Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. http://www.ebay.com/itm/Genuine-APPLE-Macbook-Pro-Unibody-13-A1278-2012-HDD-Hard-Drvie-Cable-821-1480-A-/171219119715?pt=US_Drive_Bay_Caddies&hash=item27dd746e63 45 TL - 20 günde gelir..
  2. Apple yetkili servisi mi? Biraz bekleyinde gerçeğine yollarsınız pc'nizi.
  3. Akıllı telefon yok mu? Gps programı yükle orada araç hızı yazıyor bununla direk sapmalara bakılabiliyor. Yarın müsait olursam biraz bende yapayım..
  4. Lastik ölçüsü farklıysa o da etkiler tabi ama ana etken sapma oluyor hız arttıkça gps ile ölçmekte fayda var. Kadran hatasına %5 dersem hız 196,6 km/h çıkıyor %8 dersem 202,2 km/h Bence hesaplamada sorun yok
  5. Benimkinin aynısı . Acil lazım değilse alınabilir yurt dışından 20 ile 30 gün arasında gelir
  6. Yakup Ç. A.

    Wrc 2014

    Yok yok, doğayı koruma adına yani temiz olsun diye
  7. Bu ve benzeri ürünler http://www.koctas.com.tr/basincli-yikama-makineleri/mac-allister-basincli-yikama-makinesi-1300-w/11043-16905/
  8. Yahu ülkelerin yasaklarına üretici ne yapsın. Ben bilmiyorum ülkede yasak mı değil mi de.. Normali arka Ön yolcu hava yastığı iptali de bunun için zaten keyfi iptal etmenin anlamı ne peki düşününce AYRICA: Ön'e koyarsanız eğer çocuk koltuğunu o daha farklı oluyor klasik arkadaki gibi değiller bunu da unutmayalım
  9. 2013 Yılının Tamamı - AVRUPA- Burada da konuşmuştuk diğer markaların durumu ve payı bu şekilde oldu. 3 yılın ardından Vw'de düşüşe geçmiş, Ford biraz daha az ufalmış.Peugeot 3 yıldır düşüşe devam ediyor. Opel,Reno,Fiat yerinde sayıyor. Yeni Mondeo ve diğer motor&şanzıman eklemeleri ile bu yıl oranın artacağını düşünüyorum.
  10. Bunun için oldukça açıklayıcı diğer başlıklarımız mevcut Montajı çok çok kolay Servise gidip km ayarı yaptırmalısınız
  11. Uygun diğer başlıklara bakmanızda fayda var. Forumda arama yaparak veya gezerek bu sorunu aşabilirsiniz
  12. Başlıkları içerikleri açıklayacak şekilde seçmeye çalışalım lütfen.
  13. Bilemiyorum da bir sorayım bakayım birine. Olmadı benim görüştüğüm bayilere de sorayım. Otokoçlar ile pek münasebetim yok, bence onlar daha iyi olabilir
  14. O zaman tek tek bayilere gidip masaya oturacaksın ciddi almak istiyorum ne yaparsınız diye..
  15. İşte ses var ama maalesef olmuyor diyorum ya, bildiğim için bilmesem tamam diyeceğim. yaklaşık 1 yıl önceki muhabbet: Uğraşıyoruz yaklaşık 3-4 ay önceki muhabbet: Maalesef olmayacak Yakında Focus,Mondeo ve C-max'de de olmayacak 1.6 eb hepsi 1.5 eb'ye dönecek aynı gücü verecek korkacak birşey yok ek olarak daha az tüketmesi bekleniyor.
  16. Bilmiyorum ama oyuncak direksiyonu ile o serinin 2008 dahil hiç satmaması gerekiyor senin ibiza daha iyi
  17. Vergilerden önce bile o fiyattan çok fazla idi. Dedim ya alternatif onlarla bir değil sadece güçlü opsiyon amaç. Ayrıca o motor da değil Şuan satışı yok
  18. Yok yok artık atm kalkıyor. Daha güçlü ondan.
  19. Sabri artan bu vergilerden sonra sanmıyorum çünkü çok pahalı geliyor araba. Otosan getirmek istiyordu çünkü bundan eminim ama sana ipucu ST ye benzer bir versiyon getirilmesi düşünülüyor ST ye alternatif .
  20. Aynen , mümkünse cep telefonunun da ekranı kararsa açılmasa.
  21. Böyle yapan firmalar var. Teşvik işte, güzel mantık bundan ala mantık mı var kıhkıh
  22. Az veya çok hepsinde lamba yanar. Sorun o lamba mı? Yansın ne olacak
  23. Yani orada çıkmazsa diğeri kesin diye
  24. Yakup Ç. A.

    Src Belgeleri

    Ceza yersin yakalanırsan. Ticari yazmaması gerekiyordu. Alacaksın o belgeyi yani
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.