Jump to content

Mustafa Kızıltan

Member
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Poor

About Mustafa Kızıltan

  • Age 26
  • Rank
    Ambiante

Profile Details

  • Age 26
  • Location:
    Adana - Ağrı
  • Car:
    18 Focus 1.6 Ti-VCT Trend X
  • Job:
    Psikolojik Dan.
  • Gender:
    Bay

Recent Profile Visitors

540 profile views
  1. Benim araca geçenlerde bir sıkıntıdan dolayı doldurmam lazımdı. Bitlis ve Iğdır servisinde olmadığı için dolduramadılar. Adana da önce 90 lira dediler usta inceledi bu farklı 1000 lira dedi. Tabi bende ilk duyunca çüş demek istedim. Sonra indirim filan derken 850 ye anlaştık. Ve sizin dediğiniz gibi yanıcı ve tehlikeli olduğundan bahsetti. Acaba kaza sırasında eksradan bir patlama olur mu diye düşündüm bende
  2. Gaz numarası böyle olduğu için pahalı olduğunu ifade ettiler
  3. Araç: 18 Focus 1.6 Ti-VCT Trend X Aracın 2. Trafik Sigortası ve Kaskosu Sigorta Şirketi : Halk Sigorta Tarife basamak kodu : 5 ( %15 hasarsızlık indirimi ) Trafik Fiyat : 892 Lira Kasko ( %30 hasarsızlık indirimi ) Full Kasko Kasko Şirketi: Halk Sigorta Kasko Fiyat: 1923 Lira
  4. Bagaj bölmesini farklı gösteriyor. 211 Festoon 10w. Buna uygun ledi nereden bulabiliriz. ya da w6w 6w uyar mı?
  5. YB de öyle gözüktü ama elektrikçi 12.3 filan ölçtü. Yani YB ye güvenebilir miyiz? Doğru mu ölçüyor? Zaten kamera kablosunda en az 11.8 ayarı var ama ben 12.0 da tutuyorum.
  6. Kimse yazmamış yine bir soru sorayım. Şimdi ben kamerayı bağladım sorunsuz çalışıyordu. Son 5 gündür hiç çalıştırmadım yattı yani. Bugün sabah baktığımda park modu kapalıydı. Dün gece kesmis kayıtı. Ben park modu kablosundan 12.0 a ayarlamıştım akü bitmesin diye. YB den baktım 11.2 ile 11.3 arasında gidip geldi. Şu çakmaklıktan ölçen zımbırtıdan baktım 11.5-11.6 arasında gidip geldi. Akü aklıma takıldı sanayi yakındı bir elektrikçiye ölçtürdüm. 12.3-12.4 arası gözüktü normal dedi. YB den baktığımız mı yanlış gösteriyor, YB 11.2 civarını gösterirken kameranın kablosundan 12.0 ayarladım acaba o mu yanlış ölçüyor ya da ben sanayiye giderken yaklaşık 3 km de bu kadar şarj etmesi mümkün mü diye aklıma takıldı. Bir problem yoksa park modu kablosunu 11.8 e ayarlasam mı? Uzun yola çıkacağım yolda bırakmaz inşallah.
  7. Ama kontak kapatıp açınca düzeliyor. Pompa olsa böyle bir tepki vermez diye düşünmüştüm.
  8. Bunu deneyebilirim hocam yarın filan. Ama hemen yapmadığı için sonucu için beklemem lazım --0 dakika sonra eklendi-- Hocam bağlamadan önce başlamıştı problem.
  9. Söylediğiniz gibi bir çok sebebi olabilir. Ama servis bir şey yok dedi. DTC olarak 6 tane gözüküyor yol bilgisayarından ama onlar ben elm bağladıktan sonra oluştu diye biliyorum. Bu problem olduğunda stop etmeden uzun gitmem imkansız. Ben ağrıdayım servis yok burda. Adana’da da merkez de hiç yapmadı. Aynen yetkili servise de güvenemiyoruz artık. Burda çok iyi bilen usta yok. Adana’da yazın yaparsa özel bir yer bakacağım --3 dakika sonra eklendi-- Bu çevredeki servisler inanın çok bilgileri yok. Van Iğdır Bitlis’e yolum düşünce uğradım sorularıma cevap bile alamamıştım. Yazılım işine yanaşacaklarını zannetmem ama deneyeceğim bakalım. Yazın Adana’da da sorayım. Çözüm olursa buradan paylaşırım artık. Teşekkürler Gürkan hocam.
  10. İyi forumlar. Ben aracı 2018 de sıfır aldım. LPG taktırmadım. Şu an 20 bin de. Adana’dan aldım ama işten dolayı daha çok Ağrı da kullanıyorum. İlk 15 bin bakımı Iğdır’da yaptırdım. Sonrasında yolda giderken çekişten düştü. 2 bin deviri geçmiyor vitesi 2 ye kadar düşürdüm geçmedi. Sağa çektim stop edip tekrar çalıştırınca geçti ve yola devam ettim. Böyle bu sorun ortalama ayda bir tekrar etti. İlk olarak kullandığım akaryakıt firmasını değiştirdim değişiklik olmadı. Adana'da servise götürdüm beynine baktılar problem gözükmüyor dediler ve bir şey gözükmeyince müdahale edemeyiz dediler. Problem devam ederken getir dediler ve servise yakınken hiç yapmadı. 6 aydır yaklaşık 10 defa yaptı. Aklıma takılan stop edip tekrar çalıştırınca o an geçiyor, sebebi ne olabilir. Ve hala arada yapıyor ayda bir iki defa. Bu problemi yaşayıp belki çözen vardır diye buraya yazıyorum.
  11. Normali 16w takılan 9w galiba sorun oluşturuyor mu? Bende almayı düşünüyorum geriler için.
  12. Bağlantıyı şekildeki gibi yaptım. Kontağı kapatıp kilitleyince hemen park moduna geçmiyor 7-8 dakikayı buluyor. Arabayı çalıştırınca da hemen normal moda girmiyor park modundan 1-2 dakika sonra çıkıyor. Normalde hemen geçmesi lazım. Kalemle kontrol ettiğimde kontağı kapatınca 85 ye yani sarı da elektrik kesiliyor. 79 da yani kırmızıda hep var. Bu durumu yaşayan oldu mu? Ben sigorta bağlantısı gelmeden çakmakta kullandım bir hafta. Orda da hemen elektriği kesmediği için bir 7-8 dakika normal kayıt yapıp sonra bir tane park modu kayıt ediyordu. Sonra çakmalığa elektrik gelmez oluyordu zaten. Acaba şimdi park kablosunda sorun mu var sarıdan hiç bir şekilde elektrik gitmiyor mu diye düşündüm. Hep kırmızıdan alıyor elektriği. O da park modunu hissedince geçiyor. Böyle bir şey aklıma geldi ama. Olabilir mi? --23 dakika sonra eklendi-- Kendi sorumu kendim cevaplayayım. Ben sigortadan gelen kabloyu GPS e takmışım. O yüzden geçişler hemen olmuyormuş. Kamera üzerine taktım sorun çözüldü.

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.