Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Uyarı Niteliğindeki Kaza


adnan canpolat

Soru

Dün akşam bursanın dar yollarında yol gitmeye çalışırken önümde fren yapan taksiye çarptım. Ama mevzu çarpmadan ziyade gayet rahat bir mesafe varken araç durmadı araç,2013 styl dizel, dip fren yaptım, abs yi hissettim ama araç hala gidiyordu.. ankarada kullanırken benzer bi hadise yaşadım. Yine abs devreye girdi ama araç kayıyordu çok zor durdum. Lastikler aracın fabrika çıkış

Lastikleri araç 55binde. Acaba sorun nerde? Araçta sorun olabilirmi?

47dca6e1a8a13dbcd8132e483cd29bd4.jpgeeaf042fb1ec9c1339d19b0b7c6706bc.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 14 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0

Ne bilim dişleri iyi gibiydi, peki aklımda acil durum çözümü var. Zaten eylüldeyiz yarın ankaraya gidicem , kışlıklarımı taksam. Ki yaz kış değişimli kullandım. Belirtmedim yukarıda kusura bakmayın. Kışlığı taksam 2017 hamur nisanda alsam güzel bi çözüm olurmu acaba [emoji4]

Bu arada taksicide affetmedi tutanağı tuttuk. Ne frene basılı ki stop lambaları sönük, ne dörtlülleri yakmış. Öylece duruyor şeriti işgal etmiş vaziyette. Hukuken tamamen haksız olmaktan rahatsızım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Arkadaşlara yüzdeyüz katılıyorum, 40 Bin km üstündeki lastikten hayır gelmez.

Ekleyeceğim bir şey var, o da asfalt kalitesi, zamanala ısı ve yıpranma ile cam gibi ve kaygan oluyor, bu yüzden asla sürat kaldırmıyor.

Kış lastiklerinin yol tutuş ve fren performansı hava ısısı 8 derece ve üstünde olduğu zaman yaz latiklerine göre kötüdür. Yani planınız akla uzak değil ama bir-iki ay dikkatli kullanmak gerekecektir.  

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Cevaplar için çok teşekkürler. Çok aydınlatıcı.. ankarada aracın kaymasını ilk hissettiğimde asfalt cam gibi parlıyordu, bilen bilir ceyhun atıf kansudan konya yolu bağlantısına doğru düz devam edip 100. Yıl tarafına köprüye çıkarsınız, rampa yukarı ,önümde minibüsün biri fren yaptı. Bende malum ilk önce yumuşak sonrada giderek sertleşen tonda firen yaptım. Ancak kaymayı ilk andan hissetmye başladım, abs de eş zamanlı olrak devreye girdi..ben ilk etapta asfalta bağlamıştım bu durumu. Bursadaki temas bi anormallik olduğunu farkettirdi, neden bu olayı bekledin derseniz ki bundan sonrasını hepimize bilgi amaçlı yazıyorum. Malum yaz kış değişim yapıyoruz. Genelde bursaya geldiğim döneme denk getiriyorm. Bir markanın yetkili bayisinden yapıyorum bu işlemi, arkadaşımın dostudur. Lastiklerin fena olmadığını söylemişti yaz başında. Bu kaza olayından sonra bikaç yetkili servisi gezdim lastikle alakalı. Bi
Yaz daha gider diyenden dişleri iyi ama hamur yaşı dolmak üzere diyenine, değişmelisin diyenine,20 bin daha gider diyenine kadar farklı cevaplar aldım..ustalara olan güvensizliğim zamanla artıyor.sonra bana neden kılı kırk yarıyorsun diyorlar.. sevgilerle

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Lastiğe bakarak diş derinliği dışında bir fikir edinemezsiniz.

Lastiğin yaşı, kullanıldığı iklim ve yol koşulları, hamur özellikleri gibi gözle görülmeyen, tadarak anlaşılmayan pk çok parametre var.

Prensip olarak dört sene ve 35-40.000 km'yi aşmış lastik ömrünü tamamlamış kabul edilebilir, sonrası tasarruf adına risk almadır, kazançlılığı da çok tartışmalıdır. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.