çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 (düzenlendi) Aynı şeyleri tekrarlamana gerek yok kardeşim, bir kerede anlayabiliyorum. Eccoboostun yılın motoru seçildiğini daha önce 9 defa yazmıştın da ben bunu biliyordum zaten. Farklı dillerden konuşuyoruz, sana anlatacak birşeyim yok, sen de atık cevap vermezsen sevinirim... anlayana kadar anlatırım ben ,siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz daha ..1.0 eb un atmosferik 1.6 dan daha iyi ,çok daha ekonomik ve daha iyi bir seçenek olduğunu anladıysanız sorun yok Eylül 30, 2013 çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Tartışma doğru şekilde sonlanmaz ise kapatmak zorunda kalacağım maalesef tartışma yeri değil burası. Bilgi verilir alınır kabul etmek zorunda değil kimse. Biraz daha kibar olmaya çalışalım. Öğretmenler bile böyle yaparsa demeyelim içimizden.. Teşekkürler Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 anlayana kadar anlatırım ben ,siz anlamamakta ısrar ediyorsunuz daha ..1.0 eb un atmosferik 1.6 dan daha iyi ,çok daha ekonomik ve daha iyi bir seçenek olduğunu anladıysanız sorun yok Tartışma doğru şekilde sonlanmaz ise kapatmak zorunda kalacağım maalesef tartışma yeri değil burası. Bilgi verilir alınır kabul etmek zorunda değil kimse. Biraz daha kibar olmaya çalışalım. Öğretmenler bile böyle yaparsa demeyelim içimizden.. Teşekkürler Sayın yönetici, amaç bilgi vererek faydalı olmak ve forumdan faydalanmak. Tartışmanın konu başlığıyla pek ilgisi olmadığı ve gereksiz olduğu tarafımdam geç de olsa anlaşılmıştır. Kendi adıma özür dilerim... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Sayın yönetici, amaç bilgi vererek faydalı olmak ve forumdan faydalanmak. Tartışmanın konu başlığıyla pek ilgisi olmadığı ve gereksiz olduğu tarafımdam geç de olsa anlaşılmıştır. Kendi adıma özür dilerim... Sorun değil temizleriz birazdan 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Aracı almadan önce 1.0 ecoboost ile 1.6 ti-vct arasında kalıp uzun süre karar verememiştim, lakin bir şey kaybetmediğimi bu verilerle anlamış oldum. Ercüment Bey, berilerini zgerçekten güzel. Farklı kullanıcıların aynı motor için değerleri aşağıdaki başlıklarda var: Bu sayfaları incelediğinizde sizin değerlerinizin ortalamanın altında kaldığını ve oldukça ekonomik kullanma becerisine sahip olduğunuz anlaşılıyor. Kutlarım... Özellikle 4.8L fanrika ŞD verisi ile eşdeğer! 1.0 EB almamakla pek bir şey kaybetmedim sözünüze ben de çok katılamayanlardanım. Nedenlerine gelince: 1. Bu kadar yumuşak kullanmauı becerebiliyorsanız o motorda bunun da altında yakardınız, Siz fabrika verisine ulaşabildiğinizie göre bu otomatikman ŞD +%10 tasarruf demektir. 2. Alt devirlerdeki yüksek torku aracın kullanımını çok daha zevkli hale getiriyor. 3. Vergi avantajı var 4. İkinci eli etkileyebilecek motora karşı ön yargı bir süre sonra tam ters yönde bir şehir efsanesine dönerse şaşırmam. Sonuçta aracınıza özüm yok , size göre doğru tercih olmuş, güle güle kullanın, ancak kendi verilerinizden genelleme yaparak sonuca varmanız da pek doğru olmamış. YB ort. yakıt değeri kalibre edilebiliyor: Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 30, 2013 Ercüment Bey, berilerini zgerçekten güzel. Farklı kullanıcıların aynı motor için değerleri aşağıdaki başlıklarda var: Bu sayfaları incelediğinizde sizin değerlerinizin ortalamanın altında kaldığını ve oldukça ekonomik kullanma becerisine sahip olduğunuz anlaşılıyor. Kutlarım... Özellikle 4.8L fanrika ŞD verisi ile eşdeğer! 1.0 EB almamakla pek bir şey kaybetmedim sözünüze ben de çok katılamayanlardanım. Nedenlerine gelince: 1. Bu kadar yumuşak kullanmauı becerebiliyorsanız o motorda bunun da altında yakardınız, Siz fabrika verisine ulaşabildiğinizie göre bu otomatikman ŞD +%10 tasarruf demektir. 2. Alt devirlerdeki yüksek torku aracın kullanımını çok daha zevkli hale getiriyor. 3. Vergi avantajı var 4. İkinci eli etkileyebilecek motora karşı ön yargı bir süre sonra tam ters yönde bir şehir efsanesine dönerse şaşırmam. Sonuçta aracınıza özüm yok , size göre doğru tercih olmuş, güle güle kullanın, ancak kendi verilerinizden genelleme yaparak sonuca varmanız da pek doğru olmamış. YB ort. yakıt değeri kalibre edilebiliyor: Cem bey, yorumlarınız için teşekkürler. Ancak bu genellemeyi kendim için yaptım, kendi adıma konuştum, bir başkasının tercihi beni ilgilendirmez ancak saygı duyabilirim. Amaç paylaşmak ve faydalı olabilmek. Ecoboost kullanıcıları alındıysa eğer maksadımı aşmış kabul ederim kendimi ve yanlış anlaşılmadan dolayı özür dilerim...Saygıyla... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Ağustos 19, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 19, 2014 Bursa-Ayvalık arası yaklaşık 300 km lik mesafeyi 5.8 yol bilgisayarı ortalaması ile kat ettim. Araçta 4 yetişkin vardı ve bagaj tam doluydu. Klima sürekli açıktı. Genelde 100-110 km hızlarla ve zaman zaman hız sabitleyici ile elde edilmiş verilerdir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Aralık 10, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 10, 2014 Sapma normal, yaklaşık %10'luk bir sapma var bende de... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Süleyman Altın Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2014 Bugun bu sapma olayini cem Hocamızin verdigi formul ile araca girdim, sonra psikolojik rahatsizlik hissetim eskj hakine getirdim yol bilgisayarı 10.3 yaziyodu duzelttim 9.6 oldu [emoji3] Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ercüment Balcı Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 11, 2014 Bugun bu sapma olayini cem Hocamızin verdigi formul ile araca girdim, sonra psikolojik rahatsizlik hissetim eskj hakine getirdim yol bilgisayarı 10.3 yaziyodu duzelttim 9.6 oldu [emoji3] Ben de aynı nedenden dolayı hiç dokunmadım... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 26, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 26, 2015 Bu başlık izlenim olarak girilmişti, tüketim iletilerini yakıt kategorisine taşıyorum arkadaşlar. Teşekkürler. Buyrun başlığımız burada. http://www.focusclubtr.com/topic/2846-focus-3-benzinli-yakıt-tüketim-değerleri/ 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir Ilk Yanıtlama zamanı: Mayıs 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 3, 2016 öncelikle şunu belirteyim aracım 2015 focus 1.6 ti-vct sedan. başka kullanıcılar ne kadar yakıt tüketimine sahip ona bakayım diye girdim ama gördüm ki herkes birbirine düşmüş. bir kişi kendi deneyimlerini yazmış ve herkes o kişinin üzerine gitmiş. arkadaşlar bir forum bu şekilde ne ilerleyebilir ne de gelişebilir. hangi motor daha iyidir gibi bir karşılaştırma konusu olsa anlarım. burda birlik ve beraberlik içinde olmak gerekiyorken neler konuşulmuş. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Mayıs 3, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Mayıs 3, 2016 On 3 May 2016 at 08:11, Bekir Ilk said: öncelikle şunu belirteyim aracım 2015 focus 1.6 ti-vct sedan. başka kullanıcılar ne kadar yakıt tüketimine sahip ona bakayım diye girdim ama gördüm ki herkes birbirine düşmüş. bir kişi kendi deneyimlerini yazmış ve herkes o kişinin üzerine gitmiş. arkadaşlar bir forum bu şekilde ne ilerleyebilir ne de gelişebilir. hangi motor daha iyidir gibi bir karşılaştırma konusu olsa anlarım. burda birlik ve beraberlik içinde olmak gerekiyorken neler konuşulmuş. Önce nereye bakmanız gerektiğini öğrenmeniz gerekiyor, forumun ilerleyip ilerlemediğini de nesnel olarak görmek mümkünken yoruma gerek yok İçinde bulunduğunuz başlık test ve yorum kısmı. Haliyle yorumlamak ve anlayışla karşılamak birlik ve beraberlik getirir. Geniş bakın İşte tüketim başlığı http://www.focusclubtr.com/topic/2846-focus-3-benzinli-yakıt-tüketim-değerleri/. KONUYU MAALESEF KİTLEMEK ZORUNDAYIM ÇÜNKÜ BAŞLIK SEÇİMİ SEBEBİYLE GELEN MESAJLARIN KARIŞMASI SÖZ KONUSU. SİLİNMEYECEKTİR. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar