Bahadır Atay Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2016 Astrayı tavsiye ettim ben. Bence hastaliklidir dedim çünkü lpg taktırıpta sorun yaşamayan yoktur.elektrik sorunlari bitmez gece yolculukarinda stop lambasinin biri yanmayan ya da farinin biri yanmayan bir araba gorsem ya pug dur yada opel. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Deniz Gecgel Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 11, 2016 Astra konusunda sizinle hemfikirim. Ancak Lpg nin uzun vadede sorun yaratmadığı yeni nesil motor varmı ki? Magnezyum alaşım sübap kullanan tüm markalarda var bu sorun, Ford da dahil buna. Lpg de sorun konusu Opel'e özel bir durum değil. Lpg Opel'de kesin sorun çıkartır durumu tamamen şehir efsanesidir bana göre. 1.6T insigniada 150k km sorunsuz lpg kullanan çok kişi var. 20k kmde lpg kaynaklı sorunlarla boğuşan mondeo da. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2016 10.10.2016 - 19:13 tarihinde, Gürkan Çakıroğlu yazdı: Zafer iyi dalmışsın konuya ? Sanırım Focus comfort olması hasebiyle 2,5, Astra da H olmalı... Comfort boş kalıyor maalesef Focuslar içinde. Focus 3 te de comfort donanım var ama çok az sayıda geldi.TR ye focus 3. ilk geldiği zamanlar satışa sundular geri kaldırdılar.Özellik olarakta bomboş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2016 9 dakika önce, çağlar çetinkaya yazdı: Focus 3 te de comfort donanım var ama çok az sayıda geldi.TR ye focus 3. ilk geldiği zamanlar satışa sundular geri kaldırdılar.Özellik olarakta bomboş. Arka camlar manuel Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erol Süzer Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 12, 2016 (düzenlendi) Biraz şans işi 2011 astra h essentia vardı denildiği gibi. Bir sanrufu yoktu (dizel) 4 sene sıkıntısız bindim bakımdan başka 1 lira masrafım olmadı. 4 senenin sonunda aldığım paraya sattım. Gözüm focustaydı Aldım ford oldum lord. Ekim 12, 2016 Erol Süzer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aydın Baran Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2016 Focus 2 (6 sene), focus 3 (1,5 sene), focus 2,5 (1 sene) kullandım hepsi ghia-titanium donanım ve dizel. toplamda 1,5 sene de astra H 2011 essentia comfort cdti easytronic kullandım.(ve hala kullanıyorum) sizin sorunuz ford mu opel mi ise, kesinlikle ford. Ama sorunuz astra H comfort paketli mi , focus comfort mu ise cevabım astra H dir. Sorunsuz sıkıntısız ve sessiz bir araç, işletme maliyetleri focustan düşük. (dizel için) ve en önemlisi işçilik, malzeme ve ses yalıtımı olarak döneminin focusundan iyi bir araç. dizel için düşük devirde cansızlık problemi var, kalkışlarda araç gitmek istemiyor resmen 2.500 devir civarı kendine geliyor. Easytronic dur kalk trafikte çok komforsuz fakat dizel otm. ve benim bütçeme uyan tek araç buydu Geçen hafta 150 bin bakım+4 balata değişimi parça işçilik hepsi toplam 380 tl tuttu. öğrenmek istediğiniz birşey olursa sorabilirsiniz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fatih büyükkale Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2016 iç malzeme kalitesi opelde daha iyi, çoğu yeni aracın torpido'da bile kullanmadığı yumuşak malzeme astra h'de kapılarda bile kullanılmış. yoldaki darbeleri emme opelde daha iyi çukurlarda lokurtu gelmez. yedek parça bulunabilirliği daha iyi ama kasa olarak bence focus daha güzel. --2 dakika sonra eklendi-- bu arada renkler ney ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap