Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Focus 3'te Garantiden Hangi Parçaları Değiştirdiniz?


Önerilen Mesajlar

Vites topuzunu garanti kapsaminda degistirdiler fakat taktıkları topuz sifir degil. Derisinin kenar kisimlarinda asinma ve renk degisikligi var. Bu nasil bir is cozemedim. Arabayi servis kapanis saatine yetisemedigim icin guvenlikten teslim aldim dolayisiyla kimseyle gorusme firsatim olmadi. Bu nasil bir zihniyet nasil bi yetkili servis? Garantiden degisim onayi verilen parca. Cikma parca olarak mi takiliyor?

Ben bu iste art niyet ariyorum artik...

Ne yapmami onerirsiniz?

Ayrica akuyu takmislar ama start stop devreye girmiyor diye aradilar. Normaldir yeni aku tam dolmadigindan girmiyordur dedim. Olctunuzmu akuyu dedim gerek yok dediler. Arabada takili kalsin bikac gun gozlemleyelim dedim kabul etmediler. Sarja takip hafta sonu tekrar gelin deneyelim dediler

Özgür Yıldız tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hocam buna çok takılıyorsunuz, şu yazılım olayını bu kadar büyütmenin anlamı yok cidden, acil durumlarda zaten yapılıyor.

 

Keyfinize bakın yahu. İki şekil şukul değişecek diye 1-2 saat orada kalmaya çok meraklı iseniz ayrı tabi.

telefonuna bilgisayarına vs yüklemiyormusun güncellemeleri?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

telefonuna bilgisayarına vs yüklemiyormusun güncellemeleri?

Eğer hafızam müsait ise ve wi-fi varsa :)

Birde arada 30 kat fiyat farkı varsa düşünmem lazım.

Kendi aracımız için 1 kere bile bakmadım bunlara, önemli bir şey olsa yaparlar olsa biliriz :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eğer hafızam müsait ise ve wi-fi varsa :)

Birde arada 30 kat fiyat farkı varsa düşünmem lazım.

Kendi aracımız için 1 kere bile bakmadım bunlara, önemli bir şey olsa yaparlar olsa biliriz :)

yasasını bilmiyorum ama serviste yapılan bir işlemin mesuliyeti servise aittir muhtmelen. öyle sorumluluk kabul etmem, müşteri istedi vs boş laf. Acil olmasada güncelleme güncellemedir, canı sıkıldığı için yazıp koyacak hali yok.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yasasını bilmiyorum ama serviste yapılan bir işlemin mesuliyeti servise aittir muhtmelen. öyle sorumluluk kabul etmem, müşteri istedi vs boş laf. Acil olmasada güncelleme güncellemedir, canı sıkıldığı için yazıp koyacak hali yok.

Bunun aksini iddia eden yok sanırım, ama gerçek gerçektir.

Telefonun bilgisayarın Ferrarisini kullanmak basit ve erişilebilir ama arabanın 'general mobile' seviyesinde ürün olduğunu unutmadan servislerdeki beklentiyi yükseltmenin de anlamı yok, en azından buralara yazacak kadar huzurumu bozmasına gerek yok :)

Bunlar benim fikrim Ozan sana karşı gelmeye çalışmıyorum veya başkasına.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunun aksini iddia eden yok sanırım, ama gerçek gerçektir.

Telefonun bilgisayarın Ferrarisini kullanmak basit ve erişilebilir ama arabanın 'general mobile' seviyesinde ürün olduğunu unutmadan servislerdeki beklentiyi yükseltmenin de anlamı yok, en azından buralara yazacak kadar huzurumu bozmasına gerek yok :)

Bunlar benim fikrim Ozan sana karşı gelmeye çalışmıyorum veya başkasına.

benim kızdığım nokta servislerin/ustaların güncellemeyi gereksiz göstermeye çalışması/inanması/düşünmesi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

benim kızdığım nokta servislerin/ustaların güncellemeyi gereksiz göstermeye çalışması/inanması/düşünmesi.

 

Elimde olsa önce eğitim verir, hala aynısını yapıyorsa işten çıkartırdım yalan yok. Yukarda örneği var işte bir kişi yüzünden firma algısı değişiyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Elimde olsa önce eğitim verir, hala aynısını yapıyorsa işten çıkartırdım yalan yok. Yukarda örneği var işte bir kişi yüzünden firma algısı değişiyor.

olası bir problemde suçlunun kim olduğunuda bilmiyoruz ki? IDS eski olabilir, VCM eski olabilir, arabanın yada bilgisayarın gücü kesilebilir, usta bilgisiz olabilir vs vs. Güncelleme diyince sadece PCMi düşünen diğer modulleri hiç önemsemeyen de çok mesela :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozana katiliyorum. Ayrica dun guncellemeyi yapmislar isteyince olabiliyormus demek. 1 kisi yuzunden insanlarin algisi degisiyor derken. Ben 1 kez yasamadim bu sorunu. 1 aku degisimi icin en az 6 kez servise gittim ve her defasinda bir baska sorun bahane sacma cevaplar aldim. Belki baska servislerde sorun yoktur ama eskisehirdeki servisten illallah ettim. Bir kurtulursam bidaha ugramak istemiyorum. Bu is icin ankaraya gidecegim sirf buyuzden.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozana katiliyorum. Ayrica dun guncellemeyi yapmislar isteyince olabiliyormus demek. 1 kisi yuzunden insanlarin algisi degisiyor derken. Ben 1 kez yasamadim bu sorunu. 1 aku degisimi icin en az 6 kez servise gittim ve her defasinda bir baska sorun bahane sacma cevaplar aldim. Belki baska servislerde sorun yoktur ama eskisehirdeki servisten illallah ettim. Bir kurtulursam bidaha ugramak istemiyorum. Bu is icin ankaraya gidecegim sirf buyuzden.

Geçenlerde Bekir B. abinin ekranı güncellerken göstergede sorun oldu.Esb lambası geç sönmeye başladı.Bu sorunun çözümünü başta Ozan sayesinde sonrasında Akın usta nın sayesinde halledildi.Şunu demek istiyorum.Çoğu servisin bu sorunu yaşadığında ne yapacağını bilmediği doğrudur bence.İlerde sorunu yaşadıkca öğreneceklerdir.Fakat diğer güncellemeleri yapmaları gerekir.Bence servislerin bu saçma cevapları birazda kullanıcının yüzünden.Ford Otosan herşey günlük gülistanlık diye düşünüyor olabilir büyük şehirler dışındaki servislerde.Bence olumlu yada olumsuz yaşanılan şeyleri de Otosan a bildirmek iyi olur.Ford a yakışmayan hareketler yapılıyorsa eğer buna Otosan ında kayıtsız kalacağını sanmam.Sonuçta çoğu servis Otosandan yetki almış özel servis.

benim kızdığım nokta servislerin/ustaların güncellemeyi gereksiz göstermeye çalışması/inanması/düşünmesi.

Bunu niye dediğini biliyorum :D . @Bekir B. abi bak bize laf çarptı Ozan .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Geçenlerde Bekir B. abinin ekranı güncellerken göstergede sorun oldu.Esb lambası geç sönmeye başladı.Bu sorunun çözümünü başta Ozan sayesinde sonrasında Akın usta nın sayesinde halledildi.Şunu demek istiyorum.Çoğu servisin bu sorunu yaşadığında ne yapacağını bilmediği doğrudur bence.İlerde sorunu yaşadıkca öğreneceklerdir.Fakat diğer güncellemeleri yapmaları gerekir.Bence servislerin bu saçma cevapları birazda kullanıcının yüzünden.Ford Otosan herşey günlük gülistanlık diye düşünüyor olabilir büyük şehirler dışındaki servislerde.Bence olumlu yada olumsuz yaşanılan şeyleri de Otosan a bildirmek iyi olur.Ford a yakışmayan hareketler yapılıyorsa eğer buna Otosan ında kayıtsız kalacağını sanmam.Sonuçta çoğu servis Otosandan yetki almış özel servis.

Bunu niye dediğini biliyorum :D . @Bekir B. abi bak bize laf çarptı Ozan .

Öncelikle o sorunun güncelleme ile alakası yok hill holder açtığımız için ilk başta bi şaşırıyor :)

Yoo size laf çarpmadım.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle o sorunun güncelleme ile alakası yok hill holder açtığımız için ilk başta bi şaşırıyor :)

Yoo size laf çarpmadım.

Ama şunu söyleyim yaşadığımız için Ozan ın dediğine katılıyorum.Cümle şu "Araçta bir sorun yoksa bile güncellemeden sonra sorun çıkabiliyor.O yüzden önermiyoruz sıkıntı olmayan araçta" .Servisin söylediği cümleydi bu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ozana katiliyorum. Ayrica dun guncellemeyi yapmislar isteyince olabiliyormus demek. 1 kisi yuzunden insanlarin algisi degisiyor derken. Ben 1 kez yasamadim bu sorunu. 1 aku degisimi icin en az 6 kez servise gittim ve her defasinda bir baska sorun bahane sacma cevaplar aldim. Belki baska servislerde sorun yoktur ama eskisehirdeki servisten illallah ettim. Bir kurtulursam bidaha ugramak istemiyorum. Bu is icin ankaraya gidecegim sirf buyuzden.

İstanbul'a gel :) tanıdık servis var. Ben çok memnunum [emoji4]

Ama şunu söyleyim yaşadığımız için Ozan ın dediğine katılıyorum.Cümle şu "Araçta bir sorun yoksa bile güncellemeden sonra sorun çıkabiliyor.O yüzden önermiyoruz sıkıntı olmayan araçta" .Servisin söylediği cümleydi bu.

Otosan mi ? Ozan mi? Bence Ozan :) Ozan diyorsa doğrudur. Yakında kod yazcak Ford'a

Edit: En son Kaan abinin orda benim gri corca günceleme yaptılar. Aracın tepkileri değişti daha erken devirde tepki veriyor. Hoşuma gitti [emoji2]

volkan onder tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • Yakup Ç. A., başlığı Focus 3'te Garantiden Hangi Parçaları Değiştirdiniz? olarak değiştirdi

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.