Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. doğan abi canlı yapmış. şurda dursun
  2. tekrar programlanabiliyor. alındığı bayiye ulaştırmak en güzeli.
  3. Olcay Sert

    Seat Ateca

    statü : Danışmanlık Başlangıç : 2003 Palio Golf Passat 3.20 5.20xd Range rover autobiography yaptı bi arkadaş
  4. burda es geçtiğim bi kusur olmuş. biz el örgü ürünleri satıyoruz. yani paketini açmadan da ürünün rengini yumuşaklığını anlıyabilir. eğer ürünlerde değiştirme gibi bi olasılık varsa ve satıcı 3.taraf işletmeler ile çalışıyorsa dikkatli olmak lazım. alışveriş öncesi bi mesaj ile yoklamak lazım süreci uzatsada. n11 de uygun lastik bulmuştum. satıcıya mesaj attım. hiçbir koşulda iade alamayız kargosu zaten 80 lira yazınca vazgeçmiştim. ürünlerde değişim yapmıyorlar diye yıllardır teknosadan alışveriş yapmıyorum. bi foto makinesi almıştık bi kaç foto çektik, beğenmedik. geri geldiğimizde teknosa %15 eksiği ile iade alabilirim deyince. "bi daha TEKNOSAYA gelenin" dedim bi daha uğramadım makinayıda hediye ettim
  5. Tüm dünya genelinde bunu bizde talep ediyoruz. eğer müşteri bu şekilde yollamazsa kabul etmiyoruz. Türkiye içinse hijyen koşullarını bahane gösterek iade kabul etmiyoruz açılmış ürünü. Paketi hiç açılmamış işe ücretsiz olarak yollamalarına müsaade ediyoruz.
  6. dizel kullanıcısı olsanız anlıyacağımda benzinlilerde fark o kadar bariz değil kanımca. sizin aracın 2012 modelini lpgli olarak kullanıyorum. Yaşımdan olsa gerek rölantide motor sesi duymuyorum az bi sarsıntı var evet benimkinde de ama şöyle sallıyayım bi kadar değil.
  7. hmmm bütçe iyiymiş ayırdığın dış donanımda seni iç donanımda @Servet Ö. takibe devam
  8. evveliyatından emin iseniz alınabilir, ama satanın galeri olması bile kazalı aracı almamak için liste başıdır. o aracı bi tanıdığıma almak için telefon etmiştim lakayık konuşmasından ötürü karşıya geçmek istemedim iyikide geçememişim.
  9. işyerinde 24 kamera var 2tb hdd ile 1 hafta kayıt saklıyor. kameralar AHD, 720p yani. hepsi hareket algılamalı. tüm yıl boyunu mu saklamak istiyorsun VGA dan 720p geçersen her bir waterproof kamera min 50usd; sadece kamera parası uygun sistemi geçer. ekmek köfte meselesi
  10. baz versiyonu bu alet. 4 kamera ve görüntüleme zımbırtısı bide kart takarsan kayıt yapar. diğer özellikler için bütçeyi genişletmek lazım. bu arada g-shock ile harekete duyarlı imiş +15usd şu yaz günlerine sayılı gün kala benim en çok olmasını istediğim özellik gsm modülünden arabayı çalıştırmak ve klimayı ayarlamak
  11. almayı düşüyorsan indirime girmiş 200$ civarıydı bunun fiyatı makul http://www.ebay.com/itm/New-Seam-360-Degree-Cam-Bird-View-Car-HD-Camera-System-With-DVR-USB-Port-/322506650986?hash=item4b16e4f56a:g:Vn8AAOSwKytZDWNQ
  12. geçen sene kur farkından dolayı bi ton para kalmış mercedes-tr efendilere almanyaya sormuşlar bizde bunlar fazla çıktı napak diye? "hepsini dağıtın" emri gelmiş Nerdeyse gelen her pazarlık teklifine evet diyerek bi buçuk ayda eritmişler parayı
  13. bi süredir takipteyim. yayınladığı eleştiriler ile göz dolduran bi kanal. tarz olarak ergen lakin yakaladığı noktalar şahane.
  14. gönülden söylerdide bizleri o duygulara gark ederdi bazen şurdaki gibi kanat takıp kaybolmak gerek
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.