Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

:) PS kendisi başlıbaşına bir problem bence.. yaklaşık 8 aydır kullanıyorum,

Mekaniği iyi gözüküyor, herhangi bir arızası veya sesli çalışma, sarsıntı gibi şeyler olmadı,

En önemli sorunu yazılımının çok kötü olması, birçok otomatik vites kullandım ancak bu kadar kötü yazılım görmedim.

Şöyle ki;

Saçmalık derecesinde yüksek viteste gitmeye çalışıyor. normal şartlarda 65 gibi 6 ya atıyor. Tamam bunu ekonomi için yapıyor denilebilir,

ancak mesela yokuş yukarı 2000 devirde çıkıyorsunuz ayağınızı biraz gazdan çekseniz vites büyütüyor, 2000dd üzerinde rahatça gitmesi için sürekli gaza fazlaca basmanız lazım.

1400 1500 devirde yokuş çıkmaya çalışıyor. araç bu yüzden vuruntulu çalışıyor, avans vurduğunu duyabiliyorum,

Ne zaman hızlanmanız gerekse araç hep çok düşük devirde oluyor, önce vites küçültüp sonra hızlanmaya başlıyor. Hiç bir şekilde gaza bastığınız anda hızlanma şansınız yok,

2-3 sn geçmesi gerekiyor.

Aracı 2000 devirin altına çok düşürmeden çalışsa gerçekten tadına doyum olmayacak ama malesef sürekli 1500dd civarında götürmeye çalışıyor ve bunu yapmak için sürekli vites değiştiriyor.

Bu kadar sık vites değişimi rahatsız edici. Neredeyse vites değiştirmekten araba gitmeye fırsat bulamıyor..

Gaza fazla bastığınızda yaptığı downshiftlerde sorun var, vitesi çabuk küçültüyor ancak tam torkunu tekerleklere vermesi 3sn yi buluyor, arada yarı kavramada kesintili ve kararsız bir 2-3 sn yaşatıyor.

S moduna ise hiçbir anlam verebilmiş değilim, D kadar aracı yine düşük devirlerde zorluyor, D den tek farkı frene bastığınızda downshift yapıyor ve 6.vitesi kullanmıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

vites göstergesini takip ediyor musunuz

bir ufak bilgi, kaçıncı viteste olduğunuzu göstermiyor vites göstergesi. sadece PRNDS olarak gösteriyor.. yalnızca manuel olarak vites değiştirdiğinizde rakamsal olarak vitesi gösteriyor o da biraz görünüp kayboluyor..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Normal seyirde düşük devirde gitmesinde şöyle bir sakınca var, her gaza basışınızda araç vites küçültüyor. Yani araç hiçbir zaman gaza hazır değil.

Aracın 4, 5, 6. viteslerde 1200-1300 devirleri görmesi normal değil, motorlar 2000-3000 devir arası en rahat şekilde çalışırlar, turbo araçlarda bu bant biraz daha aşağıda olabilir,

Düzgün bir otomatik şanzıman aracı avans vurduracak bölgede götürmez. Bu ekonomi falan sağlamaz.. Araçlar rahat gittiği devirde ekonomiktir.

Motorunuz düşük devirde çok yüksek tork veriyorsa daha düşük devirlere inebilirsiniz, TI-VCT zaten böyle bir motor değil.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben Manuel araç kullanıyorum ve aynen o sekilde sürüyorum aracı eğer gazlamam yetmiyorsa vites düşürüyorum.

Ayrıca tüketim degerim bu sekilde çok uygun oluyor.

Tork grafiğine göz geçirmenizde fayda var o dediğiniz devirlerde 10-15 nm bile yok yani rahatlık bu ise haklısınız.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sonuç olarak ben powershift almayı düşünen arkadaşlara bu şanzımanın karakteristiği hakkında bilgileri olsun diye yazdım.

Sürekli çok çok sakin kullanan biri değilseniz, bu şanzıman beklentinizi karşılamayacaktır. (s modu dahil)

PS kullanmayan veya çok kısa süreli kullanmış arkadaşların yaptıkları yorumları çok anlamlı bulmuyorum.

Dediğim gibi çok otomatik şanzıman kullandım, bazıları da yıllarca öncesinin teknolojisi olmasına karşın gayet mantıklı çalışıyorlardı.

Yani sakin veya agresif ne şekilde gitmek istiyorsam uyumsuz değillerdi. PS her durumda maksimum ekonomi yapmaya çalışıyor.(Hiç ekonomik olmadığını da söylemeliyim)

10 saniye önce 6000 devirde giderken gazı biraz azaltıyorsunuz ve bir anda sizi 1200 devire düşürüyor, bunun mantıklı olduğunu kimse bana anlatmasın ltf.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emre bey belki siz biraz eskide kaldınız. Araştırıp almamışsınız aracı bunu anlayabildik :yeah: biraz araştırsaydınız keşke.

Umarım doğru aracı bir dahaki seçimde yapabilirsiniz.

Bu araç ekonomi vaad etmiyor zaten! ş.içi 9.3 değeri çok ekonomik değil yani bu ortada..Ama sizin dediğiniz karakterde daha fazla tüketecektir demek istediğimiz bu.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu arada Dsg de aynen bu karakterde çalışır. 60 ile giderken altıncı vitese atardı. Jetta tsı 140 idi araç. Basınca vites düşürür hızlandırdı. Sürekli atak kullanmak için S modunda sürmek gerekir. Ps kullanmadım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.