Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

2014+ Focus MK3 MCA Soyulan Deri Direksiyon Simidi Çözümü Için Bilgileriniz Bekleniyor [ Bitti ]


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

HAyırlı olsun süreç nasıl gelişiyor bir özet almamız mümkünmüdür ?
 
Müşteri hizmetleri aradı.
Garanti onayı verildiğini söyledi.
Gitmek istediğim servisi sordular tercihimi ilettim ...
Servis tarafından arandım.
Müsait bir randevu kararlaştırdık .
Aracın Resimleri çekildi.Otosana gönderildi.
Şu an beklemedeyim ...
Süreç doğrumudur ...
 


Beni önce otosan aradı garantiden değişeceği söylendi benden hangi servise gitmek istediğim soruldu. Bende keleşlerin adını verdim. Yarım saat sonra keleşler aradı ve pazartesiye randevu verdiler. Pazartesi keleşlere gittim saat 9 da aracı teslim ettim 9:45 te aracınız hazır dediler. Aldım aracımı çıktım. Ekstra hiçbirşey yapılmadı.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 saat önce, Semih O. yazdı:

Tamamen şahsi fikrimi söylüyorum. Eğer şu an direksiyonunda bir deformasyon yoksa, servis bütün iyi niyetiyle değişim talep etse bile Otosan'dan geri dönmesi çok yüksek ihtimal. İleriye dönük olarak da art niyetli vs. insanları düşünerek daha ufak sorunlarda bile bu olumsuz bir sonuç yaratacaktır bence. Şimdi makul ve mantıklı olan öncelikle, deforme olmuş ya da olmaya başlamış tüm direksiyonların değişimi. Burada sayı ne kadar fazla olursa, ürün kusuruyla ilgili durum o kadar ortaya çıkar. Bence doğrudan ret yemektense, ortada bir sorun olduğunu ortaya koyarak karşı tarafa kabul ettirme yoluna gitmek uzun vadede herkese kazandırır.

 

Ya da organize bir biçimde sosyal medya hesapları ya da mail yoluyla ulaşılarak bu konuda bir açıklama yapılması sağlanabilir bilemiyorum.

 

 

Buda mantikli bi yaklaşim..

Bu yoldan gidersek şuan için bizim direksiyonlarda birsey yok. Hep tek elden kullanilmis. Buna bagli temiz kalmis sayilir. Anca olacak bi bu kadar daha zaman ve km ondan sonra direksiyon istedigimiz kivama gelecek. E o zamanda garanti bitmiş olacak :)  bilemedim napsak.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

15 dakika önce, okan ali yazdı:

Buda mantikli bi yaklaşim..

Bu yoldan gidersek şuan için bizim direksiyonlarda birsey yok. Hep tek elden kullanilmis. Buna bagli temiz kalmis sayilir. Anca olacak bi bu kadar daha zaman ve km ondan sonra direksiyon istedigimiz kivama gelecek. E o zamanda garanti bitmiş olacak :)  bilemedim napsak.

 

İyi kötü forumun takip edildiğini biliyoruz, Otosan'ın konudan haberdar olduğuna da şüphe yok gibi gözüküyor. E-Posta ya da yazışma yoluyla forumdaki örneklerle bilgi talebinde bulunulabilir. Böyle bir sorun okuyoruz, görüyoruz nedir diye?

 

Bir başka konu da ne kadar çok sorunlu direksiyon ve sorun şüphesi olan müşteri servislere giderse o da aynı soru işareti yaratır. Örnek olarak söylüyorum, ben boş vakit buldukça Eskişehir Otokoç'a giderim, showroomu gezerim servis danışmanı arkadaşları da bol bol darlarım. Sağolsunlar, güler yüzlü iyi arkadaşlar. Bir dahaki gidişimde direksiyonlarda böyle bir sorun varmış nedir diye soracağım,  siz ne yaparsınız vs darlarım. Benim gibi 10 kişi daha gitse herhalde bi durup düşünürler, daha yetkili birilerine sorarlar vs. Bunlar da  kişisel diyalog ile mümkün olan kısmı.

 

Yani demem o ki, bunu değiştirin demekten ziyade gardımızı bir alalım. Haberdar edelim, takipçisi olduğumuzu bildirelim gibi gibi. Bir de ne kadar fazla insan haberdar olursa o kadar iyi tabi. Şu an görünen tablo 2014-2015 üretimli focuslarda bu sorun ortaya çıkabiliyor. Hedef kitle bu yani :)

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hayırlısı ile bende yarın taktıracağım yeni direksiyonu?

 

Bu arada ortalığı karıştırmak istemem ama araç direksiyon seri nosu için uğradığımda Müşteri İlişkileri'ne bakan kişi 1 yıl 15 bin km olayının kaldırıldığı yönünde bir bilgi verdi. 

 

--6 dakika sonra eklendi--
21 saat önce, Doğan Kurban yazdı:

Daha önce f3 lerde yapılan bir üçkağıt olayını yazıyım size. Adamlar deforme olmuş direksiyon simidini garantisi devam eden f3 e takıp servise götürüp garantiden değiştiriyorlarmış. Otosan artık uyanıp direksiyonlardaki seri no nun fotosunu istiyor. Değişen direksiyonu kayıt altına alıyor. Bilginiz olsun yani. Ha bu baştan yapılan bir uygulama değil. Sonradan başlanan uygulama.

 

Bir dönem rent a car sektöründe çalıştım. 

 

Müşterinin biri araç modellerini sordu, söyledik. Israrla o an kirada olan ve akşam geç saatte gelecek bir Hyundai Accent'i istedi.

 

Tamam bende araç seçerim kiralarken ama bu kadar abstırmasından açıkçası huzursuz oldum.

 

Adam gitti akşam geldi ve 1 günlüğüne kiraladı aracı. Ertesi gün araç Takip'ten bakıyorum araç bir sanayi sitesine girdi. 1 saat kıpırdamayınca kalktık gittik (Zaten Bodrum küçük yer). Adamlar aracın Turbo'sunu çıkarmış, kendi araçlarına taktırmak için uğraşıyor. Sonrası rezillik zaten.

 

Düşünsenize Budget'tan araç kiralayıp (genelde araçları sıfırdır) aracın lastiklerini ve jantlarını değiştirenler gördüm. :)

 

Kısacası 3 kuruşluk adamın yapamayacağı şey yoktur!

 

--8 dakika sonra eklendi--
22 saat önce, Semih O. yazdı:

Tamamen şahsi fikrimi söylüyorum. Eğer şu an direksiyonunda bir deformasyon yoksa, servis bütün iyi niyetiyle değişim talep etse bile Otosan'dan geri dönmesi çok yüksek ihtimal. İleriye dönük olarak da art niyetli vs. insanları düşünerek daha ufak sorunlarda bile bu olumsuz bir sonuç yaratacaktır bence. .

 

 

Servis resim çekip onay alıyor bunun için.

 

Otosan resimler üzerinden değerlendiriyor.

 

En azından benim işlemler böyle yapıldı ve iki defa red cevabı aldım.

 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hayırlısı ile bende yarın taktıracağım yeni direksiyonu?
 
Bu arada ortalığı karıştırmak istemem ama araç direksiyon seri nosu için uğradığımda Müşteri İlişkileri'ne bakan kişi 1 yıl 15 bin km olayının kaldırıldığı yönünde bir bilgi verdi. 
 
--6 dakika sonra eklendi-- Servis resim çekip onay alıyor bunun için.
 
Otosan resimler üzerinden değerlendiriyor.
 
En azından benim işlemler böyle yapıldı ve iki defa red cevabı aldım.
 
 


Bu doğru mu ?
Gerçekten 1 yıl 15bin km şartı kalkmış mı?
Ben o kadar her yere şikayette bulunsamda değiştiremedim direksiyonu şimdi ise direksiyonun son halini görmemek için kılıf taktım direksiyona, Her kim nasıl yaptıysa bu işi bu kurala takılmadan değiştirdiyse büyük tebrik ediyorum.
Hele ki bu şartın (1yıl veya 15bin km) kaldırılması doğruysa buna kim sebep olduysa Allah razı olsun yarın bi kez daha gideyim servise.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

15 saat önce, Ömer Şen yazdı:

 


Bu doğru mu ?
Gerçekten 1 yıl 15bin km şartı kalkmış mı?
Ben o kadar her yere şikayette bulunsamda değiştiremedim direksiyonu şimdi ise direksiyonun son halini görmemek için kılıf taktım direksiyona, Her kim nasıl yaptıysa bu işi bu kurala takılmadan değiştirdiyse büyük tebrik ediyorum.
Hele ki bu şartın (1yıl veya 15bin km) kaldırılması doğruysa buna kim sebep olduysa Allah razı olsun yarın bi kez daha gideyim servise.

 

 

Bana soylenilen boyle. 

 

Ama ne ile karsilasirsiniz bilemem. Umarim istediginiz sonuca ulasirsiniz. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün yarım saat önce Otosan'dan arandım. Yetkili servise direksiyon değişimi için servis kaydı yaptırıp randevu almanız gerekiyor dediler. Yoğunluktan dolayı arayamadım. Az önce de Denizli yetkili servisi Yargül Oto'dan aradılar. Bana en uygun olan Salı sabahına randevu verdiler. Gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

13.07.2017 - 12:39 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Son durum böyle oldu :)

 

tüm son.png

 

30.01 olan benim araç galiba. ?? Benimki kulllanıma bağlıymış. Ret edildi.

 

Semih O. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi, Yakup Çağatay yazdı:

 

Hala mı  ? 

 

Yok abi tekrar, dönüş olmadı. Haftaya döner onlar artık.

 

 Ahaliye duyurayım diye yazdım. Şimdilik bir sounu olmayanlar neyle karşılaşacaklarını bilsinler. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı 2014+ Focus MK3 MCA Soyulan Deri Direksiyon Simidi Çözümü Için Bilgileriniz Bekleniyor [ Bitti ] olarak değiştirdi
  • Yakup Ç. A., bu konuyu kilitledi
  • Yakup Ç. A., bu konunun kilidini kaldırdı
Misafir
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.