Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Aracımda Meydana Gelen Zarar İle İlgili Bilginize İhtiyacım Var


Ahmet Burak

Soru

Merhabalar. Aracım Ford Grand C-Max. Bugün park halindeyken Ford Açık Kasa Kamyonet bagaj kapağına vurdu. Resmini yükledim. Meydana gelen hasarlar Arka Stop Lambaları arasında kalan, Ford Amblemi'nin de üzerinde olduğu plastik aksam. Sağ Arka Stop Lambası ve Plakanın alt çaprazında olan yaklaşık 5 cm.lik derin çizik. Otomatik Kapı herhangi bir sıkıntı olmadan açılıp kapanıyor. Gerekli evrakları düzenledik. Karşı tarafla ilgili herhangi bir sıkıntı yok. Eksper ne kadar kabul eder bilmiyorum ama sizce arka bagaj kapağının tamamen değişmesi için uğraşmalı mıyım? Yoksa plastik aksam ile stop lambasının değişmesi yeterli olur mu? Çizik derin, bu bölge paslanarak zamanla boyaya daha fazla zarar verebilir mi? Sizce ne yapmalıyım?

 

IoeQCAo.jpg

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Değiştirdiğinizde aracınızın satış değeri düşecek.Değişimede gerçekten gerek yok.Plastik parçanın değişimi,stop lambasının değişimi ve lokal boya ile eski formuna kavuşur o bölge.Paslanma,korozyon için 12 yıllık garantiniz var ve bu hasarı serviste yaptırdığınız sürece garantisi devam edecektir.Aklınızda soru işareti kalmasın hiç.Çok ufak önemsiz bir kaza.Fotoğraflarını saklayın yarın öbür gün alıcı şahsında içi rahat olur.Geçmiş olsun.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

:) Bende onu danışmak istiyordum. Çizik çok derin, servise de karşı tarafın sigortası ile gideceğim. Kendim yapsam, rutuşlar geçerdim ama elimde fırsatım var. Ne yaparsam şuan olacak. Çizik derin ama resimde çok belli değil. İkamet ettiğim yer çok soğuk ve yağışlı bir yer. Oraya yapılacak müdahale yeterli olur mu olmaz mı anlamında düşünceliyim. Yani ileride paslanarak boyaya zarar verir mi acaba? O bölgedeki boyayı rutuş yaptırmak mı iyi olur. Yoksa orjinal parçası ile değiştirmek mi?


Yorumlarınız için teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu işi yapacak olan usta ile samimi olup sence hangisi sağlıklı olur derdim eğer usta değişelim derse direkt değiştirirdim.

Bu benim yapacağım şey olur, değer kaybı umrumda değil açıkcası.Millete göre hayatımı şekillendiremem ki :) değil mi ? 

 

Ustanıza güvenin. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

@Ahmet Burak,

 

O çiziği autoking gibi yerlerde bile yaptırabilirsiniz.

Neleri boyuyorlar. Ne kadar kalitesiz işçilikler yapıyorlar. O kadarcık bir boyadan paslanma falan olmaz. Orayı yaptırmasanız ile öyle üç beş senede paslanmaz. Kaldı ki siz tamiratını yaptıracağınız için paslanma konusunda içiniz rahat olsun.

 

Yakup'un da dediği gibi ustanıza güvenin. Ancak bana o kadar çizik için bagaj kapağının değiştirilmesi gereksiz geliyor.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Gerçekten aklım çok karışık, biliyorsunuz bagaj kapağı otomatik acaba içinde bir sıkıntı oldu mu diye de düşünüyorum. Oldu da yenisini taktırdım, düzgün yapabilecekler mi diye düşünüyorum??? Çizik derin olmasa hiç kafaya takmayacağım ama bariz derin, lokal boya çözer mi çözmez mi bilmiyorum. Metal kazınmış bir kere... Kapağı değiştirsem değişiği var olacak ama sanırım orjinal parça, sıfır gibi oldu diyebileceğim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Anladım. Teşekkürler. Tabi bende ancak sizin görebildiğinizi görüyorum. Umarım teknik olarak başka bir yerinde bir şey yoktur. Pazartesi serviste iyice bakacağız artık. Yapım konusunda beni tatmin edebilirlerse, yorumlarınıza da güvenerek bagaj kapağını değiştirmeyeceğim. Diğer parçalarını değiştirip, çizik olan bölgeyi yaptıracağım. Gördüğüm kadarıyla başka bir ezilme yok. Bu şekilde değerini de korumuş olurum sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

:) Bende onu danışmak istiyordum. Çizik çok derin, servise de karşı tarafın sigortası ile gideceğim. Kendim yapsam, rutuşlar geçerdim ama elimde fırsatım var. Ne yaparsam şuan olacak. Çizik derin ama resimde çok belli değil. İkamet ettiğim yer çok soğuk ve yağışlı bir yer. Oraya yapılacak müdahale yeterli olur mu olmaz mı anlamında düşünceliyim. Yani ileride paslanarak boyaya zarar verir mi acaba? O bölgedeki boyayı rutuş yaptırmak mı iyi olur. Yoksa orjinal parçası ile değiştirmek mi?

Yorumlarınız için teşekkürler.

1) bagaj kapağını sahtekarlık yapmadan değiştirmeniz mümkün değil

2) kasko varsa dosyayı kaskodan açtırın rüculu hasar olduğundan kaybınız olmaz, karşı tarafın sigortasıyla siz değil kasko uğraşmış olur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

:) Bende onu danışmak istiyordum. Çizik çok derin, servise de karşı tarafın sigortası ile gideceğim. Kendim yapsam, rutuşlar geçerdim ama elimde fırsatım var. Ne yaparsam şuan olacak. Çizik derin ama resimde çok belli değil. İkamet ettiğim yer çok soğuk ve yağışlı bir yer. Oraya yapılacak müdahale yeterli olur mu olmaz mı anlamında düşünceliyim. Yani ileride paslanarak boyaya zarar verir mi acaba? O bölgedeki boyayı rutuş yaptırmak mı iyi olur. Yoksa orjinal parçası ile değiştirmek mi?

Yorumlarınız için teşekkürler.

 

Karşı tarafın sigortası ile tramer sonucunu beklemeniz gerekecek.Yetkili serviste değil,anlaşmalı olduğu ucuz bir kaporta boyacıda yaptıracak.Yapılan işlemlere garanti verilmeyecek.Kırık plastikler ısıl işlemler ile yapıştırılacak ve yeniden boyanacak.

Kaskonuzdan yaptırdığınızda tam rücu ile hasarsızlığınız bozulmadan,o plastik parça yenisiyle değiştirilerek garantili ve güvenilir bir yerde boyatabilirsiniz.Ufak hasarlarda bazı şirketler exper çağırmıyor fotoğraf ile hallediyor.Büyük ihtimalle sizinkide  öyle olacak.O bagaj kapağını şu andaki haliyle değişmeleri imkansız.Ancak yırtık olması lazım değişmeleri için yada ciddi bir katlanma. Yolsuzluk yapmadan o kapağı değişmezler :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Anladım. Bunun için kendi aramızda düzenlediğimiz belge haricinde ayrıca herhangi bir belge düzenlemem gerekiyor mu acaba? Birde kaskomu işin içerisine sokarsam aracın bütün her şeyini beni sıkıntıya sokmadan Yetkili Servis'te yaparlar mı?

Ahmet Burak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Anladım. Bunun için kendi aramızda düzenlediğimiz belge haricinde ayrıca herhangi bir belge düzenlemem gerekiyor mu acaba? Birde kaskomu işin içerisine sokarsam aracın bütün her şeyini beni sıkıntıya sokmadan Yetkili Servis'te yaparlar mı?

Evet. Tabi emin olmak için kaskoda ruculu hasar klozu varmı bakın.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun..

 

Teşekkürler, Allah kimseye vermesin.

Evet. Tabi emin olmak için kaskoda ruculu hasar klozu varmı bakın.

 

Kasko'ya baktım. Ruculu Hasar Klozu var. O zaman Kasko'dan açtıracağım dosyayı ve sıkıntısız olarak serviste en iyi şekilde yaptıracağım inşallah.

4gSA7ZJ.jpg

 

dd5FQB7.jpg

 

Değerli arkadaşlar, hasarın yeni resimlerini bugün çektim. Plakanın sağ tarafında çizik olan bölgenin üstünde de ezilme var. Bazı arkadaşlar Lokal Boya demişti. Bu lokal boya işinde bölgeyi tamir ettikten sonra sadece o bölgeyi mi boyuyorlar? Birde ben hala o çiziği kapatabileceklerini düşünemiyorum. Böyle bir durumda kapağı neden değiştirmesinler ki? Ayrıca benim bu aracı götürebileceğim en yakın yer Kars Ford Servisi, olması Erzurum Ford Servisi buraların işçiliği de malum. Daha büyük bir yere götürebilmem için yapım işlemini ne kadar geciktirebilirim? 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Teşekkürler, Allah kimseye vermesin.

 

Kasko'ya baktım. Ruculu Hasar Klozu var. O zaman Kasko'dan açtıracağım dosyayı ve sıkıntısız olarak serviste en iyi şekilde yaptıracağım inşallah.

4gSA7ZJ.jpg

 

dd5FQB7.jpg

 

Değerli arkadaşlar, hasarın yeni resimlerini bugün çektim. Plakanın sağ tarafında çizik olan bölgenin üstünde de ezilme var. Bazı arkadaşlar Lokal Boya demişti. Bu lokal boya işinde bölgeyi tamir ettikten sonra sadece o bölgeyi mi boyuyorlar? Birde ben hala o çiziği kapatabileceklerini düşünemiyorum. Böyle bir durumda kapağı neden değiştirmesinler ki? Ayrıca benim bu aracı götürebileceğim en yakın yer Kars Ford Servisi, olması Erzurum Ford Servisi buraların işçiliği de malum. Daha büyük bir yere götürebilmem için yapım işlemini ne kadar geciktirebilirim? 

boya lokal olarak yapılır, yani oradaki avuç içi kadar yere mesela. çizik önce zımparalanacak sonra macunlanacak sonrada boyanacak, bunun tamiri kadar basit bir iş yok.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.