Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Volvo'dan 1.6D (115) + Powershift ve 1.6 T (150) Powershift satışa hazır


Hasan K.

Önerilen Mesajlar

Evet Volvo bundan sonra 1.6D + Powershift ile sunmaya başlayacak.. Aynı zamanda T3 150 bg + Powershift de sunulmaya başlanacak.. 2012 model yılı ile satışta.... İngilizce kaynak şu şekilde..

EDİT:(Ykp Cygt'den alıntı.. :yeah: )

1.6 115 dizel'e powershift ekleniyor..

Ecoboost'umuzu Volvo çaldı yine 150 ps'i de powershift ile satışa sunuyor.. ( manuel şuan satılıyor )

180'liklerinde zaten powershift'i vardı..onların manuel'i yok..( ek bilgi )

Eee artık dizel powershift'i Ford'da kullansın diyoruz... (istek :zha: )

En önemli gelişme bence burası( Yazıda Siyah ve altı çizili olan...)

Düşük yakıt tüketimi ve emisyon için teknolojik iyileştirmeler yapılmış.

-Şanzumanda sürtünme azaltılmış.

-Motor ve Şanzumanın yazılımı modifiye edilmiş.

-Tüm elektrik sistemleri daha düşük enerji tüketimine göre düzenlenmiş.

vs vs

EDİT: Benzinlide manuel olacak..Şuan satışda...

Volvo Car Corporation launches automatic DRIVe diesels with the same fuel consumption as manual versions

Volvo Car Corporation is already in the lead among European carmakers when it comes to reducing carbon dioxide emissions - and the journey continues with two new CO2 cutting initiatives:

  • The 1.6-litre diesel combined with automatic Powershift gearbox now comes with the same low fuel consumption and CO2 levels as the manual DRIVe versions.
  • At the same time, CO2 emissions from the turbocharged, 1.6-litre T3 petrol engine with manual gearbox are down to 135 g/km.

The new possibility to combine the four-cylinder, 1.6-litre diesel engine (115 hp) with the six-speed Powershift gearbox is available in four models: Volvo S60, V60, V70 and S80.

"For the first time ever, we have managed to bring the fuel consumption in variants with automatic gearbox down to the same level as in the manual versions. An impressive achievement by our powertrain experts," says Peter Mertens, Senior Vice President Research and Development at the Volvo Car Corporation.

Fuel consumption in the Volvo S60 with the 1.6D engine and Powershift is 4.3 l/100km. This translates into CO2 emissions at 114 g/km. The corresponding figures for the Volvo V60, V70 and S80 with the same engine and gearbox are 4.5 l/100 km and 119 g/km.

The low consumption and emission levels are the result of a number of technological improvements:

  • Friction between gearbox components has been reduced.
  • The engine and gearbox software have been modified.
  • The start/stop system cuts off the diesel engine when the car is still rolling (below 5 km/h).
  • All electrical systems have been optimised to create lower energy consumption.

Petrol powered T3 under 140 g/km

Volvo Car Corporation's DRIVe Towards Zero also includes improvements of the petrol engines.

By optimising the four-cylinder, 1.6-litre T3 engine (150 hp), which is available in the Volvo S60 and V60, the engine experts have managed to bring fuel consumption down do 5.8 l/100 km in the S60. This corresponds to CO2 emissions at 135 g/km.

The figures for the direct-injected T3 engine combined with automatic Powershift in a Volvo S60 are 7.1 l/100 km and 164 g/km.

"Keeping the CO2 emissions below 140 grams is essential since this is a level used by many fleet customers. We have managed to do this in the T3 version through a number of small, significant improvements. We have also optimised the gearbox gearing for maximum fuel efficiency without loosing the engine characteristics," says Peter Mertens.

European leader in CO2 reduction

Volvo Car Corporation leading position among European carmakers when it comes to reducing carbon dioxide emissions is shown in the annual analysis presented by the European Federation for Transport and Environment (T&E).

Volvo Car Corporation outperformed Europe's eight largest car manufacturers in 2010 by cutting overall CO2 emissions with no less than 9 percent.

"This excellent result is the outcome of a dedicated environmental focus under our "DRIVe Towards Zero" banner. One third of our research budget is earmarked for reducing CO2 emissions. Our new, upcoming Volvo Environmental Architecture engine range, which consists solely of four-cylinder engines, will ensure that we continue to beat our toughest competitors when it comes to fuel economy," says Peter Mertens.

Keywords:

Environment,Model Year 2012,S60,S80,V60,V70

Kaynak: https://www.media.vo...x?mediaid=41197

YkP CgTy tarafından düzenlendi
  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.6 115 dizel'e powershift ekleniyor..

Ecoboost'umuzu Volvo çaldı yine 150 ps'i de powershift ile satışa sunuyor.. ( manuel şuan satılıyor )

180'liklerinde zaten powershift'i vardı..onların manuel'i yok..( ek bilgi )

Eee artık dizel powershift'i Ford'da kullansın diyoruz... (istek :yeah: )

En önemli gelişme bence burası

Düşük yakıt tüketimi ve emisyon için teknolojik iyileştirmeler yapılmış.

-Şanzumanda sürtünme azaltılmış.

-Motor ve Şanzumanın yazılımı modifiye edilmiş.

-Tüm elektrik sistemleri daha düşük enerji tüketimine göre düzenlenmiş.

vs vs

The low consumption and emission levels are the result of a number of technological improvements:

  • Friction between gearbox components has been reduced.
  • The engine and gearbox software have been modified.
  • The start/stop system cuts off the diesel engine when the car is still rolling (below 5 km/h).
  • All electrical systems have been optimised to create lower energy consumption.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 hafta sonra...

Yalnız biliyorsunuz FORDun focusta ve bazı ülkelerde fiestada kullandığı powershift kuru tip.. Biraz sorunlu olma ihtimali var.. Volvonun 1.6drive ve 1.6 ecoboostta kullandığı/kullanacağı powershift ıslak tip.. Fordda şu an 2.0 dizelde ıslak tip powershift var..Hiç bir 1.6 da ıslak powershift yok. FORDun önce hemen her kıtada bunların girişini yasal kaydını yapmak zorunda.. Bu da acaip maliyet ve acaba satışları ne kadar artırır. Bakın ameirka gibi bir pazarda 1.6 180lik ecoboosta PS bağlamaktansa eski benzinliye klasik otomatik bağlamayı uygun gördüler..

Kısa vadede hiç umutlu değilim FORDdan. Belki 2013 te.... Ancak 1.0T ye kuru tip powershifti erkne dönemde bağlarlar diye düşünüyorum..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bakın ameirka gibi bir pazarda 1.6 180lik ecoboosta PS bağlamaktansa eski benzinliye klasik otomatik bağlamayı uygun gördüler..

Abicim normal, Amerika'dan çıkan özdeyişe bak nedeni anlaşılır:

"You cannot make anything foolproof, because fools are so ingenious"

Haydı hayırlı işler...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yalnız biliyorsunuz FORDun focusta ve bazı ülkelerde fiestada kullandığı powershift kuru tip.. Biraz sorunlu olma ihtimali var.. Volvonun 1.6drive ve 1.6 ecoboostta kullandığı/kullanacağı powershift ıslak tip.. Fordda şu an 2.0 dizelde ıslak tip powershift var..Hiç bir 1.6 da ıslak powershift yok. FORDun önce hemen her kıtada bunların girişini yasal kaydını yapmak zorunda.. Bu da acaip maliyet ve acaba satışları ne kadar artırır. Bakın ameirka gibi bir pazarda 1.6 180lik ecoboosta PS bağlamaktansa eski benzinliye klasik otomatik bağlamayı uygun gördüler..

Kısa vadede hiç umutlu değilim FORDdan. Belki 2013 te.... Ancak 1.0T ye kuru tip powershifti erkne dönemde bağlarlar diye düşünüyorum..

kuru tip ne ıslak tip ne :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Wet clutch , dry clutch diye geçiyor. Wet yani ıslak olan daha fazla yağ iceriyor, daha fazla torka dayanıyor, daha sorunsuz, daha pahalı; kuru olan daha ucuz, daha az yağ içeriyor, daha düşük torka dayanıyor ama sorun ihtimali fazla diye biliyorum ben.

Edit: cepten yazdıydım wet yerine were gitmiş. onu düzelttim.

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.