Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 Ile Yaşadığım Sorunlar


Murat U.

Soru

  Malumunuz aracımdaki bazı sorunları biliyorsunuz. Otosan'ın kayıtsızlığına yapacak bir şeyim yok ne yazıkki bazı imkansızlıklar nedeniyle. Önümüzdeki hafta içi gidip serviste yaptıracağım. Cumartesi günü gibip bir ön görüşme yaptım servisle tahmini yapılacak işlemlerle ilgili. Bu daha çok endişelerimi gidermek adınaydı. Şimdi sorunları sıralayıp yapılacak olası işlemleri ve kesinlikle yaptırmayacağım işlemleri sizlerle paylaşmak istedim.

 

1. Bagaj kapısının simetri sorunu: Bagaj kapısının sökülüp yeniden takılması gerekiyordu. Bunu yaptırmayacağım.

2. Tavan döşemesinde hata var. Sağ arka kapının üstündeki yerde. Bunu da elletmeyeceğim. Gözüme o kadar batmıyor.

3. Klimanın sol altındaki plastik aksam birleşiminde açıklık var, biraz esneme yapmış gibi görünüyor. Yaptırmayacağım.

4. 1,5 aydır bagaj kapısı kilitlendi ve açılmıyor. Kilidin değişmesi gerekebilir dendi. Nasıl açılacağını sordum değişmesi için. Bir zorlama olmayacağı, elektrik verilerek açılacağı söylendi. Pek anlamadım sistemi ama, deforme olmayacağına göre sorun yok. Yapsınlar bari. Sinirimden yaptırmıyordum. Artık yaptıracağım.

5. Sürücü koltuğum abartısız yaylı yatak gibi, oturduğumda, azıcık kıpırdadığımda yada azıcık aracın yaylanmasını sağlayacak bir zeminde gacır gucur ediyor. Koltuğun yerinden sökülüp inceleneceği söylendi.

6. Arka koltuklar yine biraz bozuk yola girdiğimde ses çıkartıyor. Yalıtım malzemesiyle kaplanarak sorunun giderileceği ifade edildi. Bunu da yaptıracağız haliyle.

7. Sol ön klima havalandırmasının birleşimleri zaman zaman tık tık şeklinde ses çıkarıyor. İnceler bakarız dendi. Kolay bir şeyse yapılacak. Bazen göğsü sökmek gerekebiliyormuş. E yuh artık öyle bir şey olursa söktürmem tabiki.

 

Araç Özeti:

Focus 2012 1.0 Eco Titanium + Smart Paket

Kilometre: 2500, Yaklaşık 1,5 aylık aracım.

 

Forda lanet ettim mi ettim. Bir daha ford alırmıyım? Tövbe. Daha önce de yeni fiesta araç almıştım sıfır. O bile bu kadar sorun çıkartmadı. Bazı ses, tıkırtı sorunları oldu ama bir yaşını doldurdu ve öyle başladı. E, yapacak bir şey yok. Arabamla barışacağım. Arabanın donanımına, teknolojisine lafım yok. Çokta severek almıştım. Hala sevmek istiyorum. Ama işçilikte işte can sıkan şeyler var. Lütfen, madem canını sıktı sat kurtul demeyin :) Malum o kadar kolay mal sahibi olunmuyor.  Aslında arabadan ziyate, otosan can sıkan. Otosanın müşteri memnuniyeti politikasının yalan olduğunu anladım. Ha, bir de şu FKasko hani navigasyon cihazı hediye ediyordu. Onu da Ford gönderiyor. Dün elime geçti. Açtım, inceledim çalışıyor. Fakat ekranda pixel hatası var mesela. Sol üsten aşağıya doğru boydan boya pembe bir çizgi. Defolu ürünleri hediye ediyorlar herhalde :) Aramadım bile bu ürün arızalı diye. Ne gereği var, arayacağım yine can sıkacaklar. Kısmetse ben bu araca uzun yıllar bineceğim. Yeniden bir araç almak bir gün nasip olursa işte o zaman Ford almadan önce bin defa düşüneceğim.

Murat U. tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Siz üretici olunca hak verirsiniz öyle bir marka yok . Ferrari parası verince bile yanan araba çıkıyor 1000 lerce kontrol noktası var hepsi milimetrik. Para vermek demek herşeye sahip olmak değil. Madem öyle garanti istemiyorum ben deyin :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

sen alman müşteriye simetri hatası olan bi ürünü satamazsın,sataqrsan da adam farkettıgınde isterse o aracı tamir edilmeksızın değiştiri,ki bu durum basta marka için büyük bir leke oalcaktır..ama ne yazık ki türkiyede böyle birşey yok ve otosanda

Bilmeden yazmayın...

Almanya'da yüzlerce şikayet var değişik ortamlarda bu konuda, testlerde bile bahis konusu oluyor işçilik yetersizliği.

Yetkili servise yönlendiriliyor ve bir kısmı da giderilemiyor, araç değişimini de Almanlar da bizim gibi rüyalarında görebilirler.

Teknik kontrola gelince: Milimetrik hata yapmadan üretmenin ciddi bir maliyeti var. Bu paraya alabildiğiniz araçta milimetrik sapmalar üretici kriterlerine göre hatadan sayılmıyor.

Premium markaların daha pahalı olmalarının nedenlerinden biri de bu. 

Müşteri şikayetçi olursa servise müşteriyi memnun edecek yöntemleri bulmak ve uygulamak görevi veriliyor.

Bunun dışında üretici standartları dahilinde gözden kaçan teknik kontrol sorunlarında da kapsamlı bir durum ise teknik servis bülteni ile kullanıcı ve yetkili servis bilgilendirilerek gerekli düzeltici faaliyetlerin ücretsiz yapılması sağlanıyor. 

 

Premium markalara gelince: Çevremde Audi de 2.0 TFSi 211 PS motoru kullanan 3 kişi var, üçünün de yakınması aynı 0,5L/1000 km civarında yağ tüketimi, kimse de değişim talep etmiyor????

Merak ediyorum, birimizin Focus'u aynı durumda olsaydı ne yaygara kopardı?

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

ne yani o zaman aracı alalım sorun cıksın, hata olabilir desınler alsın  servis eline parçalasınlar..ben aracı aldım 400 km de olan sorunum 15000 olmasına ragmen devam ediyor..eger bir adam 400 km de servise geldiyse al değiştir o arabayı daha neyin tamirinin peşindesin..direkt baktıgında görülebilen bir sorunsa ve teslim alırken o heyecanla fark edersen aracı teslim almazsın ama içeride birşeyse örnegın motorla ilgili bi sıkıntıysa bir süre kullanmadan anlayamazsın..bana bu konusmalar araba pazarında 2.el arac alırken yaptıgım konusmalara benzedi gibi geldi,bu risk 2.el arac alımında vardır sıkıntı cıkarsa motor asagı iner yapılır ve sen birşey yapamazsın..bunlar olmasın diye sıfır arac al,bunda hata var indiricez motoru,böyle bir şey olamaz...al sen bu aracı indir motorunu bana fabrika hatası olmayan bir arac ver..eger ben dünya markasıyım diyorsan birak dik dur ve bunu yap,müşterini mağdur etme,memnuniyetsiz bırakma,alıdıgına pişman etme

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
ne yani o zaman aracı alalım sorun cıksın, hata olabilir desınler alsın  servis eline parçalasınlar..ben aracı aldım 400 km de olan sorunum 15000 olmasına ragmen devam ediyor..eger bir adam 400 km de servise geldiyse al değiştir o arabayı daha neyin tamirinin peşindesin..direkt baktıgında görülebilen bir sorunsa ve teslim alırken o heyecanla fark edersen aracı teslim almazsın ama içeride birşeyse örnegın motorla ilgili bi sıkıntıysa bir süre kullanmadan anlayamazsın..bana bu konusmalar araba pazarında 2.el arac alırken yaptıgım konusmalara benzedi gibi geldi,bu risk 2.el arac alımında vardır sıkıntı cıkarsa motor asagı iner yapılır ve sen birşey yapamazsın..bunlar olmasın diye sıfır arac al,bunda hata var indiricez motoru,böyle bir şey olamaz...al sen bu aracı indir motorunu bana fabrika hatası olmayan bir arac ver..eger ben dünya markasıyım diyorsan birak dik dur ve bunu yap,müşterini mağdur etme,memnuniyetsiz bırakma,alıdıgına pişman etme

Haklısınız ama genelde demeye çalıştığımız şey diğer "dünya markalarında" da aynı problemler başınıza gelebilir. Audi A6 alıp 5-10bin kmde bir kurumdan tıkanan katalitik konvektörü açmak için arabayı 2. viteste 15-20 dakika böğürten insanlarda tanıyorum. Servisin açıklaması bizim yollarımızda trafiğimizde böyle oluyormuş.. 

 

Hayat kötü velhasıl ... :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

herseye boyun eğmek zorunda kaldığımız gibi buna da boyun eğeceğiz anlasılan... nazım hikmeti sürmüşlerdi türkiyede adalet aramak kerhanede bakire  aramak gibidir diyince...derken dünyada da böyle olmuş sanırım:)canımız sagolsun

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

herseye boyun eğmek zorunda kaldığımız gibi buna da boyun eğeceğiz anlasılan... nazım hikmeti sürmüşlerdi türkiyede adalet aramak kerhanede bakire  aramak gibidir diyince...derken dünyada da böyle olmuş sanırım:)canımız sagolsun

Değişen bir şey yok işte. Bak özümüzü kaybetmemişiz.  :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bunlar bebek hastalıkları makyajlı alın arabalar şekil için makyaj yemez

Ben cümlenin ikinci kısmı için yorum yapmıştım. Makyajlı kasadan kasaya araba değiştirmek çok mantıklı aslında. 5-6 yılda bir araba değiştirmiş ve genellikle geliştirilmiş/düzeltilmiş modeli alırsın.  

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Ben cümlenin ikinci kısmı için yorum yapmıştım. Makyajlı kasadan kasaya araba değiştirmek çok mantıklı aslında. 5-6 yılda bir araba değiştirmiş ve genellikle geliştirilmiş/düzeltilmiş modeli alırsın.
Ana bende alıntı yapmamıştım :) elim basmış :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Üzgünüm Özcan işler senin istediğin gibi yürümüyor maalesef.

Bir daha sefere imzaladığın satış ve garanti sözleşmesini daha dikkatli okumanı önermekten başka bir şey gelmiyor elimden.

Ford Garanti Şartları

 

2.Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızca garanti kapsamındadır.

3. Malın garant süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre........ bildiriminden itibaren başlar. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. ( Böyle bir şey yaşayıpta ford tarafından tantanaya gerek kalmadan araç tahsis edilen var mı bilmiyorum. Yok demiyorum, sadece merakımdan soruyorum)

4. Malın; garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiç bir ücret talep edilmeksizin hamiri yapılacaktır. ( Yok bir de ücret talep etseydiniz.)

5.Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen;

a) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içinde en az 4 defa ve/veya ithalatçı firma tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanmayı sürekli kılması,

B) Tamir için gereken azami sürenin aşılması,

c).... arızanın tamirinin mümkün olmadığının belirlenmesi

 

durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesini veya ayıp oranında bedel indirimini talep edebilir.

 

     Soruyorum, 4 / 6 arıza şartı oluştuğunda ya da 30 iş günü aşıldığında otosana, bana para mı geri verin ya da yeni araç verin dediğimizde sizce verecek mi? Kesinlikle hayır. İllaki mahkemelik olmak zorundayız. Yasa bu üç durumda açık ve seçik değil mi? Müşterinin istediğini yapacaksın diyor. Ama otosan illaki %100 kaybedeceği bir davada müşteriyi sınayacaktır. Neden yeni araç vermez, çünkü müşterinin elindeki aracı artık sıfır diye satamaz. Onu satarken en az 10 bin TL gibi bir zararı olacaktır.

 

     Şimdi gelelim garanti belgesini okumaya nasıl başlıyor 5. maddeye "Tüketicinin onarım hakkı" diye.  Garanti belgesinde ali cengiz oyunu yapıyor. Sen önce zorunlu olarak onarım hakkını kullan diyor. Oysa http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/862.html 'den Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'a baktığımıza, içerisinde onarım hakkının da olduğu 4 seçimlik haktan istediğimizi kullanabileceğimiz, satıcının insiyatifine kalmadığı açıkça belirtilmiştir. 

 

Madem konuyu ben açtım, benim araç üzerinden örneklendirerek devam edeyim. Tüketici koruma kanunu tüketici lehine önemli maddeler içermektedir. Örneğin diyorki " Sağlayıcı tarafından bildirilen reklam ve ilanlarında veya standardında veya teknik kuralında tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da yararlanma amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren hizmetler, ayıplı hizmet olarak kabul edilir." Siz focus reklamlarında nasıl bir tanıtım görüyorsunuz. Olduçta kalitesi ve sorunsuz. Ben şöyle bir şey hiç duymadım mesela " araçlarımız bir bölümünün bagaj kapısında montaj halaları olabilir. Bir taraf muntazamken diğer tarafta 2 parmak girecek kadar açıklık olabilir" Böyle bir tanıtım olmamasına rağmen benim mersinde gördüğüm focus hb lerin neredeyse %90'ında aynı standart hata mevcut. Bu sorunun kolaylıkla veya zor bir takım işlemlerle yapılıp yapılamaması değil mesele aslında. Aslında her ne kadar uzun uzun yazılar yazsamda konu benim arabam da değil inanın şu an. Yine aslına bakarsanız ama hangi arabada yok ki böyle sorunlar yaklaşımını da doğru bulmuyorum. Bizler tüketici miyiz, evet. Daha kaliteli hizmet, ürün ve sunumlar bekliyor muyuz, evet.  Öğrencilerimi yaptıklalrı hatalardan ötürü uyardığımda "ama öğretmenin Ahmet de yaptı" cevabı nasıl ki hatanın üzerini örtmüyorsa, dünyanın en pahalı araba markasında da benzer sorunlar çıktığında diğer alt sınıf arabaların yapmış oldukları kusurları örtmemektedir. O zaman almayacaksın kardeşim, zorla mı aldın gibi yaklaşımlar da doğru olmayacaktır( bu cümleyi kesinlikle her hangi birinize istinaden yazmış değilim. Lütfen kimse üzerine alınmasın).

 

   Aslında bir çoğunuzun da bana bu konuda katıldığı ancak " ya işte yapacak bir şey yok. Uğraşıp can sıkmaya değmez, giderilecek basit sorunlar, en büyük sorunun bu olsun yaklaşımında olduğunuzu biliyorum. Ama yine de kurulan cümleler bazen sanki yukarı da saydığımız haklarımız yokmuş gibi de algılanabilir.

 

   Ben, söylediğim gibi arbamla barışacağım. Başka şansım yok. Even umarım en büyük sorunlarımda bunlar olur. Belki daha önce yazmadım belki de yazdım ama son kez tekrar etmek gerekirse yılbaşından önce otosan tarafından arandım sorunla ilgili olarak ve aracın önce tamir edilmesi ( kendilerinin servise sağlayacakları teknik destekle) teklif edildi. Sonra ücretsiz 15 bin bakımı teklif edildi. 15 bin bakımının önemli olmadığını, tamir sırasında bir deformasyon olmayacak diyorsanız, amacımın mahkemelerle uğraşıp kendimi yormak olmadığını seve seve kabul edeceğimi söyledim.Ancak tamir öncesi deformasyon olmayacağı konusunda bana yazılı taahhütte bulunulmasını teklif ettim. Kesinlikle böyle bir taahhütte bulunamayacaklarını ifade etti. Risk almıyor. Peki koskoca otosan o teknik ekibine güvenmipte taahhüt edemiyorsa, ben neden güveneyim? Sonrada artık müşteriyi memnun etme kısmını geçip karşı saldırıya geçildi:

-Murat bey, alırken nasıl oluyorda farketmiyorsunuz! (İyi de güzel kardeşim, koskoca fabrikadaki kalite kontrol ekibiniz farkedemiyor, sonra orayı atlayıp, sözde gerekli kontrolleri yapıp bana teslim etmesi gereken satıcının adana otokoç'ta ki yetkili kişiler farkedemiyor da, ben farket memişim çok mu? Diyemedim ya la :) )

 

- Murat bey belki de siz kaza yaptınız bu sorun ondan ötürü çıktı..... Bak, bak bak, cümleye bak.... Vesselam o sinirle gidip noterden ihtar çektim. Peki ne oldu? Dönüş bile yapmadılar. Ben adanaya git gel, noter falan derken 400 civarı üstüne bir de masraf ettim. Mahkeme.... Haklarımı biliyorum tamam ama mahkeme masraflarına verebilecek meteliğim yok :)

 

 

Doktorum bu arada senin cümleden alıntı yazarak cevap verdim ama genel yazdım aslında. Bu arada, yazımda olaki dikkatimden kaçan birilerine kıracak bir kelime, üslup kullanmışsam şimdiden özür dilerim. Yok hani gerçekten öyle bir niyetim. Hepinizi seviyorum :)

Murat U. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Murat gerçekten basit bir montaj hatasını gidermeye yönelik yapılacak çalışmayı bu kadar komplike hale getirip kendini çıkmaza sokmana üzülüyorum.

Niye kendine bu kadar eziyet ediyorsun, niye bagajı açılmayan kilitli bir araçla dolaşıyorsun, niye servise güvenmiyorsun, niye bu kadar kuşkucu davranıyor çözümsüzlüğe bayrak açıyorsun.

Ben de bunu eleştiri adına değil gerçekten üzüldüğüm için yazıyorum.

Yaptır şu bagaj kapağını da hem sen hem biz rahat edelim.

Bir şey olmaz tasalanma...

Gerçekten üzülüyorum!

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Murat gerçekten basit bir montaj hatasını gidermeye yönelik yapılacak çalışmayı bu kadar komplike hale getirip kendini çıkmaza sokmana üzülüyorum.

Niye kendine bu kadar eziyet ediyorsun, niye bagajı açılmayan kilitli bir araçla dolaşıyorsun, niye servise güvenmiyorsun, niye bu kadar kuşkucu davranıyor çözümsüzlüğe bayrak açıyorsun.

Ben de bunu eleştiri adına değil gerçekten üzüldüğüm için yazıyorum.

Yaptır şu bagaj kapağını da hem sen hem biz rahat edelim.

Bir şey olmaz tasalanma...

Gerçekten üzülüyorum!

O konuda problem yok yahu, yaptıracağım zaten. Bu hafta içi benim için pek müsait bir zaman değil fakat önümüzdeki hafta içi gidip yaptırıyorum bagaj kilidini. Hayır bazen tam alış veriş merkezinin kapalı otoparkına yöneliyorum, pat diye son anda bagajımın açılmadığını farkedip direksiyonu kırıyorum başka bir park alanına. Malum araçta LPG var mı yok  mu diye bakıyorlar ama benim bagaj açılmayınca gösteremiyorum :) Halledeceğiz yani az kaldı :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
  Malumunuz aracımdaki bazı sorunları biliyorsunuz. Otosan'ın kayıtsızlığına yapacak bir şeyim yok ne yazıkki bazı imkansızlıklar nedeniyle. Önümüzdeki hafta içi gidip serviste yaptıracağım. Cumartesi günü gibip bir ön görüşme yaptım servisle tahmini yapılacak işlemlerle ilgili. Bu daha çok endişelerimi gidermek adınaydı. Şimdi sorunları sıralayıp yapılacak olası işlemleri ve kesinlikle yaptırmayacağım işlemleri sizlerle paylaşmak istedim.

 

1. Bagaj kapısının simetri sorunu: Bagaj kapısının sökülüp yeniden takılması gerekiyordu. Bunu yaptırmayacağım.

2. Tavan döşemesinde hata var. Sağ arka kapının üstündeki yerde. Bunu da elletmeyeceğim. Gözüme o kadar batmıyor.

3. Klimanın sol altındaki plastik aksam birleşiminde açıklık var, biraz esneme yapmış gibi görünüyor. Yaptırmayacağım.

4. 1,5 aydır bagaj kapısı kilitlendi ve açılmıyor. Kilidin değişmesi gerekebilir dendi. Nasıl açılacağını sordum değişmesi için. Bir zorlama olmayacağı, elektrik verilerek açılacağı söylendi. Pek anlamadım sistemi ama, deforme olmayacağına göre sorun yok. Yapsınlar bari. Sinirimden yaptırmıyordum. Artık yaptıracağım.

5. Sürücü koltuğum abartısız yaylı yatak gibi, oturduğumda, azıcık kıpırdadığımda yada azıcık aracın yaylanmasını sağlayacak bir zeminde gacır gucur ediyor. Koltuğun yerinden sökülüp inceleneceği söylendi.

6. Arka koltuklar yine biraz bozuk yola girdiğimde ses çıkartıyor. Yalıtım malzemesiyle kaplanarak sorunun giderileceği ifade edildi. Bunu da yaptıracağız haliyle.

7. Sol ön klima havalandırmasının birleşimleri zaman zaman tık tık şeklinde ses çıkarıyor. İnceler bakarız dendi. Kolay bir şeyse yapılacak. Bazen göğsü sökmek gerekebiliyormuş. E yuh artık öyle bir şey olursa söktürmem tabiki.

 

Araç Özeti:

Focus 2012 1.0 Eco Titanium + Smart Paket

Kilometre: 2500, Yaklaşık 1,5 aylık aracım.

 

Forda lanet ettim mi ettim. Bir daha ford alırmıyım? Tövbe. Daha önce de yeni fiesta araç almıştım sıfır. O bile bu kadar sorun çıkartmadı. Bazı ses, tıkırtı sorunları oldu ama bir yaşını doldurdu ve öyle başladı. E, yapacak bir şey yok. Arabamla barışacağım. Arabanın donanımına, teknolojisine lafım yok. Çokta severek almıştım. Hala sevmek istiyorum. Ama işçilikte işte can sıkan şeyler var. Lütfen, madem canını sıktı sat kurtul demeyin :) Malum o kadar kolay mal sahibi olunmuyor.  Aslında arabadan ziyate, otosan can sıkan. Otosanın müşteri memnuniyeti politikasının yalan olduğunu anladım. Ha, bir de şu FKasko hani navigasyon cihazı hediye ediyordu. Onu da Ford gönderiyor. Dün elime geçti. Açtım, inceledim çalışıyor. Fakat ekranda pixel hatası var mesela. Sol üsten aşağıya doğru boydan boya pembe bir çizgi. Defolu ürünleri hediye ediyorlar herhalde :) Aramadım bile bu ürün arızalı diye. Ne gereği var, arayacağım yine can sıkacaklar. Kısmetse ben bu araca uzun yıllar bineceğim. Yeniden bir araç almak bir gün nasip olursa işte o zaman Ford almadan önce bin defa düşüneceğim.

sizi gayet iyi anlıyorum,çünkü aynı sıkıntı bendede var.Birdaha bana fordu bedava verseler almam.Arabayı alalı daha 3 ay oldu nefret ettirdiler.FORDDA müşteri memnuyeti satana kadar sonra birdaha tanımazlar.Lafı fazla uzatmadan hemen opel bayisine gidip sıfır dizel astra almak için görüşmeye gittiğimde ağustos ayını bekleyin astralara 1.6cdti 160 beygir motor konacak dediler.Eylül ayına kadar focusa katlanmaya çalışacağım.FORDA BUNDAN SONRAKİ HAYATINDA BAŞARILAR DİLERİM.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.