Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. en iyisi pek internet kullanımı yapmadığın bir pc de wallet yüklemek https://bitcoin.org/tr/cuzdaninizi-secin burdan masaüstü de senkron olması birkaç gün sürer bağlantı hızına göre 150-250gb yer kaplar ama en garantisi budur. pc ile biraz haşır neşirsen ubuntu kurup haricide bulundurmak da olasıdır. windows altında pek çalışmıyor. cüzdanı web te tutmak en kolayı ama sözleşmelerde abuk sabuk maddeler olabiliyor. mesela 2btc tutuyorsun eleman diyorki aylık 1000 satoshi bakım masrafı yazar. sende günden güne hem transaction fee hemde bulundurma parası verirsin. bu arada yukardakilerin hepsini sık işlemler için yazdım. sadece yatırım amaçlı yapıyorsa envai çeşit kredi kartı/BTC sitesi var. zamanında cex.io dan komisyonları düşük diye işlemler yapmıştım sende komisyonlarına göre yatırım yapacağın siteyi seçebilirsin tabi birde güvenilirlik sorunu var ama neyse, risk her zaman vardır
  2. ooooo buda iyiymiş. amazon depozit alıyor eğer customs isterse diye baktı custom bişi yapmıyor salıyor depozitoyu. birde her gelen paket gümrüğe girmiyor posta ile söylendiğinde. güney amerikaya için express kargo hizmetleri pahalı geldiğinden ordaki müşterilere posta ile yolluyoruz, geri dönüşlerinde faiş gümrük paraları verdiğimiz gibi bazende hiç vermiyoruz. özet olarak posta ile gelecekse baştan gümrük almaması yada gelen postada gümrük masrafı yazmıyor ise alınan paranın iade edilmesi gerekir
  3. bu kanal fenaymış, sofar tarzı kanallara bakarken çıktı kendileri sağ yanımda
  4. ne yazıkki bizde çalışıyoruz bu firma ile. genel problemleri hergün bikaç problem yaşıyoruz. yüksek hacimli çalışmamıza rağmen biz bile bazen muhatap bulamıyoruz. ünsped TRdeki ups zaten gümrüklemeleri kendi içinde.
  5. güzel programmış. * eğer ön kamera kayıt yapıyorsa, kamerayı zaten uygulama kullandığı için açmayabilir * uygulama sadece ön kamera için yazılmıştır sizin usb ile bağladığınız kamera harici olduğu için farklı bir yolu vardır * araçlarda kullanılan android versiyonları genelde android TV için yazılan rom'lar ile çalıştığından, ionroad yazılımcısı sadece ceptelefonunda çalışsın dediğinden olabilir. varyasyonlar arttırılabilir, en kestirme çözüm cihazı aldığınız firma ile irtibata geçip uygulamayı çalıştırmalarını söylemek, sonuçta bu onlar içinde bir artı olur özellikte tabela okuma iyiymiş +1
  6. 24*5 = 120 en kötü rx580 olsa 350$ dan 42.000$ iyi yatırım yapmışlar bu arada haber yanlış ETH üretiyorlar galiba yoksa ne işleri olur ekran kartıylan
  7. LPG 25.123km maliyet 6194 lira Benzin 2632km 1143 (ilk bi kaç benzinle gezdim) buna göre aldığımdan beri 27.755km için 7337lira vermişim 0,26lira ortalama kilometre maliyetim olmuş https://www.spritmonitor.de/en/detail/811933.html
  8. ben maltepeden 3.01e alıyorum kartaldan 2.81e ha birde çanakkaleden 3.45e siz hep sabit fiyattan mı alıyorsunuz?
  9. bişiler demişti omuymuş du bakim 2:00 da diyor drd honda diye bende hep dido sanıyordum yazımdan drd imiş demek. aynen REKLAM yapmışla
  10. bu ayrıntı zaten ne demek istediğimi belirtiyore ağa dizel otomatik alırsın RS body kit koydukmu işlem tamam
  11. dido filo yazıyor ama plakada onu anlamadım, ne iş?
  12. ah o kedi yokmu o kedi
  13. bunların düzenine sokayım
  14. nedense dinleyince farklı izleyince farklı oluyor bu şarkı
  15. beyoğlunun beyoğlu günlermiş
  16. bitcoin alırkende satarken de komisyon oranları göreceli piyasa oluşmadığından yüksektir. ilgili siteyi bilmiyorum kullanmadım TR de sadece btcturk ile işlem yaptım.
  17. geçmiş olsun abi. uğraşacak zamanın varsa uğraş yoksa baştan online yollar olmak üzere dene. online yollardan olmuyorsa git-gel evraklar ile uğraşmaktansa unutur giderdim, unutabilirsem zaman geçsede unutulmuyor böyle şeyler
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.