Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Spor Yay Kullananlardan Tavsiye...


Kerim Kamanoğlu

Önerilen Mesajlar

1.6 ecoboost uma yay taktırmayı düşünüyorum forumda takan bazı arkadaşların yorumlarını okudum ama net bir fikir edinemedim.Kullanan ya da bu konuda fikri olan arkadaşlar tecrübelerini ,marka tercihlerini ,tavsiyelerini ve memnuniyetlerini yazabilirler mi?Amacım aracı çok basmak ve çok sert yapmak değil konfor ve yol tutuş ikilisinin maxımum sağlandığı bir sertlik istiyorum şimdiden teşekkür ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

 Eski başlıklar nasıl fayda etmedi anlamadım. Eibach Pro Kit alacaksınız

 

Kodları da bunlardan biri olacak şekilde.Fazla çaba ve fantaziye girmeden en temizi budur

 

post-1-0-98688800-1384869254_thumb.png

 

 

 

Otomatik Mesaj


Bu konu, "Focus GarajıFocus IIISorular ve Sorunlar" kategorisinden "Focus GarajıFocus IIIModifiyeMekanik & Motor" kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,
Focus Club Tr Yönetimi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben 1 hafta önce Vogtland 35mm lik aldım, aracım focus 2.5 tdci. Bir çok kasisten geçtim ve henüz altını sürtmedim, istediğim ayarda düştü araç. Konfor olarakta çok az bir fark oldu, ama rahatsız edici düzeyde değil. Şu an tek sorunum araba yolda çok geziyor, onun içinde hafta sonu ön düzene gireceğim düzelir diye umuyorum. Tavsiye ederim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 ecoboost uma yay taktırmayı düşünüyorum forumda takan bazı arkadaşların yorumlarını okudum ama net bir fikir edinemedim.Kullanan ya da bu konuda fikri olan arkadaşlar tecrübelerini ,marka tercihlerini ,tavsiyelerini ve memnuniyetlerini yazabilirler mi?Amacım aracı çok basmak ve çok sert yapmak değil konfor ve yol tutuş ikilisinin maxımum sağlandığı bir sertlik istiyorum şimdiden teşekkür ederim.

Konfor ve yol tutuşu optimum sağlayan süspansiyon zaten standart olandır diye düşünüyorum. Bu gıcık cevaptan sonra konuyu uzmanlarına bırakıp kaçıyorum.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakubun verdigi fotoda 01 olani alicaksaniz ben bayadir kullaniyorum orjinal lastiklerde. Dusuk hizda tumseklerden yavas gecip cukurlara dahada dikkat ediceksiniz o kadar ama artisi daha fazla.

 

Kerim bey daha fazla gibi yazıları beğenmeyip açmamızı istemiş sanırım sabrican..Açabilirsen sevinir eminim..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kerim bey daha fazla gibi yazıları beğenmeyip açmamızı istemiş sanırım sabrican..Açabilirsen sevinir eminim..

Şoyle diyelim o zaman aklima gelenler;

- Kaldirim kenarina park edince kapi acilmiyor genelde o yuzde sag tarafi yaslayip parkediyorum

- Arabada 2 kisiden fazla kisi olunca dahada dikkatli olmak gerekiyor

-Direk asfaltdan yapilan buyuk tumseklerden cok gectim alt surtme yok fakat cikarken degilde iniste dikkatli olmak lazim araba dusuyor resmen esneme daha az oldugundan, yumusak gecislerde fark anlasilmaz bile

-Avm otoparklarindaki o sert tumsekler sinir bozucu olabiliyor dur kalk dur kalk :D

- Ama hiziniz 50nin uzerine cikinca manevralarda, serit degisiminde veya ani tepki verdiginizde karsiligini aliyorsunuz.

Ben ilk taktirdim eve geldim niye daha once taktirmamisim dedim. Herkesin rutin bir git geli vardir ev iş arasi o yol duzgunse ve yol bozukluklarini cukurlari ezberlediyseniz (-ki ben ezberledim) hic bir sorun yok, ama bilmediginiz bir yolsa ilk defa gidiyorsaniz biraz dik kullaniyorsunuz arabayi yolu daha iyi gormek icin :D

Genel olarak artisi eksisinden fazla diyebilirim

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende daha önceki aracımda Linea 1.4 T-jet eibach kullandım çok sert değildi yol tutuşu iyiydi ama mesela 100 km ile giderken yolu dikey kesen asfalt yamalarında arabayı biraz kırıyodu sorum biraz da bundan dolayı sonuçta yarışı katılmıcam ilk amacım aracı 3-4 cm düşürmek bunu yaparken makul düzeyde yol tutuşu arttırmak ama en az seviyede de aracı dediğim şekilde kırmamak sonuçta şehir içinde yavaş ve dikkatli giderek aracı korurum ama akıcı trafikte anlık yavaşlama ve hızlanma olmuyor.

 Birde Yakup bey'in mesajındaki resimlerde iki model var birincisi ön aks için max 1100 kg ikinci 985 kg yazıyor Sabri bey ikincisi yani 985 kg olanı alacaksın demiş 1100 lük olanı neden olmuyor?(Olayın teknik kısmını merak ettim)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bende daha önceki aracımda Linea 1.4 T-jet eibach kullandım çok sert değildi yol tutuşu iyiydi ama mesela 100 km ile giderken yolu dikey kesen asfalt yamalarında arabayı biraz kırıyodu sorum biraz da bundan dolayı sonuçta yarışı katılmıcam ilk amacım aracı 3-4 cm düşürmek bunu yaparken makul düzeyde yol tutuşu arttırmak ama en az seviyede de aracı dediğim şekilde kırmamak sonuçta şehir içinde yavaş ve dikkatli giderek aracı korurum ama akıcı trafikte anlık yavaşlama ve hızlanma olmuyor.

 Birde Yakup bey'in mesajındaki resimlerde iki model var birincisi ön aks için max 1100 kg ikinci 985 kg yazıyor Sabri bey ikincisi yani 985 kg olanı alacaksın demiş 1100 lük olanı neden olmuyor?(Olayın teknik kısmını merak ettim)

 

Olmaz diye birşey yok o da olur.. Fakat basma denilen tabir az veya çok olur. Muhtemelen 1100 olan daha sertdir.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Birde Yakup bey'in mesajındaki resimlerde iki model var birincisi ön aks için max 1100 kg ikinci 985 kg yazıyor Sabri bey ikincisi yani 985 kg olanı alacaksın demiş 1100 lük olanı neden olmuyor?(Olayın teknik kısmını merak ettim)

Nedeni 2.0tdci ve ST modeli için. 985 kg olan 1.6 motorlar icin.

1100 olanda uyar ama agirligi dengelemek icin daha serttir Yakup'unda dedigi gibi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Standart süspansiyon yumuşak oluyor bizim arabalarımızda. Pist için üretmiyorlar :)

Spor yay, coilover vs suspansiyonu sertleştiren uygulamalar yol tutuşta artı yönde etki gösterir

Artısı var bu net. Fakat sönümleme özelliği azaldığı için araçtaki tüm aksam daha fazla vuruntuya, kuvvete mağruz kalıyor. En basiti salıncak burçlarını, amortisör takozlarını ve bilyelerini, teker bilyelerini daha çabuk yiyor. Bunlarıda belirtmek lazım avantajının yanı sıra.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.