Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Ani Hızlanmada Direksiyon Kontrolü


Guest Özcan B.

Soru

merhaba.focus 3 de özellikle 1.viteste son gaz yaparak ani hızlanma yaptığımda direksiyonu kontrol edemiyorum.direksiyon özellikle sağa doğru çok sert bir şekilde kendi kendine kırılıyor..bu acaba tekerlere ani ve fazla tork yüklenmesinden kaynaklanıp doğal bir olay mıdır... araçla ani sıçrama yapmaktan korkuyorum bu yüzden,direksiyon kendini sağa dogru aniden ceker de bi yere vurursam diye...

Özcan B. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Güçlü araçlardaki hızlı kalkışlarda yaşanan direksiyondaki oynamaya ne isim veriliyordu? Nette biraz baktım ama bulamadım. Oversteering önden kaymaydı. Bunu bulamadım.

Oversteer arkadan kayma, understeer önden kayma.

Direksiyon oynamasının özel bir adı varsa da ben bilmiyorum. Steershake (milkshakeden esinlendim :))

oversteer.jpgundersteer.jpg

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

konu bmw ise 3.20i otomatik vitesde bile en ufak virajda ani gazda yanlıyor.

Araç LPG li ve 17'' jant vardı kaydığını çok güzel hissediyorsunuz.Sevmediğim tek yanı direksiyonu spor tip olduğu için bizim F2 den biraz daha sert bana göre.

Konuya gelecek olursak demekki o yüzden benim aracım sağa doğru viraj dönerken atma yapıyordu (savrulma).

Focus'ların ilk hareketini sağ tekerlekten aldığını bilmiyordum buda benim için extra bilgi oldu ^_^

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Focus ilk hareketini sağ tekerden alır bunun da etkisi var :)

Bu ciddi bir açıklama ise aslı yok demek zorunda kalacağım.

Yürüten aksta her iki tekerlek eş zamanlı hareket etmek zorundandır, yoksa özellikle kaygan zemin koşullarında araç asla düz kalkamaz ve ciddi bir güvenlik sorunu oluşur.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu ciddi bir açıklama ise aslı yok demek zorunda kalacağım.

Yürüten aksta her iki tekerlek eş zamanlı hareket etmek zorundandır, yoksa özellikle kaygan zemin koşullarında araç asla düz kalkamaz ve ciddi bir güvenlik sorunu oluşur.

Ciddi bir açıklama MK I'den beri bu böyle.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

yako doğal,içgüdüsel bir olaydan bahsetmek istemiş kalkan herşeye insanoğlu ilk sağ taraftan yaklaşım gösterirmiş :D

Yako yani yakup,

duygusal değil teknik cevap verdim

Servisinizi arayıp hemen öğrenebilirsiniz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Ciddi bir açıklama MK I'den beri bu böyle.

ewet doğrusun yakup ilk hareketi sağ ile başlatıyor difransiyel ama bu kilitli diferansiyelde diye biliyorum öle değilmi ? :o emir hacımustafaoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

ewet doğrusun yakup ilk hareketi sağ ile başlatıyor difransiyel ama bu kilitli diferansiyelde diye biliyorum öle değilmi ? :o

Focus da hareket emri ilk sağ ön tekere iletiliyor..1999'dan beri :) Benim bildiğim bu :yeah: Kilitlilerde durum nedir bilmiyorum

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

yani liftin üzerinde gazlarsan sadece sağ teker dönmesi lazım bu durumda

yada sol tekeri tut gazla sağ dönecektir ama sağ tekeri sabitlemeye kalk topaç gibi döneceksindir

emir hacımustafaoğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

ama dene öyle olmak zorunda

Yahu değil işte niye öyle olmaz zorunda oluyormuş ?

Sen benim ne demek istediğimi anlamamışsın... öyle bişey yok

Birde üst üst'e mesaj atmamayı kapsak, tamamdır (Düzenle butonu bu iş içindir)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.