Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Golf Rakiplerine Karşı: Autobild'in Değerlendirmesi


Önerilen Mesajlar

.İnanmıyorsanız yeniden bakın profile....

İnanmadığımdan değil de estetik arayışı ile bakmamıştım alıcı gözüyle ve bir daha baktım, en çirkin üçünü seçtim:

1. Peugeot

2. BMW (eminim Tevfik Üstad laf geçirmemek için zor tutuyor kendini bunu okurken)

3. Lancer

Oranlar, genel çizgi ve duruş olarak bakınca da gerçekten en zarif ve güzeli Focus, Bora'ya hak vermemek elde değil, en azından profilden öyle, benzer hisleri tarz farklı olsa da Golf de uyandırıyor. Audi'nin hak ettiğinden fazla önemsendiğini düşündüğümden yorum yapmaktan kaçınıyorum.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İnanmadığımdan değil de estetik arayışı ile bakmamıştım alıcı gözüyle ve bir daha baktım, en çirkin üçünü seçtim:

1. Peugeot

2. BMW (eminim Tevfik Üstad laf geçirmemek için zor tutyyor bunu okurken)

3. Lancer

Oranlar, genel çizgi ve duruş olarak bakınca da gerçekten en zarif ve güzeli Focus, Bora'ya hak vermemek elde değil, en azından profilden öyle, benzer hisleri tarz farklı olsa da Golf de uyandırıyor. Audi'nin hak ettiğinden fazla önemsendiğini düşündüğümden yorum yapmaktan kaçınıyorum.

Yap abi yap :) :) Tek parça bronzdan yapılma, sanat eseri falan benim laflarım değil başkalarından arakladım onları.

Bence en güzel profiller golf focus V40 A serisi A3 diye gidiyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 128 ceede gucsuz demis en guclu 1.6 dizel o be birkere Alman dergisi zaten

Ben bu konuda daha önce bir araştırma yapmıştım motor kuvvetli olsada aktarımdaki sorunlardan ötürü o 128 bg gücü tekerleklere iletirken aynı kuvveti veremiyormuş.Güç var ama aktarma zayıf... Keyf vermeyişinin nedenide bu

ferhat tezcan tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

İnanmadığımdan değil de estetik arayışı ile bakmamıştım alıcı gözüyle ve bir daha baktım, en çirkin üçünü seçtim:

1. Peugeot

2. BMW (eminim Tevfik Üstad laf geçirmemek için zor tutuyor kendini bunu okurken)

3. Lancer

Oranlar, genel çizgi ve duruş olarak bakınca da gerçekten en zarif ve güzeli Focus, Bora'ya hak vermemek elde değil, en azından profilden öyle, benzer hisleri tarz farklı olsa da Golf de uyandırıyor. Audi'nin hak ettiğinden fazla önemsendiğini düşündüğümden yorum yapmaktan kaçınıyorum.

neyse........... ^_^

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 128 ceede gucsuz demis :) en guclu 1.6 dizel o be :) birkere Alman dergisi zaten

Hyundai ve Kia, araçlarının fabrika teknik verilerinde yalan, yanlış bilgiler sunduklarını itiraf ettiler :)

Kullanmadan beygire göre yorum yapmak yanlış olur aktarması iyi olan bir araba değil aynı şekilde accent blue hakkında bu yorumu yapabiliriz.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Golf severler yine şaşırtmamış, onu anlıyorumda,merso nun bu kadar kolay kenara atılmasını ve itibarsızlaştırılması garip geliyor,belkide mercedesin marka imajı beni böyle düşündürtüyordur.

Alper Albayrak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

Yeni Golf enine boyuna incelenmeye devam ediyor.

Autobild değerlendirmelerinde ilginç sonuçlara varmış:

  1. Test edilen 2.0 TDI araç motoru fabrika verilerine göre daha güçlü çıkmış ölçümlerde, 150 yerine 162 PS ve 320 yerine 350 Nm. Güzeeel....
  2. Hız göstergesi 100 giderken 97, 200'de ise 212 gösteriyormuş, sapma oranı makul...
  3. Vaad edilen 216 km/h son hızın 4 km/h gerisinde kalmış.
  4. Eski kasaya göre 1-2 dB daha gürültülü bulunmuş.
  5. Karma tüketim değerleri sert kullanımda 5,4, efendi kullanımda 4,5 L/100km olarak belirlenmiş. Otoyolda tam gaz son hızda da 13,6 L/100km ölçülmüş. 2 litre motor için iyi değerler.
  6. Sesli kontrol sistemi komutları her zaman tanımamış ve elden ayarlar çok daha kolay ve hızlı olmuş, değerlendirici sesli komutu gereksiz bulmuş. Bence de (Focus için de geçerli, sadece dostlara hava atmaya yarıyor)
  7. Pas ve taş çarpmasına yönelik koruyucu alt kaplama malzemeleri etkili ve yeterli bulunmuş.
  8. Görüşte kör nokta oranı artmış, eksi kasada 360 derecede 55 derece iken yenide 95 dereceye çıkmış. İlginç...
  9. Reklamlarda Alman arabası olarak sunulsa da motor, şanzımanvb. önemli parçalar dışında oldukça çok uluslu bulunmuş; Çek Cumhuriyeti, Polonya, Romanya, Çin, Fransa, Avusturya, Tunus, Slovakya, Macaristan, İSpanya, İsviçre gibi ülkelerde üretilmiş malzemeler varmış, bir Türkiye yok...
  10. Otomatik park sistemi yi fakat yavaş çalışıyormuş. Her iki tarafta 40 cm kalması yeterli imiş, sadece park yerine girmiyor aynı zamanda çıkarıyor da. Ama usta bir sürücü 22 saniyede park ederken araç 49 saniyede park manevrasını tamamlayabilmiş.
  11. Lastik basınç takip sistemi hava %40 boşalmadan uyarı vermediği gibi hangi lastiğin inik olduğunu da bildirmiyormuş.
  12. Elektronik el freni kullanımı kolay olsa da yokuşta manevralarda işlevsel olmadığı gibi akü bittiğinde de indirilemiyormuş. Buna karşılık sürüş esnasında çekip çekil tutunca arabanın durmasına yardımcı oluyormuş.
  13. Stop - Start sistemi etkili olmakla beraber biraz gecikmeli bulunmuş.
  14. Adaptif hız kontrolu frenleme de yaparak öndeki araçla mesafeyi koruyan başarılı bir çalışma sergilemiş, ancak direksiyondaki çok düğmeli kontrol sisteminin öğrenilmesi vakit alıyormuş (bu eleştiri zamanında Focus'ta da çok yapıldı, genel bir eblehlik haline işaret ediyor)
  15. Şerit takip sistemi de etkili bir şekilde aracı kendiliğinden şeritte tutmakla beraber sürücüyü direksiyonu devralması konusunda fazla sık uyarır bulunmuş.
  16. Aktif şehir içi güvenliği de etkili bulunmuş, ama nasıl çalıştığı kolay anlaşılmıyor eleştirisi yapılmış (yorum bkz bir önceki madde)
  17. Benzin bitti uyarısı yanıp/çalıp, gidebileceği mesafe "0" gösterir ve ibre dipte olduktan sonra daha 30 km yol alabilmiş.
  18. Yanlış yakıt almak için benzin doldurmada kullanılan koruyucu kapak bidon ile yakıt doldurmayı da imkansız hale getirdiğinden uygun bir hortum/huninin mutlaka araçta bulundurulması gerektiği belirtilmiş (Ford bunu beraber veriyor en azından).
  19. Arka koltuklar düz zemin sağlayacak şekilde yatırılamıyormuş
  20. Destek sistemlerinin kullanılmasını öğrenmek için 60 sayfalık kitapçık okunmalıymış, direksiyondaki düğmeler fazla kalabalık ve kafa karıştırıcı imiş, dokunmatik ekran yapısı da zevk meselesi imiş.
  21. Kafalıkları çıkarmak için iki kişi gerekiyormuş, yan aynalar küçükmüş.
  22. 5630 km'de DPF tıkalı uyarısı vermiş, temizlemek için yüksek devirli 15 km sürmek gerekmiş, tabii bu tüketimi de arttırmış, sık olursa sinir bozucu olur denilmiş.
  23. Koltuk ayarlarını 1,59 ve 2,04 boya göre denemişler ve başarılı bulmuşlar.

Böyle....

Bu arada ben de kendimi müşkülpesent zannederdim ama melekmişim meğer!

  • Beğen 12
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni Golf enine boyuna incelenmeye devam ediyor.

Autobild değerlendirmelerinde ilginç sonuçlara varmış:

-Karma tüketim değerleri sert kullanımda 5,4, efendi kullanımda 4,5 L/100km olarak belirlenmiş. Otoyolda tam gaz son hızda da 13,6 L/100km ölçülmüş. 2 litre motor için iyi değerler..

-Elektronik el freni kullanımı kolay olsa da yokuşta manevralarda işlevsel olmadığı gibi akü bittiğinde de indirilemiyormuş. Buna karşılık sürüş esnasında çekip çekil tutunca arabanın durmasına yardımcı oluyormuş.

Karma tüketim sert tabir edilen kullanımda 5.4 ise ki malesef şüpheyle yaklaşıyorum çok iyi.

Elektronik el frenini oldum olası sevmedim

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni Golf enine boyuna incelenmeye devam ediyor.

Autobild değerlendirmelerinde ilginç sonuçlara varmış:

  1. Eski kasaya göre 1-2 dB daha gürültülü bulunmuş.

  2. Sesli kontrol sistemi komutları her zaman tanımamış ve elden ayarlar çok daha kolay ve hızlı olmuş, değerlendirici sesli komutu gereksiz bulmuş. Bence de (Focus için de geçerli, sadece dostlara hava atmaya yarıyor)
  3. Görüşte kör nokta oranı artmış, eksi kasada 360 derecede 55 derece iken yenide 95 dereceye çıkmış. İlginç...
  4. Lastik basınç takip sistemi hava %40 boşalmadan uyarı vermediği gibi hangi lastiğin inik olduğunu da bildirmiyormuş.
  5. Elektronik el freni kullanımı kolay olsa da yokuşta manevralarda işlevsel olmadığı gibi akü bittiğinde de indirilemiyormuş. Buna karşılık sürüş esnasında çekip çekil tutunca arabanın durmasına yardımcı oluyormuş.
  6. Stop - Start sistemi etkili olmakla beraber biraz gecikmeli bulunmuş.
  7. Adaptif hız kontrolu frenleme de yaparak öndeki araçla mesafeyi koruyan başarılı bir çalışma sergilemiş, ancak direksiyondaki çok düğmeli kontrol sisteminin öğrenilmesi vakit alıyormuş (bu eleştiri zamanında Focus'ta da çok yapıldı, genel bir eblehlik haline işaret ediyor)
  8. Şerit takip sistemi de etkili bir şekilde aracı kendiliğinden şeritte tutmakla beraber sürücüyü direksiyonu devralması konusunda fazla sık uyarır bulunmuş.
  9. Aktif şehir içi güvenliği de etkili bulunmuş, ama nasıl çalıştığı kolay anlaşılmıyor eleştirisi yapılmış (yorum bkz bir önceki madde)
  10. Arka koltuklar düz zemin sağlayacak şekilde yatırılamıyormuş
  11. Destek sistemlerinin kullanılmasını öğrenmek için 60 sayfalık kitapçık okunmalıymış, direksiyondaki düğmeler fazla kalabalık ve kafa karıştırıcı imiş, dokunmatik ekran yapısı da zevk meselesi imiş.
  12. Kafalıkları çıkarmak için iki kişi gerekiyormuş, yan aynalar küçükmüş.
  13. 5630 km'de DPF tıkalı uyarısı vermiş, temizlemek için yüksek devirli 15 km sürmek gerekmiş, tabii bu tüketimi de arttırmış, sık olursa sinir bozucu olur denilmiş.

Zaten mükemmel olanı nasıl daha mükemmel yapabilirsiniz ki..

Aldığım maddeleri önemli buldum.

Görüş açısının , kabin ses düzeyinin kötüleşmesi ve en önemlisi çok kısa sürede DPF kirlenmesi iyiye işaret değil. Golf 6 da da koltuklar düz zemin oluşturamıyor muydu ya da koltuk kafalıklarını çıkarmak için 2 kişi mi gerekiyordu acaba.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.