Özer Öztürk Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2014 (düzenlendi) Ön düzen (alt takımlar) sesleri ile ilgili bir geri çağırma değil ama servis bülteni var. İçeriğini göremedim ama özet ve açıklama kısmını bulunca ekleyeyim buraya. En azından TSB numarası belki serviste işe yarar. http://www-odi.nhtsa.dot.gov/owners/SearchResults;jsessionid=xQkRJL9FXdBhNMqnTL182ZGnfpF1BLQ2YKTd8sWrSGHL0GGf6Jp9!-1296726322 Service Bulletin No.: TSB-13-5-11 Component(s): SUSPENSION NHTSA ID Number: 10052773 All Products Associated with this Service Bulletin Details 0 Associated Documents Manufacturer: Ford Motor Company SUMMARY: FORD: WHEN DRIVING OVER BUMPS OR MAKING LOW SPEED TURNS, SOME VEHICLES MAY EXPERIENCE SOME NOISES FROM FRONT SUSPENSION, LIKE CREAKING OR CRUNCHING TYPE. MODEL 2012-2013 FOCUS, ESCAPE. *PE Ekim 25, 2014 Özer Öztürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mete Turfan Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2014 Bence bu konuda toplu olarak hareket etmemiz daha mantıklı olabilir. İstenirse telefon ile istenirse mail olarak yapabiliriz 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
erim küçükyılmaz Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2014 06 VSL 07 arac plakasi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 25, 2014 06 VSL 07 arac plakasi Teşekkür ederim. Peki bu değişim ne zaman gerçekleşti. Tarih de verebilirseniz Otosan'a karsi elim daha da güçlü olur. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Serkan Sümer Yanıtlama zamanı: Ekim 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 27, 2014 İnsanlar herhangi bir araç alıyorlar ve ileriki zaman içerisinde, herhangi bir yerinden (tıkırtı - vuruntu - gıcırtı herneyse) birtakım sesler geliyorsa, bu sesler bir sorun olduğu veya daha büyük bir sorun oluşturabileceği düşüncesiyle bundan tedirgin bir şekilde araçlarını kullanmak durumunda kalıyorlar. Aracı kullanan kişi direksiyon kutusunun çalışma prensibini bilmek zorunda değil ki, tıkırtının derecesinin ciddi mi değil mi olduğuna karar versin. Belki de aklından geçen şey bugün tıkırtı yapan bir aletin, yarın takılma yapmasına, öbür gün belki de bunun yüzünden kaza yapmasına neden olabileceğini düşünmesine neden olabilir. Bu da araca güvensizliğe sebep olacaktır. Güvenmediğiniz bir araca ne kadar gönül rahatlığıyla binebilirsiniz ki? Bu yüzden aracını garanti kapsamında servise götürüp şikayette bulunması kadar doğal birşey de yoktur. Servis de müşterisinin şikayeti doğrultusunda hareket etmeli ve gerekeni yapmalıdır. Servisin bir sorun teşkil etmediği kanaatine vararak ilgilenmediği müşterisine tamamen ihmalkar bir bakış açısı olarak görüyorum. Ümit kardeşim, sen de daha önce gittiğin servis bu konuyla ilgilenmediyse, servis değiştirmeni öneriyorum. Kolay gelsin, inşallah çözebilirsin sorunu.. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
erim küçükyılmaz Yanıtlama zamanı: Ekim 27, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 27, 2014 on onbeş gün önce faturaya bakmam lazım tarihini tam hatırlayamadım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap