Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 Motor Seçeneği Önerisi..


Ömer Faruk Avcı

Önerilen Mesajlar

Merhabalar F 2.5 'imiz daha 15.000 de ve simdiden f 3 e geçmek için can atıyoruz.(sanırım biraz erken yada sizin düşünceleriniz nedir bu konuda bilmek isterim beklemelimiyiz sony sistemi flan,gelecek bildiğiniz sistemler var mı? dolu dolu bir focus olsun istiyoruz hani üzerine birşeyler eklense beklemediğimiz için yazık olmasın arabaya.)fakat f3 e geçmemizi erteleyen en önemli neden motor seçenklerinin kafa karıstırıcı olması.dizel otomatik olmaması ve ecoboost ile tdci nin performans karşılaştırmasını bilmememiz..tdci nin koltuga yapıstırma olayı(tork) ecoboostta da varsa tadından yenmez diye düşünüyorum..yinede ustalar,üstadlar sizlersiniz bilgilerinize tecrübelerinize ihtiyacımız var.

Bildiğiniz üzere benzinli aracın çok yemesi dışında sessiz olması güzel birşey.dizelinde turbosu yeter :) yani toparlayacak olursak sorularım sunlar

70-75 binlik yada en dolusu ne kadarsa (işte en dolu full+full işte focus budur denecek) focus 3 ü almak istiyoruz.motor seceneğinde ve vites seçeneğinde önerileriniz nelerdir ? sadece tek şartımız var kesinlikle motor seçenekleri arasında en iyi performansı gösterecek motoru arıyoruz..sanırım tdci lerdeki yalıtım benzinlinin tahtını sallıyacak gibi(sessizlik konusunda) ama ecoboostun performansı dizelden daha iyi ise koltuga dizel gibi yapıstırıyorsa hic düsünmeden ecoboost deriz yani.internet sitesinde ecoboost ve tdci 115 ps yi karşılaştırdıgımızda tork olarak tabiki de dizelin önde oldugu fakat maksimum hız ve 0-100 e hızlanma konusunda ecoboostun onde oldugunu goruyoruz.. araç titanium x+plus+ne bulduysan olacak ,dolulugundan yere yapısacak.

çok konuştum kusura bakmayın iste bizde böyle bir araca en iyi performanslı motor ve vites seceneğini soruyoruz. bilgilendirirseniz seviniriz.özellikle test sürüsüne çıkmış olanlar lütfen yardım edin. Şimdiden teşekkür ederim..

Ömer Faruk Avcı tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fazla düşünecek bişey yok Ecoboost alacaksınız.. :)

Yukarda yazdığın meblaa dizel'lin liste fiyatı ama o rakamı 64 gibi rakamlara düşürebiliyorsunuz..

Ecoboost'un en dolusunuda 60 gibi (maks.) alırsınız..Haziran üretimli araçlarda yeni donanımlarda eklenecek..Onları bekleyin bari..Hayırlı olsun şimdiden

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İlginiz için çok teşekkür ederim.Allah sizlere daha iyilerini nasip etsin.Ecoboost ta umarım Tdci gibi koltugu yapıstırıyordur.Yoksa babam arabaya benzin döker yakar valla :)

Test edin çevre illeri felan arayın :) bulun bir ecoboost.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle hayal görmeyelim hiçbir Focus Mk3 (belki ST dışında) koltuğa yapıştıracak bir performansa sahip değil.

Koltuğa yapışmak için 300 ve üzeri beygiri koşturmak lazım.

Hacmine ve fiyatına göre performans önemliyse 1.6 EB 182 PS fena sayılmaz.

6 ileri kullanışlı bir şanzımanla bu sınıfta performans beklentisini en iyi karşılayan ve bunu kabul edilebilir bir tüketimle sunan tek model.

Yakıt tasarrufu temel alınmıyorsa zaten dizel düşünmenin bir anlamı da yok.

Zaman içerisinde ürün donanım özelliklerinde ne değişiklikler yapılacağını öngörmek zor, SONY müzik sistemi, büyük ve çok renkli LCD ekranlar, otomatik uzun far, şerit takip, adaptif hız kontrol, trafik işareti tanıma gibi özellikler aylar/yıllar içerisinde eklenebilir.

Ayrıca yanılmıyorsam 1.6 EB için stok yok ve sipariş üzerine geliyor.

Bir deneme sürüşü size daha çok fikir verecektir.

Tabii henüz 15.000 km yapmış bir aracı elden çıkarmak yenileme şevkinize ve maddi olanaklara bağlı.

Umarım aynı hevesi babanız da paylaşıyordur... yani koltuğa yapışma falan!

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2010 model dizel araçla araçla 15.000 km. demisiniz.

Fazla düşünmenize gerek yok zaten Ecoboost almanız faydanıza.

Hocam bu arabanın özel durumu var babam geçici görevle başka ilde çalışıyor sadece hafta sonları geliyor eve.Araba garajda yatıyor olan kmyi de ben yaptım diyeblirim(beraber gidilen tatiller dışında) :)

bu durum sanırsam 3 yıl sürecek ve sonrasında-kesin dönüş halinde garajda yatmayacagı garantisini verebilirim..tekrar ediyorum bizim için önemli olan performans.ışıklarda kapışanlardanız baba oğul. :) ona göre düşünün lütfen

Arayıp sorun ecoboost test aracı var mı diye? ona göre gidin, yoksa etme şansınız yok..

aynen dediğiniz gibi yapacam hocam bizdeki focusun 15 bin bakımına gidince :)
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ecoboost Tdci gibi koltuğa yapıştırmaz, arka koltuğa yapıştırır :D

Performans olarak en iyisi ecoboost tabikide. ;)

Zaten, istekleriniz ve yaptığınız kmde size en uygunun ecoboost olduğunu gösteriyor. :)

hocam iyi ozaman eco dizelden iyi ise eco ilk tercih şu an gözümüzde.yakıt tüketimi konusunda birşey diyemiyorum. babam bilir :)

Öncelikle hayal görmeyelim hiçbir Focus Mk3 (belki ST dışında) koltuğa yapıştıracak bir performansa sahip değil.

Koltuğa yapışmak için 300 ve üzeri beygiri koşturmak lazım.

Hacmine ve fiyatına göre performans önemliyse 1.6 EB 182 PS fena sayılmaz.

6 ileri kullanışlı bir şanzımanla bu sınıfta performans beklentisini en iyi karşılayan ve bunu kabul edilebilir bir tüketimle sunan tek model.

Yakıt tasarrufu temel alınmıyorsa zaten dizel düşünmenin bir anlamı da yok.

Zaman içerisinde ürün donanım özelliklerinde ne değişiklikler yapılacağını öngörmek zor, SONY müzik sistemi, büyük ve çok renkli LCD ekranlar, otomatik uzun far, şerit takip, adaptif hız kontrol, trafik işareti tanıma gibi özellikler aylar/yıllar içerisinde eklenebilir.

Ayrıca yanılmıyorsam 1.6 EB için stok yok ve sipariş üzerine geliyor.

Bir deneme sürüşü size daha çok fikir verecektir.

Tabii henüz 15.000 km yapmış bir aracı elden çıkarmak yenileme şevkinize ve maddi olanaklara bağlı.

Umarım aynı hevesi babanız da paylaşıyordur... yani koltuğa yapışma falan!

öncelikle fikirleriniz ve ilgilendiğiniz için teşekkürler.babamın aynı hevesi paylaşıp paylaşmamasına örnek olarakta git gel yolda 200 yaparak 508 le yokus yukarı kapısmasını,şehir içinde de passat ve türevlerine ışıklarda kafa tutmasını gösterebilirim.Hızı cok seviyoruz.(iyi birşey değil tabi). ayrıca tdci f2.5 imizde bence 3. viteste flan iyi koltuga yapıstırıyor hocam.saygılar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

şöyle ki hocam focustan önce megan 2 sedan vardı benzinli lpg attık araba bır daha kendıne gelemedı cok sorun çıkardı.dizel almamızın nedeni lpg li focusta öyle yapar mı sorusu ve tanıdık oto galericinin dizelin torku yeter benzinliyi bosverin demesi üzerine dizel focus 2.5 aldık.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Valla Ömercim size tavsiye vermek her mesajında güçleşiyor;

Kapışmayı seviyorsunuz ama benzinli araca lpg takıyorsunuz, sonra torku yüksek diye dizel alıyorsunuz, şimdi biz Ecoboost tavsiye ediyoruz.

işiniz zor gerçekten.

Bu arada profil resmini düzenler misin.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.