Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Aydın Baran

Yönetim
  • Toplam İleti

    7.996
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    22

Aydın Baran tarafından yazılan her şey

  1. Ahh Tevfik abi ahh; qui eğer A3 bmw 1 ile aynı kefede ise Focus III çok çok rahat aynı kefededir, bizimde anlatmaya çalıştığımız bu. Yani jan jan'lı reklamlar yapıyorlar yok tutkulu aşık falan hikaye aslında.
  2. Aynı aracın dizel benzinli fiyatı arasındaki makas bu kadar açılmışken ve aynı makas motorin-benzin arasında kapanmışken bir kişi çok km. yapmıyorsa dizel almamalı kesinlikle; tomar tomar paraları aracı alırken verip yakıtından yapılacak 20-30 tl kara bakmak saçma. Geçen gün otokoçtayım bir çift geldi; 2001 model focuslarını değiştirmek yeni focus almak istiyorlar; araçları 70 bin km. de ve dizel almak istiyorlar. Baz model benzinli focus 3 için verilen rakam 39.700 tl idi dizeli için 46 bin tl konuşuluyordu (hangi donanım bilmiyorum) bu durumda dizel almak hiç akıl karı değil.
  3. Az önce şu arabaya bindim. 2.0 araç bambaşka yahu S60 D3 Advance Dizel 1984 cc 163 hp Geartronic
  4. Doğum günün kutlu olsun Ogüncüm, nice güzel senelere sevdiklerinle inşallah.
  5. Şu anki hallerini görse yine aynı lafı edermiydi acaba?
  6. Az km yapıyorsun değil mi; bak gözüme kestiriyorum X paketleri ona göre
  7. O kadar para veripte- taktırmıcaksın dersen kusura bakarım Kerem; daha konforlu daha iyi araçlara binmek herkesin hakkı ve bunu daha ekonomik hale getirme şansı varsa tabiiki değerlendirilir. Benzinin litresi 4,5 tl ve dizel benzinli araçlar arasında nerdeyse 10 bin tl fark var, çözüm arayışı haklıdır kullanıcıların.
  8. Kerem herkesin kendi tercihidir; biz buna karışamayız. Ayrıca bugün piyasada 150-200 milyarlık mercedeslerde BMW lerde koca koca jeeplerde bile LPG var. Ayrıca arkadaşımız powershift keyfini daha ekonomik yaşamak istemiş olabilir değil mi? Herkesin kendi kesesi, kendi hesabı var.
  9. Tevfik abi biz söylemeyelim gülerler ama sende bunu pek söyleme işten anlayan birine denk gelirsin o da sana çok güler. Öyle matah değil alfalar; hele bir ara elektronik arızalardan millet yakmaya kalkmıştı araçlarını. Hee tutkulu reklamlar yapıyorlar o ayrı tabii.
  10. Çok şey kaybetmemişsin; içi kuyu gibi arabanın.
  11. Zafer aracın şuanki halinin bir fotosunu ekleyebilirmisin buraya. Tekrar geçmiş olsun.
  12. Özcan; önceki aracın Guiletta ve yeni aracın FIII se ancak sen karşılaştırma yapabilirsin, sanıyorum bu forumda ikisine de sahip olan yada bir süre ikisinide kullanan kimse yok. Anlat bakalım, guiletta nasıldı FIII nasıl?
  13. anası desem daha fena olacaktı
  14. Ayrıca bu sistemin babası BMW'dir.
  15. Arayüzü istediğin gibi düzenleyebilirsin abi, ben samsung kullanıyorum ama tüm uyarlamalar HTC gibi. androidli telefon alacaksanız sadece hızına dayanıklılığına ve estetiğine bakın, yazılımı istediğiniz gibi kendiniz ayarlıyorsunuz zaten. Bence HTC One X çok güzel.
  16. Ben hala aynı şeyi söylüyorum; ben HTC sensation alıcaktım, bu biraz hediye gibi birşey oldu. iyi ama memnunum, fakat sizler gibi bir samsung yada htc yada iphone fanatiği değilim. şimdi bunu kullanıyorum bir sonraki sefere iphone kullanırım belki, bilemiyorum. Aynı otomobilde fanatik olmadığım gibi, şimdi ford kullanıyorum bir dahakine allah kerim artık (C-max olursa yola devam ama )
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.