Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Oto-Park.com 1.0 Eb Focus Testi..


H. Cenk

Önerilen Mesajlar

Örnek Fiyat (Alış)

 

2013 Model Hatchback Metalik 1.0 Ecoboost Titanium + Smart + Tekno paket : 61.200 TL 

 

Buna X paket 5.800 tl, Navi 2.250 tl, eklenebilir. (indirimsiz) yani 70'i bulmadan full focus alınabiliyor. Golf'un highline'da hangi tekno donanımı var misal :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Örnek Fiyat (Alış)

 

2013 Model Hatchback Metalik 1.0 Ecoboost Titanium + Smart + Tekno paket : 61.200 TL 

 

Buna X paket 5.800 tl, Navi 2.250 tl, eklenebilir. (indirimsiz) yani 70'i bulmadan full focus alınabiliyor. Golf'un highline'da hangi tekno donanımı var misal :)

nerden bakıyorsun bu fiyata? araç oluşturmada 61 yazdığın araç peşin 64 görünüyor. test edilen araçta sunroofta var, x ve sunroofuda koyunca liste fiyatı 70i geçiyor. 71610 oluyor. Adamlar haklı, zaten fordu bu konuda eleştirmiştim daha öncede uçuk liste fiyatları yazmanın anlamı yok kaça satacaksan o fiyatı yaz.

 

benim aldığım arabanın üzerinde 62000 etiket vardı ama 57-58e satılıyordu...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

nerden bakıyorsun bu fiyata? araç oluşturmada 61 yazdığın araç peşin 64 görünüyor. test edilen araçta sunroofta var, x ve sunroofuda koyunca liste fiyatı 70i geçiyor. 71610 oluyor. Adamlar haklı, zaten fordu bu konuda eleştirmiştim daha öncede uçuk liste fiyatları yazmanın anlamı yok kaça satacaksan o fiyatı yaz. benim aldığım arabanın üzerinde 62000 etiket vardı ama 57-58e satılıyordu... 3 gün önce bayiden aldım. Ford yıllardır böyle satıyor. Değişmezler.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Direksiyon ve manevra yorumu hariç; noktası, virgülüne kadar tamamiyle aynı görüşleri paylşaıyoruz...Özellikle diz mesafesi konusu...

İlk Ford'um demiştim, eskiden "yav bu insanlarda neden focus tutkusu var, neymiş yol tutuşuymuş vs." gibi yorum yapan beni bile(!) alt ettikten sonra... :D Tamamiyle haklılarmış

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende herşeye tamam diz mesafesine karşıyım :) Öndekiler keyfine düşkün olduğu için ve ek olarak yanlış oturma pozisyonu ile dar kalıyor arkası yok dar felan değil.

C sınıfı için konuşuyorum (hb) sonradan pazar için üretilmiş C sedanlara (hatta B ) bakıp kendini kandırmasın kimse :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben direksiyon konusundaki eleştirileri haklı ama birlikte yaşanabilir bir sorun olarak görüyorum.

Özellikle Focus I kullanıcıları direksiyon konusunda şımartılmıştır.

 

Birinci eleştiri olan hissizlik eski Focus'la kıyaslandığında fark edilen ve fakat yukarıda da yazdığım gibi çok abartılmaması gereken bir sorun.

Bu kavramdan ne anlamamız gerektiğini şöyle açıklamaya çalışayım:

Birinci örnekte direksiyon milinin yekpare metal bir çubuk olduğunu düşünün, çevirme hareketi hiç kayba uğramadan doğrudan doğruya tekerleklere ulaşacaktır.

İkinci örnekte, ki bu Focus III oluyor, metal direksiyon milinin ortasına sert kauçuktan bir bağlantı parçası koyun, sizin tüm çevirme hareketleriniz, az da olsa kauçuğun esneme özelliği ile yumuşayacak keskinliğini kaybedecektir. Aynı şekilde yoldan vektöryel güç olarak tekerleklere ulaşan geri bildirimler de tamponlanacaktır.

Bu elektrikli direksiyon sistemlerinin tümüyle önlenemez bir özelliği...

Rahatsız eder mi?

Daha önce keskin direksiyonlu araç kullanmamış olanlar fark bile etmez.

Normal kullanıcı da muhtemelen öyle...

Ama aracı biraz limitlerde kullanmayı denerseniz bu eksikliği hafif bir buruklukla hissediyorsunuz.

Önemli bir eleştiri mi? Asla...

Fark ediliyor mu? Kesinlikle...

Ama Golf yıllardır böyledir :)

 

İkinci eleştiri kısa turlu olması.

Bu araca belli bir kıvraklık veriyor, bu doğru.

Ancak standart turlu direksiyon sistemine alışık olanlar için hızlı tepkimeli bu sistem 

1. Virajlarda stabilite sorunu var şeklinde algılanabiliyor, forumda da örneği vardı.

2. Geyik testi benzeri bir durumda aşırı tepkili cevaba neden olabilir, özellikle daha araca alışmamışsanız.

Değiştirilmeli mi? Bence hayır...

Ama kullanıcı bu konuda mutlaka uyarılmalı ve bu özelliği daima akılda tutması ve uygun denemelerle kendini eğitmesi gerektiği hatırlatılmalı.



Bende herşeye tamam diz mesafesine karşıyım :) Öndekiler keyfine düşkün olduğu için ve ek olarak yanlış oturma pozisyonu ile dar kalıyor arkası yok dar felan değil.

C sınıfı için konuşuyorum (hb) sonradan pazar için üretilmiş C sedanlara (hatta B ) bakıp kendini kandırmasın kimse :)

Bence de, Pamuk Prenses'i ön koltuğa oturtursak yedi cüceleri de arkaya sığdırırız.

Dar olmayabilir, sınıf için uyumlu olabilir, ama benim görüşüm dış ebadlara göre iç mekanın ferahlık açısından yanlış kullanıldığı yönündedir.

Ben arkada uzun yolculuk yapmak istemezdim, direksiyonda da ben oturuyor olsa idim.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tüketim Esas konuya gelirsek; şehiriçinde 8 civarında yakıyor. Bunu sakin kullanımla 7’ye indirmek ya da dikkat etmeyip 9’ları görmek mümkün. Volkswagen’in 1.2 TSI’ına benzer bir performans sunduğunu ve o motorun 9’un altına kolay kolay inmediğini düşünürsek, bu değerler başarılı.

 

:pist:  şakamı yapıyor bunlar... Geçen ay 6.2 lt  tüketmişim full ş.içi kullanım. 700km yol yaptım 44lt ile :)

Şimdiye kadar en yüksek 7.5  gördüm tüketimde.....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende herşeye tamam diz mesafesine karşıyım :) Öndekiler keyfine düşkün olduğu için ve ek olarak yanlış oturma pozisyonu ile dar kalıyor arkası yok dar felan değil. C sınıfı için konuşuyorum (hb) sonradan pazar için üretilmiş C sedanlara (hatta B ) bakıp kendini kandırmasın kimse :)
Sınıfında dar olduğunu düşünmüyorum ancak uzun boylu birinin doğru sürüş pozisyonunda( ki bu pedallara tam basıldığında dizlerin hafif bükük kalmasidir) arkada diz mesafesi diye birsey kalmıyor.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uzun boy kastı ? 1.80 uzun değil o zaman. Çünkü ben oturduğum da yine benim gibi biri rahat oturuyor. Ya da bizim bindiklerimiz geniş üretildi.
Ben 1.85im c sınıfında arkama rahat olarak birinin oturabilecegi bir araç görmedim. Burada fark arabanın genişliği değil doğru sürüş pozisyonu bence.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.