Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus III Powershift Şanzuman Hk.


Kamil Srky

Soru

Arkadaşlar powershift şanzumanlarda bulunan P R N D S S+ ve S- ibareleri var. Bu ibarelerden S+ ve S- hangi durumlarda kullanılmalı ayrıca karlı ve buzlu yollarda bu vites konumlarından (D , S , S+) hangileri kullanılmalıdır. Birde Focus III lerde kar modu varmı acaba? Cevaplar için şimdiden teşekkürler..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 5 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

S'ler, vitesi sizin tarafınızdan manuel olarak değiştirmek içindir...

Kar'da D ile sürülebilir... :)

Özel bir kar mod'u yok ama tcs'yi kapatabilirsiniz.

Teşekkürler peki bu tcs yi nereden ve nasıl kapatabiliriz? Avantajı ve dezavantajı nedir? Yol bilgisayarındaki "çekiş Kontrol Sistemi" nin kapatılması aynı işlevi gÖrürmü acaba?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

sanırım bir yanlışlık var. öncelikle viteste S+ ve S- gibi bir ibare yok. vitesin yanında + ve - butonları var. kullanma klavuzuna göre bu butonları D modunda kullanabilirsiniz. bu da aynı anda hem otomatik hem tiptronik kullanma imkanı veriyor. S modu ise vites geçişini yüksek devirlerde gerçekleştiren, böylece yüksek devirden max torku elde eden ve dolayısıyla daha seri bir kullanım sunan seçenek. eğer S modunda + veya - butonlarını kullanırsanız, araç otomatik olarak D moduna geçiyor. elbette bu geçiş vites kolunun D'ye atması ile gerçekleşmiyor. elektronik olarak D moduna alıyor kendini. (bunların hepsi kitapçıkta yazmaktadır)

Yol bilgisayarındaki çekiş kontrol sistemi'ni kapatarak tcs'yi kapatmış olursunuz..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

sanırım bir yanlışlık var. öncelikle viteste S+ ve S- gibi bir ibare yok. vitesin yanında + ve - butonları var. kullanma klavuzuna göre bu butonları D modunda kullanabilirsiniz. bu da aynı anda hem otomatik hem tiptronik kullanma imkanı veriyor. S modu ise vites geçişini yüksek devirlerde gerçekleştiren, böylece yüksek devirden max torku elde eden ve dolayısıyla daha seri bir kullanım sunan seçenek. eğer S modunda + veya - butonlarını kullanırsanız, araç otomatik olarak D moduna geçiyor. elbette bu geçiş vites kolunun D'ye atması ile gerçekleşmiyor. elektronik olarak D moduna alıyor kendini. (bunların hepsi kitapçıkta yazmaktadır)

Yol bilgisayarındaki çekiş kontrol sistemi'ni kapatarak tcs'yi kapatmış olursunuz..

Teşekkürler bende zaten S+ ve S- derken vitesin yanında bulunan + ve - butonlarını kastetmiştim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.