Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3 1.6 Ecoboost Chip Tuning Ve Sprintbooster


Cem Boneval

Önerilen Mesajlar

30 binlik arabaya seve seve 80 bin verince alışıyor insan Yada hadi 10 lira madem oyle Allah rızasına biri yapsın diyesi geliyor insan :)

Demogoji yapma lem. :P

Ayrıca 30 binlik arabaya 80 bin veren varmı bilmiyorum ama 70 bin veren birini tanıyorum. Adını söylemem zira söz verdim. ^_^

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben arabayla fazla oynanmaması taraftarıyım uzun süre sorunsuz binmek açısından,gerçi ilk seçenek olan Sprintbooster da araca bi zarar vermiyceği söylenmiş

ama nekadar etkili olcağıda göreceli bence sonuçta elde edilen güç aynı sadece tepkime kısalıyor 1.ve 2. viteste,bu kalkış esnasındaki performans bende arabayı hor kullanma anlamına geliyorki sonuçta sürekli dragta yapmıyoruz.

2. ci seçenek kulağa daha hoş geliyor,artrılan beygir gücü ve tork aracın kalkıştaki tutukluğunada merhem olur bence,süreklide ayağımızın altında 220ps civarı güç olur, 1. ve 2. vitesle sınırlı kalmayan.Tabi bu şeçenekte aracın uzun vadede sıhatini bozar.(motor,şanzıman vs vs) Şahsen ben yanaşmam Cem abi,sen araçla oynamakta kararlıysan herşey göze alındıktan sonra. ben 2. seçeneği önerebilirim.

Alper Albayrak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben aynı fikirde değilim açıkcası. Benim style o konuda gayet başarılıydı. Ayağınızı debriyajdan erken çekiyor olabilirmisiniz? Zira ayağınızı debriyaja bastığınızda devir düşmeyen bir yapıya sahip. Dolayısı ile yığılması falan pek normal değil gibi sanki.. Birinci vites kalkış devridir. Araç hareket ettikten sorna ikinci vitese atıp devam etmeyi deneyin. Olmadı boş bir zmanda beraber bakalım neyin sıkıntılı olduğuna. Ancak sanki arabadan ziyade kullanım tarzınızdanmış gibi geldi bana.

Birinci vitesde hızlanmaya çalışmıyorum. Ama ışıklarda öndeki araç kalkıyor, arkasından hızlanmak için birinci vitesde basıyorsun zaten pek gitmiyor, ikiye hızlı-erken atsan devir düşük kalıyor. Yani alışkanlık ile yapılmıyor. Özel olarak düşünerek, dikkat ederek kalkış yapmak gerekiyor. Alışkanlıkla alakalı olabilir. Ama haftada bir seyrek kullandığım Corsa birinci-ikinci vitesde düşük hız, dur kalk trafikte çok daha rahat. Yani arabayı kaldırırken, vites değiştirirken aklıma bile gelmiyor debriyaj, gaz. Corsa bu viteslerde çok daha akıcı ayrıca. Corsa'yı dizel olduğu için örnek veriyorum. Bundan önceki benzinli araçlarımın hiçbirinde de böyle birşey hatırlamıyorum. Mesela Megane HB acayip yukarda kavrardı.1-2 kullanım sonra zaten ayağınız alışır, düşünmeden vites değiştirirsiniz.

Engin Uzunoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Benim bildiğim dizel araçlarda chıp uygulaması işe yarıyor ama benzinli araçlarda 3 yada 5 beygir olarak güç artışı veriyor,gerçi eco ayrı demi :)

Dizel değil , turbolu araçlar da , yani dizel olupta turbosu olmazsa onada birşey yapmaz ...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aynı konu başlığında powerbox 'ıda koysak :)

Racechip Pro alınırmı ? Sitesindeki spec lere pek inandırıcı değil ama ; Alman firması ; öyle alelade yalanda söylemez heralde

http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Ford-Fusion-1-6-EcoBoost-4474-r.html

linkinden inceleyebilirsiniz.... Buradan söylediğine göre 226 hp ve 332 nm tork katıyor... Ne kadar doğru orasını bilemeyeceğim....

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tabii canım. Bence de en mantıklısı Bluefin.. Bas minimum 1000 poundu çak BFi..Hem böylece scirocco ve giulara da geçilmekten kurtulursun :)

scirocco R veya gulietta quadrifoglio verde ise geçer tabi :) ama scirocco 160 hp veya gulietta 170 hp ise , oda arabayı kullanana göre değişir geçilip geçilmeyeceği :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Racechip in dizel versiyonlar için olan modeli 129€ olarak görünüyor, fiyat gayet makul görünüyor. Bu aparatın bir zararı olur mu ve/veya garantiyi bozar mı?

racechip box lar chip tunning yazılımlara göre çok daha zararsız , en önemlisi, arabanın normal yazılımını bozulmuyor , ayrıca tek soketle söküp çıkartılıyor , yani aracın motor aksamında birşey bozuldu , soketi çıkardığın vakit araç garanti kapsamında... takibi sağlanamaz ; ama araç beynine yapılan müdahale görüntülenebiliyor...

Önemli olan konu , zararı , garanti değilde ; sitede yazan değerler doğrumu o bence... Gerçekten beygir ve torka okadar artış sağlıyormu ...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

merhabalar...ben chip olayına bayağı bir hevesliydim.ecoboost alınca gerek yok diye düşündüm sıdır araca...ama cem bey ve yakup bey de sıcak bakınca

superchip olayına sıcak baktım.Neyse superchipin sitesine mail attım.fiyat şu an indirime girmiş.365 pound yazıyor. Türkiye'yi seçince 335 pound oldu.970 civarına geliyor.

bir yanlışlık felan var mı acaba?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

merhabalar...ben chip olayına bayağı bir hevesliydim.ecoboost alınca gerek yok diye düşündüm sıdır araca...ama cem bey ve yakup bey de sıcak bakınca

superchip olayına sıcak baktım.Neyse superchipin sitesine mail attım.fiyat şu an indirime girmiş.365 pound yazıyor. Türkiye'yi seçince 335 pound oldu.970 civarına geliyor.

bir yanlışlık felan var mı acaba?

bu performans işi acyip bişey insanın kanına girince sınırı yok :) her zaman dahası var

genelde de konu ecoboostçuları toplamış,

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bu Bluefin nedir acaba

http://www.mybluefin.co.uk/search?make=9&fueltype=3&model=2&variant=2544

Özetle ECU'yu yeniden programlamak için kullanılan bir flash bellek.

OBD girişinden motor yönetim sistemine bağlanıyor.

İlk aşamada USB kablo ile notebookunuza bağlayarak orijinal programı yedeklemenizi sağlıyor, sonra Bluefin üzerindeki program ile yeniden programlanıyor ECU.

Sonuçta biraz becerisi olan herhangi bir kişi herhangi bir yerde bu programlamayı yapabiliyor.

Superchips mucizevi performans artışından ziyade motora zarar vermeyecek ve sorun çıkarmayacak mütevazi değişimler yapıyor.

Yıllardır da sektörde saygın bir yeri var.

Türkiye'de distribütörlüğünü BGT yapıyor (Maslak-Istanbul), ben bir ara aradığımda yeni modül için 1650 TL demişlerdi.

Tabii biraz bu işlerde ustalaşmış birisinin bu tür programları kopyalaması, değiştirmesi ve hatta yeniden veya sıfırdan yazması mümkünse de ben uluslararası kurumsal yapısı olmayan kişisel girişimlere pek sıcak bakamıyorum.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.