayip 4000 dd`den sonra ceset bir motora sahip olursunuz digerinde ise altdevirlerden 7000 dd`ye kadar canli bir motor`a sahip olursunuz 2 saniyede bir kamyon gibi vites atmak zorunda olmazsiniz.

Bence dizel`in az yakma disinda hic bir esprisi yok ben atmosferik benzinli araba kullanirken dahi cok daha fazla keyif aliyorum.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ya Cem Bey tabiki dizel ile turbo benzinliyi kıyasladığımızda eğer turbo benzinli ,dizelden fazla bir beygire sahip değilse yakın performans sergilerler mesela megane 1.6 dizel130 ps ile  focus 1.6 ecoboost örneğinde olduğu gibi tabiki focus 1.6 eco daha fazla performans verir ama diğerininde performansı küçümsenemez sizinde dediğiniz gibi .Mesela focus ecoboost 1.0 125 ps ile focus dizel 1.6 yı kıyaslarsak tabiki dizel 1.6 115 ps daha fazla performans verir .0-100 leri dışında birde 0-130 larına bakalım bu iki aracın hızlanmada fark daha da fazladır .1.0 eb :yeah:  da  turbo benzinli mesela.mesela astra 1.4 140 ps 200Nm torka sahiptir focus 1.6 dizel ise 270 Nm torka sahiptir bu da dizele ekstra bir avantaj sağlamaktadır...Bu iki aracı karşılaştırırsak tabiki opel astra 140 ps daha fazla performans verir ama focusta azımsanamaz nasılki megane 1.6 dizel 130 ps ecoboost 1.6 ya yakın bazı durumlarda performans veriyorsa ..focus 1.6 dizelde astra 140a yakın bazı durumlarda performans verir demek istiyorum.Yani focus ecoboost 1.6 megane 130ps ye ne kadar fark atarsa hızlanma kalkış ,tırmanma vs.  astra 140 ps de focus dizel 1.6 115ps ye o kadar fark atar...Ben turbo dizel turbo benzinliyi aratmaz demiyorum  sadece astra 140ps ile focus dizeli kıyaslıyorum..tabiki astra daha iyi gider onda benim bir iddiam yok mesela ecoboost 1.0 da turbo benzinli ama dizel 1.6 bundan daha fazla performans veriyor..yani kıyaslama yaparken hangi araçları hangi beygiri hangi motoru(dizel -benzinli) neyle kıyasladığımız önemli...Yazdıklarım yanlış anlaşıyor galiba ben sadece focus 1.6 dizelinde iyi bir performans vereceğini ve astradan 70nm yüksek torka sahip olduğundan dolayı focusunda iyi bir performans vereceğini söylüyorum..Tabiki astra kadar olmaz performansı ama yokuş tırmanırken ve yüklü bir şekilde tırmanırken focus dizelin iyi bir performans vereceği unutulmamalıdır ...son kez söylüyorum ben focus dizel ,astra 140 ps gibi performans verir demiyorum sadece focus 1.6 dizelinde performansı güzeldir astra yı aratmaz diyorum burda aratmaz demek istemem illaki astrayla aynı performansı sunucak olması değildir sadece astraya yakın performans vereceğidir zaten 0-100 hızlanmalarında arada sadece 1 saniye fark var bu da zaten benim ne demek istediğimi anlatıyordur..Neyse arkadaş eğer dizel focus alırsa kendi gözlemlerini daha iyi yazar buraya, benimde demek istediklerim anlaşılır umarım :yeah:

piyasa artık beygiri bir çok yüksek araç var.. ama ya tork yok.. yada turbonun devrede olduğu devirlerde farklılıklar var...

 

ben böyle bir kıyaslamaya girmiyorum.. ama yukarıda verdiğiniz bütün örneklerede katılmıyorum...

 

ama size astradan bir örnek vereyim...  diyelimki bir rampadasınız ve 2 ye attınız arabada 1500 devirde.. evet burada gitmiyor.. ama bir kaç saniyede 1800 devire gelince ( turbo devreye girince ) bu sefer hakim olamıyorsunuz...

benim max.. hız oalrak gördüğüm 258 di astrada piyasada çok arabayıda tokatladım aslfat tabiri ile

tabiki bunları beklemiyorum focusda ama arada dağlar kadar fark olmasın.. sonuçta bu tercih açıkçası  focusa aman aman bayıldığımdan diil..

 

Dizel tercihinden dolayı..  zaten imkan olsada 3,20 d alsak mutlu mutlu binsek...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arkadaşlar bir yardımınıza ihtiyacım var.. bu fiyat işi kur dan dolayı değişkenlik göstermeye başladı...

 

bana fiyat konusunda bayide tanıdığı olan yardımcı olabilcek biri varmı?

 

tlf isim de olabilir

 

alacağım araç 1,6 dize titanium + spmart paket seda gece grisi

 

fiyat + ruhsat + sigorta poliçesi şeklinde

 

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..

 

son 3 günde bitirmek istiyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İstanbul için fiyat olarak bunu sunabilirim şuan;

 

yakup bey

 

teşekkür ederim ilgijniz için

 

sizin sölediğiniz sanırım 5K 1.6 Tdci Titanium + Smart + Opak + Trf. Sigr. = 60.250 TL

ben 4k ve gece grisi istiyorum..aynı şartlarda alaibliyormuyuz?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yakup bey

 

teşekkür ederim ilgijniz için

 

sizin sölediğiniz sanırım 5K 1.6 Tdci Titanium + Smart + Opak + Trf. Sigr. = 60.250 TL

ben 4k ve gece grisi istiyorum..aynı şartlarda alaibliyormuyuz?

 

61.600'ü bulur o şekilde. 02126658484 (dahili 2030)-Arman Bey'i bağlatın lütfen.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

 

evet arkadaşlar..

Sonunda dün öğlen aracımıza kavuştuk... akşamda test ettik...

 

ilk izlenimlerim aynaların altındaki ışıklar beni sevindirdi.. bunun varlığından habersizdim...

El freni olayı tedirgin etmişti ama o kadar da kötü diil. ama tabiki bir keredüğmelisine alışınca garip geliyor...

bir sevindirici haberse lastiklerim michelin geldi buda beni sevindirdi...

 

ilk defa dizel kullanan için bana göre inanılmaz gürültülü

ama sofor araç olduğu için zorlamadım.. performansı beklediğimin üzerinde tabiki benziliyle kıyaslamamak lazım sonuçta farklı bir motor...

 

Seda olması beni biraz tedirgin ediyor arka camdan sonra dışarda arabanın bir parçasının olduğunu beynime sürekli hatırlatıyorum :)

 

park sensörlerinin çalışmasını sevdim... yoldaki sessizliği yumuşaklığını sevdim... aynaları gayet açılı

 

koltuk yapısı gayet ergonomik ve başarılı

 

Anahtarsız çalışmada tabi yeni bir deneyim.. Araca binince fazla kalan anahtar için hep bir yer arıyorum :)

 

bagaj açma anahtarı içeride olmamasını daha önce forumda okumuştum.. zaten kumandadan açılıyor  benim için böle olması gayet yeterli

 

iç kırmızı ışıklandırma da sadece sag tarafın ayak kısmında yanıyor sol tarafta yanmıyor... benim araçtamı sıkıntı var bu bölemi?

 

eger böle ise çoks açma olmuş... ama araç içi diğer ışıklandırmayı sevdim...

 

şuan yakıt tüketimi 7 lerde tabi sadece 40 km yapıldı :)  ilerde oturacağını düşünüyorum...

 

direksiyondan sesi açmak baya zor tuş yukarıda kalıyor bu biraz garip olmuş...

 

Forumda da konusu geçmişti araçlarımızca gprs var.. ve yazlılımı çıkarırılarsa direk navigasyon çalışabilcek durumda bilgisi aldım...

 

şimdilik hislerim bunlar... :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sonunda dün öğlen aracımıza kavuştuk...

Güzel günlerde kazasız, cezasız, arızasız kullanmak nasip olsun...

 

aynaların altındaki ışıklar beni sevindirdi..

Şık ve yararlı, ben de olsun isterdim sanırım

 

performansı beklediğimin üzerinde

Performans açısından üzmez ama benzinliden farklı olarak orta devirlerde torktan aldığınız güç hissini yukarı devirlere taşıyamamasıdır, şu anda zorlamadan elde ettiğiniz performans ile ileride zorlayarak elde edeceğiniz arasında ahım şahım fark  olmayacaktır.

 

Araca binince fazla kalan anahtar için hep bir yer arıyorum

En iyisi anahtarı hiç cebinizden çıkarmamak

 

sol tarafta yanmıyor...

Yanması lazım, baktırın....

 

araçlarımızca gprs var

GPRS: General packet radio service (GSM şebekesi özelliği)

GPS: Global Positioning System (küresel uydu konumlandırma sistemi)

Yani varsa GPS var

:)

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel günlerde kazasız, cezasız, arızasız kullanmak nasip olsun...

 

Şık ve yararlı, ben de olsun isterdim sanırım

 

Performans açısından üzmez ama benzinliden farklı olarak orta devirlerde torktan aldığınız güç hissini yukarı devirlere taşıyamamasıdır, şu anda zorlamadan elde ettiğiniz performans ile ileride zorlayarak elde edeceğiniz arasında ahım şahım fark  olmayacaktır.

 

En iyisi anahtarı hiç cebinizden çıkarmamak

 

Yanması lazım, baktırın....

 

GPRS: General packet radio service (GSM şebekesi özelliği)

GPS: Global Positioning System (küresel uydu konumlandırma sistemi)

Yani varsa GPS var

:)

Bugün servise uğrayıp tekrar sorduk...

 

Şoför tarafında ayak kısmındaki kırmızı ışıklandırma sadece sag tarafta varmış solda yokmuş...

sölenen bu ben gitmemiştim.. ama çok ama çok saçma geldi bana bir kere arabanın içindeki anbians bozuk duruyor...

 

neyse anlaşılan onuda yapmayı bize bırakmışlar...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şoför tarafında ayak kısmındaki kırmızı ışıklandırma sadece sag tarafta varmış solda yokmuş...

Yakubun sorusunu ben de sorayım, yolcu tarafında iki ampul, sürücü tarafında bir ampul mü var denilmek isteniyor, yoksa sürücü tarafı karanlık yolcu tarafı yanıyor mu?

İkincisi ise söylenen yanlış, çünkü bende hem yolcu hem sürücü yanıyor.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

valla eğilip bakmadım...

 

zaten yere bir ışık yansıtmayan eğilince görülebilcek kadar küçük bir ışığın sanırım kimseye faydası yokdur..

 

 

solda hiç yanmıyor ( şoför tarafı )  sağda ise bariz belli yanıyor ( yolcu tarafı )

 

ve açıkçası ben bu işin mantığını hiçmi hiç anlamadım...

Cüneyt Özgül tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.