Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus Iii Titanium Makyajlı Mı Yoksa Titanium Makyajsız Mı Alayım? Yardım


Selman Gündağ

Soru

Merhabalar;

 

 Arkadaşlar çok kararsız kaldım. Yardım ederseniz sevinirim. Aslında Focus III Makyajsız kasa titanium+ Smart paketli olanını almayı planlıyordum. Ama bir kaç kişi almışken makyajlı kasayı al dediler. Normalde bulunabilse 4 bin tl farkla makyajlı titanium paketi alabiliyorum. Ama maalesef ellerinde yok sadece teşhirde ki en full modeli var o da 84.000 e falan geliyor.

Sorularım şunlar:

- Makyajlı kasa ile makyajsız kasa çok fark ediyor mu?

- Makyajlı kasaya 84.000 gibi bir rakam vermeye değer mi?

- İkinci elde makyajlı daha fazla tercih edileceği için makyajsız kasadan daha mı fazla zarar ederim?

 

Bu arada makyajlı kasa ile test sürüşüne çıktım. Makyajsız kasa ile mototr ve konfor olarak hiç farkı yok dediler. Lütfen yardım.

Teşekkürler. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

O zaman bundan çıkaracağımız sonuç, seri sonu üretilen araçlar aslında en sorunsuz ve güvenilir olanları ( mantıken de öyle )

 

Serinin en-en-en sonu değil de (çünkü o zaman aralığında istediğiniz aracı değil de ne bulursanız onu almak zorunda kalırsınız) ama serinin son üretim yılı kesinlikle alınır.

 

...Otomotiv'de -çocukluk hastalığı- diye bir defacto durum vardır, bebeğin hastanede sarılık kapması gibi tasarım - test sürecinde gözden kaçan eksiklikler özellikle ilk altı ay'da ortaya çıkar. Bunlar teknik bültenler ve geri çağırmalar ile giderilir ama çocukluk hastalıkları ne marka tanır ne de segment. İstisnasız diyebileceğim şekilde herkesi vurur. Ortalama bir aracın 7,000 civarı ana ve 40,000 civarı alt-parçadan oluştuğunu, buna onlarca kilometre kablo, kimyasal, yağ,antifriz vs'nin de eşlik ettiğini düşünürseniz sanırım Murphy'nin en azından bizim sektör için her zaman haklı çıktığını söyleyebiliriz. 

 

Sonuçta seri sonu da alınır, seri başı da ... ortası da. Her zaman -Sh*t Happen- olabilir, işte o aşamada üreticinin bakış açısı devreye girer. Kimi üretici kıvırır (mesela Land Rover) kimi ise eywallah, halt etmişiz der. 

 

... ama sizin de belirttiğiniz gibi çok sayıda imal edilmiş, montaj hatlarındaki + lojistikteki kişilerin alışmış olduğu ürünlerde hata daha azdır.  Sonuç : Size katılıyorum. 

 

not: bir aracın üretimi sonlanıyorsa o araç hem görece daha ucuzlamıştır hem de aksesuar adına tepe noktaya da varmıştır. işte bir alım sebebi daha. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

hayırlı uğurlu olsun ben de tercihimi makyajsız kasa focustan yana yaptım. 1.6 tdci titanium smart beyaz. yeni kasa için maliyetleri çok yükseltmem gerekecekti. :) yılın ilk günlerinde yeni aracımıza kavuşacağız inşallah.iyi sürüşler dilerim 

 

fiyat 67.000 anlaştık

 

mtv+ zorunlu trafik sigortası plaka vs. dahil.

 

kauçuk paspas+trafik seti+bagaj havuzu+ziebart koltuk koruma +çeyrek depo mazot da hediyeler :)

ince hesaplar yüzünden titanium almadığıma pişmanım ben alırken liste fiyatı titanium 70.000 tl di style 67.000 tl di 64.500 almıştım keşke 2500 tl verip titanium alsaymışım diyorum

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.