Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Kıtalar Ayrılmasaydı Böyle Olurdu..
  2. Otomatik Oluşturulan Mesaj Bu konu bir moderatör tarafından kapatıldı. Neden: Konu dışı mesajlar silindi ve açıldı başlık. Eğer bu eylemi kabul etmiyorsanız; bu yazıyı rapor edin, bir moderatör veya yönetici bunu yeniden kontrol edecektir. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi Maalesef o muhabbetten sonra öğrenemedim. Ama ithalatın sonlandırılacağı vakit %5 civarı konuşmuştuk o sıra 1.0 yoktu tabi varsa da tek tük.. ilerde inş
  3. Ağırlık değil konu, azami ağırlık. Tüv için normal ağırlık önemsiz.
  4. Ben bu bilgiyi aylar önce sitede vermiştim arttırılacak diye şimdi size yeni bilgiyi veriyorum. Konusu gelmişken bilgi olsun Ford, müşteri talebini karşılamak için 1.0 eb üretimini 2 katına çıkartıyor - Satış olarak; B-Max'lerin %44'ü, Focus'ların %32'si, Fiesta'ların %26'sı, C-max ve G.C-max'lerin %24'ü 1.0 EcoBoost ile tercih edilmiş. (Focus çekmese bu kadar satmaz heralde Şimdi otomatik fiesta ile o rakamda artar) - Yukardaki araçlara ek olarak eklenecek modeller; Transit Connect, Transit Courier, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Yeni Mondeo ve EcoSport
  5. 30 km az mı şimdi Neyse canım o adamlar senin benim kadar bunları düşünüyordur eğer dürüstlerse.. Bu yüzden dedim.
  6. Bunlar yeni oyuncaklar. Hemen o bu ne güzel dememek lazım. 1.0 bana kalırsa act'ye göre daha güvenli.Bunu zaman değiştirecek.Konu bu değil gerçi. Yav sürüş denemesi ile tüketimleri birleştirmezler bana kalırsa olsa bile çok az bir süre ile değerler çok etkilenmez.
  7. İşte her durumun tersi var, niye 100 dolar verip onu alayım diyenler gibi.. Ucuz olsun iphone olsun bu kadar yani. Aslına bakarsan 100 dolar az değil yaklaşık %18 demek kontratlı olarak %50 fark var.
  8. iPhone 5C ön siparişi 13 Eylül‘de başladı ve aradan 24 saat geçti. Gün 14 Eylül oldu ve rakamlar açıklandı. İlk gün ön sipariş rakamının 1 Milyon‘un üzerine çıktığı bilgisi paylaşıldı ve Apple bu adımını tabiki başarı olarak değerlendirdi. 5S rakamları ise 20'sinden sonra belli olacak beklenti tabiki 2 milyon üzeri satış. (ilk gün için) (i5 2 milyon'u geçmişti)
  9. EcoNetic yazısı şuan sadece 1.0 ile var. Benzinli araç satışları ortada otomatik olmadıkça sokaklarda çok görmeyi hayal etmeyin boşuna
  10. Niye ki silindir kapayarak 2 silindir çalışıyor yani daha az benzin püskürtüyor.Garip değil ki 1.0'ın da az yakma sebebi bu zaten uzay teknolojisi yok üstünde Önemli olan golf'de şartları uyacak durumda gitmek.
  11. Ozan hepsi neden hanım ?
  12. Akşam yine bakayım emin olmak için. Otodan'a telefon mu açtınız? Yoksa bayii'ye mi sordunuz?
  13. Doğru söylemişler. 1530 kg sizin aracınızın azami ağırlığı. lpg olayını bilmem.
  14. Telefonu da kapatmak bilmezler kibar bir adamsanız
  15. Benim ürün satarken ki ilk kriterlerim - Ben buna ne isterim ? (Nasıl? En düşük fiyatlı ürüne göre benimkinin özelliklerini ekleyerek) Yani max'a göre değil min'e göre değerlendirme yaparım çünkü amacım satmak kar değil. - Daha sonra bu para ile ne yapacaksam ulaşmak istediğim hedef için bana lazım olan para nedir buna bakarım ve bu fiyata kadar inerim
  16. Satılık değil binip denemelik. Ben sana nasıl bilgi vereyim şimdi aynı yolda aynı lastik ile denemem lazım.
  17. Bekir abi taze taze ilgilenseydin daha iyi olurdu tabi ama çıkartılabilir bu leke.. Canını sıkma
  18. İskenderun'da forumdaş araması yapın
  19. Apple'ın politikası hatasız üretim bugüne kadar bir konuda mıçtılar o da MAPS. Google ile yarışmak zor zaten ama yapmak isterlerse yaparlar zamanla. Diğer herhangi konuda başarız olduğunu düşünmüyorum yani demek istediğim şey; eksik olarak uygulama ve özellik sunmuyor. Yarım yamalak iş yok Örnek çoklu çekim video 120 fps bunun birini i5'e de koymuş ama 5s deki gibi çalışmıyor yavaş haliyle bunu önceden sunabilirdin demek saçma... Anlatabildim mi birşeyi geç tanıtması bunu o zaman yapamadığı anlamına gelebilir münferit örnekler dışında tabi.
  20. Focus 2 tdci kiralama imkanı bulabilirseniz 1 gün alın ve deneyin yol sesi konusu hem lastik hem yol'a bağlı olarak değişir. Kötü yolda araç sesli sınıfının ortasındadır ancak iyi değil yani ama sağır olur musun onu ben bilemem , ben sağır olmadım çünkü gayet sağlıklıyım
  21. Cahilliğimi bağışla ne var bunlarda anlamadım. Bir eksiklik hissetmiyorum hele app yönünde sen bence fazla içine girmek istemeden uzak kalıyorsun. Paraya takılıyorsun da bu videoyu hazırlayanlar ve youtube'daki adam bunlar yüzünden mi yapıyor
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.