Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Megane 3 1.5 Dci Gt Line Edc Testi


Guest Tolga KARACA

Önerilen Mesajlar

megane 3 ü günahım kadar sevmem ama bu olmuş gtline 1.6 130 ps..mavi renk fullfullfull sevdim...cünkü ykıtı fordunkinden daha az bi bakın hemen..1 litre hemde 0.900 gr...ikinicsi 16 valf ve 16 sübap yani reno kendini inkar etti ve ford renoya dönüştü 8 sübapa geldi sonuç ne cansız bir araçççççç

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

megane 3 ü günahım kadar sevmem ama bu olmuş gtline 1.6 130 ps..mavi renk fullfullfull sevdim...cünkü ykıtı fordunkinden daha az bi bakın hemen..1 litre hemde 0.900 gr...ikinicsi 16 valf ve 16 sübap yani reno kendini inkar etti ve ford renoya dönüştü 8 sübapa geldi sonuç ne cansız bir araçççççç

Gtline 1.6 dci demek değil ? Reno kendini inkar etmedi hepsi devam ediyor hatta dağıtarak..

yahu canlısı tüketiyor dediler adamlar az tüketsin diye alt deviri canlandırdı :D ne yapsınlar daha :D

:zha: neyse canım görüşlere saygımız var :yeah:

http://translate.google.com.tr/ yaramadı :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ulen 16 130 ps den bhsetmiyozmu onun gtline mıdır nedir onu konusuyoruz..reno hep 1.5 motorlarda 8 süpap kullandı...daha az yksın diye..bunda ise 16 süpaba cıkardı..focus naptı 8 e indirdi...renonun 16 süpablısı 130 s sehiriçi 4.8 iken focus 1.6 115 ps 5.7 bu ne biçim iş..öt bakalım

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ulen 16 130 ps den bhsetmiyozmu onun gtline mıdır nedir onu konusuyoruz..reno hep 1.5 motorlarda 8 süpap kullandı...daha az yksın diye..bunda ise 16 süpaba cıkardı..focus naptı 8 e indirdi...renonun 16 süpablısı 130 s sehiriçi 4.8 iken focus 1.6 115 ps 5.7 bu ne biçim iş..öt bakalım

Bunlarla olacak iş değil ki. Az yakması için sübap azaltılmaz. Zaten verileri ortada bununla %99 ilgisiz.

Ayrıca konumuzdaki araç 1.5 dci ve üretimi devam edecek olan motor bu.Renö ile ne ilgisi var mış :D Ayrıca bu tdci fordun saf ürünü değil. :yeah:

Cahel gibi teknik verilere bakıp öt diyecekseniz. yorum yapmam daha iyi :D ciddi sorun ciddi bilgi verelim :D

öttüm bak :zha: start-stop var mı onda, öt bakem :D kıyaslarken 9 parçayı eşit tutacaksın ki 10.yu kıyaslayabil :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şehiriçi4.8

Şehirdışı3.6

Karışık4

Yeni Energy Motor

Yeni Renault Mégane kullanmak, kontrollü bir dinamizm ile birlikte benzersiz hazların yaşanması anlamına geliyor. Daha da tutumlu ve performanslı motor gamı, Energy 1.6 dCi 130 bg motoru ile zenginleşti.. Stop & Start ve fren fazında enerji geri kazanımı gibi Renault’nun F1’deki bilgi birikiminden kaynaklanan teknolojik yenilikler sayesinde, bu motor ideal olarak sürüş keyfini ve yüksek tüketim kontrolünü bir araya getiriyor.

Renault yakıt tüketimini 4 l/100 km düzeyine düşürmek için yeni Energy 1.6 dCi 130 bg motorun silindir hacmini azalttı. Bu anlamlı yakıt tüketimi azalması ile CO2 emisyonları azaltılarak 104 g CO2/km’ye çekildi.

Motor dinamik ara hızlanmaları ve ivmelenmeleri, 1 750 d/d’dan itibaren kullanımda olan son derece cömert torku (320 Nm) ve 16 supaplı enjeksiyon ve turbo sisteminde gerçekleştirilen iyileştirmelerle çok daha konforlu kullanım olanağı sunuyor.

Sürüş keyfi ve araç içindeki güven ve huzur Stop & Start sisteminin akıcılığı ve motorun sessizliği sayesinde maksimum düzeyde. Mégane HB’de, sürüş keyfini her an yaşarsınız

iyi oku len dombili...diğerleride okuyabilir tabiki.... :kıhkıh: :kıhkıh: :kıhkıh: :kıhkıh: :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

meganın focus 3 ten güzel olması için renault un 40 fırın ekmek yemesi lazım ..megane ile focus u karşılaştırmak bile yanlış megane nere focus nere,renault fordun yanına bile yaklaşamaz. renaultun kaportası bile plastikten.meganın malzeme kalitesi sıfır adamlar alakasız araç dizayn ediyorlar klimanın tuşlarını teybin üstüne koymuşlar normalde araclarda teybın altındadır en basit örnek ,adamlar megane ye anahtarsız çalışma dıye bir icat yapıyor ama aracı çalıştırmak için kartı araca takmanız gerekıyor .o zaman ne anladım ben anahtarsız çalıştrmadan ha anahtarı takmışın ha kartı..anahtarı cebinden cıkarmadan çalıştıracaksınızki bir işe yarayack bunlar en basit örneği..auto show dergisinde bile fucus,bmw 116,astra,megane golf araç karşılaştırmlarında bile megane hep sonuncu olmuştur ...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.