Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Abs El Freni Ve Km Hız ibresi çalışmıyor


Cihan Drmz

Soru

Arabayı yikadiktan sonra yada düz yolda giderken birden abs el freni ışığı yanıyor ve km hiz ibresi '0' oluyor yol bilgisayarı '-----' oluyor farlar kendi kendine yanip sönüyor teyp desen ona keza  Kenara çekip stop edip tekrar çalıştığında düzeliyor ama bu böyle sürekli oluyor. Araba çalışınca rölantide sabit durmuyor devir ibresi sürekli inip çıkıyor. Ve araç içindeki tavan ışıkları falan gaz verince ışıklar kısılıyor bu neden oluyor lütfen yardım edin :( Ford Focus 2005 1.6 ghia orta kasa hatcback

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 6 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0
19 saat önce, Cihat A. yazdı:

İlk olarak geçmiş olsun. sorunlar şunlar olabilir.

 

-Tamamen kurumasını bekleyin.

-Akü değerinizi ölçtürün.

-ABS beyni kontrol ettirin.

-Araç beyni kontrol ettirin. (su kaçmış olabilir)

 

Evet şarj dinomasındaki konjektörü 120 tl orjinali ile degistirdim sorunlar gitti fakat şimdi rölanti kendi kendine yükselip alçalıyor boğaz kelebeği de temizlendi ama nedendir bilmiyorum :(

 

01.03.2017 - 08:39 tarihinde, Murat Kavuk yazdı:

Akü sıkıntısına benziyor ..

Evet şarj dinomasindaki konnektör değişti sorun düzeldi fakat şimdide rölanti kendi kendine yükselip alçalıyor boğaz kelebeği de temizlendi ama :(

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Şimdi, Cihan Drmz yazdı:

Evet şarj dinomasındaki konjektörü 120 tl orjinali ile degistirdim sorunlar gitti fakat şimdi rölanti kendi kendine yükselip alçalıyor boğaz kelebeği de temizlendi ama nedendir bilmiyorum :(

 

 

Hava borularindan birinde kacak var veya sensorlerden birisi duzgun calismiyor.

 

Maf (akismetre) olctugu degerden sonra motora giden hava tekrar olculdugunde arada fark varsa, yani araba baska bir yerden hava aliyorsa bu durum olusabilir. Borulari gozle kontrol etseniz dahi gorursunuz. Kaputu acin araba calisir vaziyetteyken dikkatlica hava hortumlarini yoklayin. Farkedemezseniz gidin servise kontrol etsinler. Basit bir seydir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.