Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Yine aynı kapıya dönüyoruz 99 model 8 yaşında focus'dan da ses gelmiyordu (koltuk) 08 model 6 yaşında focus'da da ses gelmiyor hala bu da f2 (koltuk) Şimdi biz buna sessiz mi diyeceğiz sesli arabalarda var.. Bu tür örnekler ile ilerlemek mümkün değil. Alacaksınız az oyuncalı bir japon mümkünse elektroniği olmasın sorun yaşamamak gibi bir lüks yok avrupa araçlarında bir bir daha iki. Avrupa sürekli geliştirmek zorunda kalıyor olay bundan ibaret ve sürekli hata oranları azalsa da devam edecek.
  2. Artar tabiki tek tek üretiliyor ama üretmeden önce de belirli siparişler aylar öncesinde yapılıyor.. Yani fix ürettiriyorlar satılmadan/istenmeden
  3. Benceler http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-yavuz-otomotiv-2010-focus-1.6-titanium-x-benzinli-150817747/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-ilk-sahibinden-ford-focus-titanyum-151361941/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2010-ford-focus-1-6-titanium-x-paket-full-full-sunroof-deri-dose-150053250/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-ford-bayi-gurbaslardan-2009-ford-focus-1.6i-titanium-sedan-151324485/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-kacirmayin-bu-fiyata-150067004/detay http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-2011-sahibinden-ford-titanium-150434252/detay
  4. Hiç sormadım aklıma gelmedi..Sonuçta 2013 işte spor paket olduğu için fırsat'lık durumu pek yok bana kalırsa ancak gelmiştir Aralık gibi
  5. Hidrolik yağı bitti mi bitmedi mi kaput'u açıp bakabilirsiniz (yeri için bknz klavuz) eğer aracınız f3 olsaydı bu daha farklı olacaktı sizin araçlarda hem hidrolik hem elektrik desteği var ikiside kontrol edilmelidir.
  6. Yakup Ç. A.

    Tork Nedir?

    Tork = Döndürme Kuvveti Silindir çap ve stroku, ateşleme zamanlaması gibi farklılıklardan tork değerleri araçtan araca değişir. Dizel neden daha tork'lu sorusu eksik bir soru benzinli bir motor da TURBO besleme alırsa o da muazzam tork çıkartabiliyor yani yakıt cinsi ile değil motor özelliği ile değişken birşey. Yani bildiğimiz t.dizel değilde dizel araç alırsanız nasıl tork'suz ve güçsüz kaldığını anlayabilirsiniz. Umarım anlatabilmişimdir.
  7. Sponsor bölümünde tüm iletişim bilgiler mevcut durumdadır
  8. Etis model göstermez üretim yılı gösterir. 2012 den önce araçlar satıldığı dönemin model yılını alıyordu. Ortada sorun yok yani eski arabayı yeni diye satan ülkemiz vardı sadece
  9. Araç nedir ? F2 mi F3 mü ona göre doğru kategoriye taşınacak ve yanıtlanacak.
  10. Bu başlıkta bu konuyu tartıştık,yazdık lütfen inceleyiniz. armster değil. C-max tit-x jantının fiyatı kdv dahil 2250 tl Focus 16 titanium jantı kdv'li 2050 tl Focus 16 style jantı kdv'li 1930 tl
  11. Ben olsam tüpsüz alırdım ve mümkün mertebe yüksek donanım ayrıca km'den de bakımlı ise 60 70 bin e kadar hiç korkmazdım daha sonra da tüp'ü en uygun marka ile takar kullanırdım. Şimdiden hayırlı olsun
  12. Aracın ederini vs bilmek için gerçekten kullanıcıların pek katkısı olmuyor. Genelde profilimiz alıp satan değil kullanan kişiler oluyor ama taze alanlar illaki rastlar size yardımcı olacaktır fakat artan ötv ve döviz ile 2.elde + veya - değişimler olabilir. Piyasayı takip edip muadil ilanlara bakıp sizin bu araç için ne vereceğinizi bulmanız gerekiyor temek olarak. Hayırlı olsun, kolay gelsin
  13. Zamlar devam edecek. Fiyatlar düşmeyecek millet de buna tıpış tıpış alışacak hee belki millet akıllanır hükümeti devirir o zaman belki iner fiyatlar
  14. Her marka makyaj yaptığına göre? Tercih ve isteğe bakar bu iş, şehir efsanelerine gıcığımda çok gereksiz oluyorlar
  15. Lütfen uygun karegoride ve açık içerik ile başlık açınız. Bu bölüm BİLGİ VERMEK amaçlıdır Teşekkürler
  16. Arabadan para kazanmak veya az kaybetmek gibi kaygın varsa eğer, aldığın bu 2. modeli aldıktan sonra satarken her türlü eski model olmayacak mı? Yine kaybedeceksin, artık o devir geçti. Mantıken ben olsam sanırım bizim fikrimizi almak için açıldı yani açıkca söyleyebilirim; aşırı gereksiz bir para harcamak diye düşünürdüm. 1 yıl idare etmek için ekranı v teybi değişirim daha iyi satarken de cazibesi olur en azından.
  17. Ben para verip almam bu değişik için hee para battıysa fazlaysa foruma yardım edin bari Şaka bir yana diğer başlıkta yazılanları SİLİYORUM ve buraya ekliyorum. Makyaj gelecek 1 sene olmadan, ölü yatırım olur.
  18. Söylediğim başlık burasıydı
  19. Umarım birgün bu tür bir işe sahip olur bizleri mutlu edersiniz.
  20. Hepsi sonradan. Himpeks de varsa olabilir ama artık oradan almanın anlamı yok millete yalvar bekle felan.
  21. Yahu bunlar olabiliyor çözüm bulabilir mi ? Çok zor Şans oranı yüksek maalesef. Astra kullanıp rahatsız olup satan focus alanda var şimdi herneyse uzatmanın anlamı yok yaşadıklarımız gördüklerimiz bunları gösteriyor. Kim bilir manuel alsaydınız hiç sorun olmayacaktı belki de Makyaj ile tabiki eksiklikler giderilecek amaç bu zaten. F2 versiyonda 1000 adet parça değişti makyaj ile tabiki bunlar olumlu yönde değişiklerdir. Ford ne yapabilir ? Belki daha iyi işçilik ama bana sorarsanız zaten iyileşiyorlar eskiden daha kötüydü.. Hadi kolay gelsin
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.