Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Tsi Vs Tdci


Osman Kemal

Önerilen Mesajlar

Bu Golf'ü C sınıfı hatchbaclerin ilahı yapan şeyleri bir ben mi görmüyorum acaba diyecektim ki Hüseyin abi de varmış sevindim :)

Sıradan 1.2tsi bir Golf'un bırakabilecegi anı ne olabilir çok merak ettim, bi R yada en azından Gti olsa hadi neysede kusura bakmayın ama fazla iddialı olmuş bu cümle..

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bekir abi kırılacak bişi yok.benim 6. Aracım golf bundan öncede 3 tane focus sahibi oldum ve koyu fordcuyumdur da :)

Ben tecrubemi paylaşıyorum ve konunun cevabı benim için titanium focus

1.2 tsi yi tecrube etmemis arkadaşların tahminleri garip.

tofaş şahin de 1.6

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yok yok sen hiç golfe binmemişsin. Yakınlarda olsak bir golf anısı bırakırdim ama çok uzaktayız hüseyin hocam.

içinde her türlü yol çeşidinin olduğu bir güzergahta yapalım.4 kişi olcak ama araçlarda :)

Benim aslında burada dikkat çekmek istediğim durum farklıydı.Bir arkadaşın golf5 1.4 tsi 160 lık arabası var.Ben 5.5 ltre yakarım diye tutturdu.Depoyu fulledik gezdik geldik tekrar doldurunca ortalama kastıra kastıra  7-8 ltre civarı cıktı.Ama aracın göstergesinde daha az yaktığı gözüküyor.

Vatandaş Ova 'da yasıyordur her yer dümdüz.Az yakar tabi.O kriter olamaz. Benim 5 litreden kastım buydu. Siz olayı senin aracı şöyle böyle yapar diyip kişiselleştirdiniz.Konu saptı dolayısıyla.Her neyse 1.2 tsi yi de kullandım bu arada jettada.Sonuç:focus dizeli tek geçerim

hüseyin ipek tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Günaydın tekrar :)

 

Şehir içi (İstanbul) Golf 1.2tsi 7-8lt arası yakar diyelim. Uzun yolda 5'li değerlere düşer ama bastıkça (120 üstü) Focus dizel karşısında olan göreceli avantajını kaybeder. 

 

Ben aynı şehir içinde 55.000km deki dizel Focus'la 6,5lt civarı yakıyorum. İkisi arasında 1,5 lt'lik fark mantıklı olabilir. 

 

Performans kalkışlarda kafa kafaya kalırlar. Son hızda da 190civarı ikisi de bitiyor (denemedim) 

 

Focus dolu araç ve rampada, ara hızlanmalarda tork avantajı ile öne çıkar. 

 

Bizim dönemeyeceğimiz viraj hızlarında Focus avantajlı

 

Golf sportif görünümlü bir araç değil, beğenen beğenir. Özellikle highline, U led far, panoromik tavan, 18 Durban Jant, Limestone grey-tungsten grey-pasific blue olanlarına bir bakın derim. Ama sonuç beğeni işidir.

 

İçine binince veya dışından bakınca dizayn (tasarım kalitesi diyelim)  ve görünen malzeme algısı olarak bence Golf önde. Koltuk kumaşları, plastik kalitesi vs.  Uzun dönem kullanımında o kalite veya kalite algısı ne olacak göreceğiz. :) 

 

Konfor Golf kesinlikle daha iyi. Yalıtım daha iyi diye düşünüyorum ama TDİ Golf'e binmedim. Motor fark edebilir. Dizel Focus ve benzinli Golf için konuşabilirim. 

 

Sonuçta evin birinci aracı olacaksa dizel Focus'u tercih ederim. :) 

 

İkinci araç için 1.2TSİ fiyatı avantajlı olduğu için düşünülebilir. Sonuçta en uygun fiyatlı Golf. Daha güçlü benzinli modelleri keyfim için alabilirim ancak. VW ekonomik değil, fayda/performans araçlarıda satmıyor.Muadili araçların çoğu zaman 10bin civarı üzerine satılıyor. Değer mi? Kullanıcının beğeni ve hevesine bağlı. Ben alırken dizel Focus ile değil,  aşağı yukarı aynı paraya alınabilecek(3-4bin altına) dizel Polo ve Fiesta ile karşılaştırdım. Sadece ekonomi düşünsem 52-54 civarına dizel Polo veya Fiesta alınabilirdi. Beğendiğim için ve C sınıfı almak için Golf aldım.  

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dizel en mantıklı tercih bencede.zaten fiyat önemli ölçü birinin benzinli fiyatına diğerinin dizeli satılıyor 90 bin liralik bir golfün mantıklı olduğunu düşünmüyorum.focus fiyat konfor ekonomi ve performans dengesini sağlamış bir araç.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bahsi geçen motor seçeneklerine bakılırsa kesinlikle Focus TDCI. 1.4 TSI'lere geçince  ibre hemen Golf'e dönmüyor. Beklentiler de belirleyici. Performans ön planda tutulursa Golf, hem ekonomi hem de yeterli performansı olsun denirse Focus alınır. Bir de benim  gibi sedan arayanlar da işin içine girerse rakip Jetta oluyor. O zaman da ibreler Focus'a yaklaşır.

Ramazan Çakır tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dizel en mantıklı tercih bencede.zaten fiyat önemli ölçü birinin benzinli fiyatına diğerinin dizeli satılıyor 90 bin liralik bir golfün mantıklı olduğunu düşünmüyorum.focus fiyat konfor ekonomi ve performans dengesini sağlamış bir araç.

Bahadır Bey Focus ucuz falan değil(sıfır araçları baz alıyorum). İkinci elde mantıklı hâle geliyor. Eş değer donanım paketlerinde neredeyse dizel Focus ile dizel Golf başa baş.

Yakup Bey'in incelemeleri var. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Günaydın tekrar :)

Şehir içi (İstanbul) Golf 1.2tsi 7-8lt arası yakar diyelim. Uzun yolda 5'li değerlere düşer ama bastıkça (120 üstü) Focus dizel karşısında olan göreceli avantajını kaybeder.

Ben aynı şehir içinde 55.000km deki dizel Focus'la 6,5lt civarı yakıyorum. İkisi arasında 1,5 lt'lik fark mantıklı olabilir.

Performans kalkışlarda kafa kafaya kalırlar. Son hızda da 190civarı ikisi de bitiyor (denemedim)

Focus dolu araç ve rampada, ara hızlanmalarda tork avantajı ile öne çıkar.

Bizim dönemeyeceğimiz viraj hızlarında Focus avantajlı

Golf sportif görünümlü bir araç değil, beğenen beğenir. Özellikle highline, U led far, panoromik tavan, 18 Durban Jant, Limestone grey-tungsten grey-pasific blue olanlarına bir bakın derim. Ama sonuç beğeni işidir.

İçine binince veya dışından bakınca dizayn (tasarım kalitesi diyelim) ve görünen malzeme algısı olarak bence Golf önde. Koltuk kumaşları, plastik kalitesi vs. Uzun dönem kullanımında o kalite veya kalite algısı ne olacak göreceğiz. :)

Konfor Golf kesinlikle daha iyi. Yalıtım daha iyi diye düşünüyorum ama TDİ Golf'e binmedim. Motor fark edebilir. Dizel Focus ve benzinli Golf için konuşabilirim.

Sonuçta evin birinci aracı olacaksa dizel Focus'u tercih ederim. :)

İkinci araç için 1.2TSİ fiyatı avantajlı olduğu için düşünülebilir. Sonuçta en uygun fiyatlı Golf. Daha güçlü benzinli modelleri keyfim için alabilirim ancak. VW ekonomik değil, fayda/performans araçlarıda satmıyor.Muadili araçların çoğu zaman 10bin civarı üzerine satılıyor. Değer mi? Kullanıcının beğeni ve hevesine bağlı. Ben alırken dizel Focus ile değil, aşağı yukarı aynı paraya alınabilecek(3-4bin altına) dizel Polo ve Fiesta ile karşılaştırdım. Sadece ekonomi düşünsem 52-54 civarına dizel Polo veya Fiesta alınabilirdi. Beğendiğim için ve C sınıfı almak için Golf aldım.

Yorum bu işte.

İmza

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Donanım anlamında karşılaştırma için titanyum ve Highline karşılaştırmak gerekir. Konunun başında sanırım fiyatları sebebiyle comfort ve titanyum sorulmuş.

Yanlış. Golf'e haksızlık olur öyle çok pahalı kaçar.

Liste yapmıştım o daha mantıklı .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

benim kanımca kesinlikle ford titanium..

 

Fordumu alırken golf comford arasında çok gidip gelimiştim.donanım olarak titanium golf comforddan çok daha üstün.Titanium özelliklerini yakalamak için golfun Higline modelini almak lazım oda fiyat olarak çok uçup gidiyor.


 

Burak Koç tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.