Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Best Of 0-300 Km/h


Serdar Eryürekli

Önerilen Mesajlar

Abi o dragci ne yapti ya.

Hayir harbi 500 yapiyomu? Insan vucudu o g kuvvetlerine dayanabilir mi ya? Bir de kamera sesi duymak istemiyor bi hizdan sonra.

F1 en zevklisiydi onu da ekliyim.

Sls sanziman dagitti sandim. 30 da birakti ve devam etti.

Zr1 daha iyi bi sanzimana sahip olsa bugattiden sonra olurdu diye düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi o dragci ne yapti ya.

Hayir harbi 500 yapiyomu? Insan vucudu o g kuvvetlerine dayanabilir mi ya? Bir de kamera sesi duymak istemiyor bi hizdan sonra.

F1 en zevklisiydi onu da ekliyim.

Sls sanziman dagitti sandim. 30 da birakti ve devam etti.

Zr1 daha iyi bi sanzimana sahip olsa bugattiden sonra olurdu diye düşünüyorum.

5,5 G'ye kadar kaldırır insan vücudu... Zaten anlık 5 G çekmiş :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5,5 G'ye kadar kaldırır insan vücudu... Zaten anlık 5 G çekmiş :)

O kadar g de cita gibi olurum galiba ben. Iskeletten disarida ne varsa on tarafta arkaya doğru bi hareketlenme olur. Ayrica saclari taramak ta istemez.

Bi de merak ettim bu makine tek vitesli degil mi?

Kac devir cevirebiliyorki ya. Neyse fazla kafa yormayayim simdi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O kadar g de cita gibi olurum galiba ben. Iskeletten disarida ne varsa on tarafta arkaya doğru bi hareketlenme olur. Ayrica saclari taramak ta istemez.

Bi de merak ettim bu makine tek vitesli degil mi?

Kac devir cevirebiliyorki ya. Neyse fazla kafa yormayayim simdi.

Bayılabilirsinde :) G kuvveti adamı perişan eder :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ters orantı kavramını da gördük

 

hız ve devir doğru oranda atarken - yakıt deposu ters orantıda hareket ediyor 

 

aynı benim eski 520i :) bazen arkadaşlar ibreleri karıştırıp abi gaza basıyon ama hızın düşüyo dedikleri de olduydu :) o ibrenin yakıt olduğunu öğrenmeleri ve arabadan soğumaları da aynı anda oluyor du :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ZR1 in tam 290larda vite büyütmesi zamanını kötüleştirdi. 

En zevklisi oydu valla.  

 

Lotus F1 ı da ayıp olmasın diye ıslakta yağmur lastikleri ile almışlar. Kuruda slicklerle çok daha iyi olurdu. 

 

Top fuel drag aracına diyecek bir şey yok amacı bu zaten , maçası yiyorsa  piste girsin :D 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.