Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Aydın Baran

Yönetim
  • Toplam İleti

    7.996
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    22

Aydın Baran tarafından yazılan her şey

  1. Kapıları anahtar ile açmıyorum uzaktan kumanda ile açıyorum.
  2. Sen bu görüntüyü ekran dahil 400 e yap ben sana 500 vericem bunlar için.
  3. Sadece ekran+panel başka hiçbir şeye gerek yok, dinle beni
  4. 3 haftada anahtarın nasıl bir şey olduğunu unuttum o kadar rahat birşey Ferhat'çım.
  5. Telefon o anda etkin değilse (Hat arama-gelen çağrı-çağrı yapma gibi) hiç bir etkisi olmaz.
  6. Gri sedanda nasıl olur sence? 18 bunlar değil mi?
  7. Her zamanki muhabbet; bilgisayar evde çalışmaz götürürsün hiç sorunsuz çalışır. Sıkma canını.
  8. Aaaa evet olabilir ya; cep tel koyma gözü ile anahtar koyma gözü dip dibe, tam kontağa basarken birisi arasa falan etkilenir belkide öyle oldu. 1 sefer başıma geldi yeraltı otoparkında, telefon hat bulmaya çalışıyor olabilir o esnada. Afferin be Çağatayım canım benim
  9. Ben de de olmaması lazım
  10. Uğrucam Bayramdan sonra; biriktiriyorum
  11. CC düğmelerinin tamamı direksiyon üzerinde. Ancak CC hassas bir ekipman; doğru çalışması devreye girip çıkması falan çok önemli gerçekten işinin ehli bir elektrik-elektronikçi tarafından yapılmalı.
  12. anahtarsız çalıştırma da da oluyor bazen aynı şey.
  13. kabul ediyorum bu çok iyiydi ihtiyar :kıhkıh: :kıhkıh: :kıhkıh:
  14. Araç: '12 focus titanium plus TDCİ kasko bedeli 62.000 tl Kasko 900 tl - 230 tl (eski araçtan kalan.) 670 tl. Ray sigorta
  15. Serdar'ı fotoğraf ile baş başa bıraktık Abi; sinyal ile kapıya vuran ışık arasındaki farkı sorguluyor şu an
  16. Efendim ambalaj lastiği alınır; bir tarafı kesilir uzatıldıkça uzatılır; el sinsice teknolojik sineğe yaklaştırılır; uygun an beklenir veeeee sinek ters
  17. Nerde bizim delikanlı gelsin raid sıksın buna hemen
  18. Hey Allahım sen sabır ver. Ben senin için üşenmedim çektim imageshack'e yükledim burayı ekledim bu fotoyu sen nereye çektin yahu
  19. F2 gibi değil kontağı çevirir çevirmez yanmıyor farlar; biraz bekliyor o sırada aracı çalıştırıyorsun.
  20. Eeee xenon kaldırmıyor mu otm. farları? Gecikme ile yanıyor ama F3 te farlar??
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.