Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Mete Turfan

Üye
  • Toplam İleti

    1.616
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    31

Mete Turfan tarafından yazılan her şey

  1. Saol abi ya ekran yada topuz ikisinden birine yonelecegim mali sistemin dışına çıkarmak kaydiyla
  2. bekir abi benim araç benzinli 5 vites ayrıca vites topuzu elektriği nereden alıyor ki
  3. Yav valla memurun olmak zor. herseyi taksitle almak istiyorum. Ama kimse yanasmiyor. Sohbeti kesiyor
  4. Ya kardeşim Hızır gibisin allah razı olsun kardesim. Ekran pahalı geldi. Başka parçalara yoneldim
  5. Kredi Kartı ile ödeme imkanı varmı vites topuzu için
  6. Elinizde isikli vites topuzu varmı beş vites
  7. Işıklı vites topuzunuz varmı 5 vites olanindan
  8. Arkadaşlar sigorta ve kasgoda bende yardımcı olurum bir arkadaş var fiyat alıyor ve en uygun fiyatı veya diğer seçenekleri sunuyor
  9. Klima fanı olacağı sanmıyorum çünkü acikkende kapaliykende ses geliyor Şırnak'tan servise gitmek bir depo benzine maal olmasa bugün gidecegim. Servisi aradım direksiyon kutusundann olabilir dediler. Servise giden olursa acil bilgi lütfen
  10. Arkadaşlar geniş ekranlı gösterge bulabileceğimiz başka firma varmı. Sanırım erol otomotiv yakın zamanda veya hiç bir şekilde getirmeyecek
  11. Halen elinizde focus 3 dikey gündüz farı mevcut değil mi
  12. elinizde benzinli mevcutmudur ücreti ne kadar ?
  13. Sevdası büyük olanın yükü de ağır olur
  14. Ha ekmeğini yemişim, ha uğrunda bir kurşun
  15. Km bakıyoruz ama benim dikkatimi ne çekti biliyonuz mu? Benzin kadranları neredeyse hep son çeyreğinde
  16. Sıkıntılar misafir gibidir gelirler giderler. Önemli olan gönderenin hatrına misafire sabretmektir.
  17. Ya arkadaş nasıl çözüm yok diyorlar anlamıyorum aracım daha 400 km aynı sıkıntı bendede var servis yakın olsa gideceğim. Telefonda görüştük dreksiyon kutusu olabilir ama bu araçlarda normalmiş. Olaya bak sen elli bin tl para veriyorsun her binisinde canın sıkılıyor. Araca binen arkadaşım ne çabuk ön takımın dagittin diyor. Gelde sovme
  18. http://www.fk-shop.de/index.php?stoken=5D4C3A77&force_sid=b557cd754dd4724fc29f80edafa8b52a&lang=1&cl=search&searchparam=ford+focus Buradaki ürünlerde dikkate değer kargo varmı bilmiyorum
  19. Kronik bir durum sanırım. Artık izine gidince servise ugrayacagiz
  20. Evet banada öyle geliyor.ozellikle direksiyonu ileri çekince artıyor gibi. Acaba arac için acil bir sorunmu yoksa yolumuz düşünce servise gitsek olurmu.
  21. Merhaba arkadaşlar benim araçtan derin çubuklar dan ve yüksek tumseklerden geçerken değil de arnavut kaldırdım tarzı taş yolda tıkırtı geliyor. İşin kötü kismi araç daha 300 km ve en yakın servis 1 depo benzine mal oluyor.
  22. Şoför ve yolcu kısmındaki paspas kısa mı
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.