Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford Otosan'a Dava Açmak Üzereyim.


Ümit Vaysaloğlu

Önerilen Mesajlar

Ön düzen (alt takımlar) sesleri ile ilgili bir geri çağırma değil ama servis bülteni var. 

İçeriğini göremedim ama özet ve açıklama kısmını bulunca ekleyeyim buraya. En azından TSB numarası belki serviste işe yarar.


http://www-odi.nhtsa.dot.gov/owners/SearchResults;jsessionid=xQkRJL9FXdBhNMqnTL182ZGnfpF1BLQ2YKTd8sWrSGHL0GGf6Jp9!-1296726322

 

Service Bulletin No.: TSB-13-5-11 
Component(s): SUSPENSION
NHTSA ID Number: 10052773
 
All Products Associated with this Service Bulletin orange-down.png
 
Details orange-up.png 0 Associated Documents
 
Manufacturer: Ford Motor Company
 
SUMMARY: FORD: WHEN DRIVING OVER BUMPS OR MAKING LOW SPEED TURNS, SOME VEHICLES MAY EXPERIENCE SOME NOISES FROM FRONT SUSPENSION, LIKE CREAKING OR CRUNCHING TYPE. MODEL 2012-2013 FOCUS, ESCAPE. *PE
Özer Öztürk tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İnsanlar herhangi bir araç alıyorlar ve ileriki zaman içerisinde, herhangi bir yerinden (tıkırtı - vuruntu - gıcırtı herneyse) birtakım sesler geliyorsa, bu sesler bir sorun olduğu veya daha büyük bir sorun oluşturabileceği düşüncesiyle bundan tedirgin bir şekilde araçlarını kullanmak durumunda kalıyorlar. Aracı kullanan kişi direksiyon kutusunun çalışma prensibini bilmek zorunda değil ki, tıkırtının derecesinin ciddi mi değil mi olduğuna karar versin. Belki de aklından geçen şey bugün tıkırtı yapan bir aletin, yarın takılma yapmasına, öbür gün belki de bunun yüzünden kaza yapmasına neden olabileceğini düşünmesine neden olabilir. Bu da araca güvensizliğe sebep olacaktır. Güvenmediğiniz bir araca ne kadar gönül rahatlığıyla binebilirsiniz ki? Bu yüzden aracını garanti kapsamında servise götürüp şikayette bulunması kadar doğal birşey de yoktur. Servis de müşterisinin şikayeti doğrultusunda hareket etmeli ve gerekeni yapmalıdır. Servisin bir sorun teşkil etmediği kanaatine vararak ilgilenmediği müşterisine tamamen ihmalkar bir bakış açısı olarak görüyorum.

 

Ümit kardeşim, sen de daha önce gittiğin servis bu konuyla ilgilenmediyse, servis değiştirmeni öneriyorum. Kolay gelsin, inşallah çözebilirsin sorunu..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.