Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Ford Ürettiği Parçanın Arkasında Durmuyor


Sabri Özer

Soru

Arabamda bir iki gündür tam tur dönerken U şeklinde atlama yapıyordu direksiyon boşa çıkıyor gibi. Servise bıraktım ertesi gün aradılar servis "arızalı" olduğunu ve değişmesi gerektiği gerekçesiyle otosana garantiden değişim için parça istedi. 4 gün sonra servis aradı, otosanin kabul etmediğini söyledi. 444 FORD'u aramamı söylediler talep bıraktım. Şimdi geri döndüler. Üretim veya üretici kaynaklı olmadığı gerekçesiyle reddedildiğini söyledi. Nasil yani arabam orjinal dedim servis müdürüde arabanin orjinal olduğunu belirt dedi. Telefondaki adama ne dersem diyim sanki robotmuş gibi ayni şeyi söyledi. Bende benim arabamın garantisi 7 şubatta bitiyor 1 ay gibi bir süre kaldi bu 3.000 liralık bir masrafi olan bir işlem Otosanin planladığı buysa etik değildir dedim yine ayni cevabi verdi suratına kapadım.

Şimdi ne yapmamı önerirsiniz. Geri adım atmıyorlar. Biliyorlar 1 aya garantim bitecek şimdi bilirkişi raporudur tüketici hakları derken 3-4 ayı bulacak. Bu nasıl bir terbiyesizliktir ben anlamadım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.