Welcome to Focus Club Tr | Otomobil Severlerin Adresi

Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Ahmet Demir

Focus 3 Jant Tercihi

Bu konuda 16 ileti var

Titanium olmasına rağmen, jantlar hiç hoşuma gitmiyor özellikle şu sıralar iyice gözüme batmaya başladı bu yüzden jant arayışına girdim.Konuyu doğru yere mi açtım bilmiyorum ama yanlışsa kusura bakmayın , aklımada bir kaç soru var onları öğrenmek istiyorum. 

Replica jantın zararı var mıdır? (bipperda kullanıyorum yaklaşık 3-4 aydır bir şey yaşamadım ama uzun vadede ne yaşarım bilmiyorum)

Lastikleri yeni değiştirdiğimiz için mecburen 16 inç olmak zorunda Tr'ye sunulmayan şu jantlara bayıldım yalnız bunlar sanırım 18 inç replica olarak 16lısını buldum Link:(http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-jant-lastik-jant-ford-focus-janti-16-inc-5x108-jant-orjinal-replica-127551895/detay/)

Ancak 18de böyle duran jant 16 da çok farklı durur mu diye şüphelerim var , şuanki jantlardan basit durursa bir anlamı yok

, ayrıca bu jantlardan sonra 2.5 cm yay düşünüyorum boyut farkını kapatması açısından , bir de sizlerin fikrini almak istedim nasıl durur eğer gerçekten abes duracaksa hiç girişmiyim hevesim kursağımda parada cebimde kalsın :)

TEŞEKKÜRLER  

sx4kr.jpg

sx4nx.png

Ahmet Demir tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tavsiyem bu olacaksa 18 olsun olmayacaksa farklı model 17'' almanız olur ama başlık yeri biraz hatalı evet fakat sorun değil. :yeah:

 

Burada 91 sayfa mesaj var sıkılırsanız okuyun bi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tavsiyem bu olacaksa 18 olsun olmayacaksa farklı model 17'' almanız olur ama başlık yeri biraz hatalı evet fakat sorun değil. :yeah:

 

Burada 91 sayfa mesaj var sıkılırsanız okuyun bi

Baya bir okudum ancak lastikler bir aylık o yüzden 16 olmak zorunda , abartılı bir şey düşünmüyorum sade ama şık olucak tercihen beş kollu , çok mu şey istedim ney  :kıhkıh:

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bence orjinal hafif alasimli Borbetdi galiba- jantlarinizi verip agir kalitesi belirsiz bir jant almayin. Boyut buyutcekseniz kabul edilebilir ama ayni kalicaksa boyut bence degistirmeyin.

Style jantlarini begeniyorsaniz bir uyemizlen takas yapabilirsiniz

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güzel jantlar var illa orjinale benzetmek istersen bilemem erkan abinin arabasına jantlar çok yakışmıştı fotolarından bakabilirsin. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Baya bir okudum ancak lastikler bir aylık o yüzden 16 olmak zorunda , abartılı bir şey düşünmüyorum sade ama şık olucak tercihen beş kollu , çok mu şey istedim ney  :kıhkıh:

bu fotodaki jantlar 16 inç olduğu için pek o kadar hoş durmuyor ,ama 18 olsaydı süper olurdu:)  Titanyum jantlar berbat zaten ben ilk gördüğümde titanyum jantı herhalde dedim bu jant trend modellerde sunulacak şaşırmıştım bayağı ...illaki 16 inç olacaksa bence style jantları titanyuma göre çok çok daha güzel..ama 17 inç falan düşünüyorsanız c max x paket jantı veya focus Rs jantı jantı düşünebilirsiniz .Zaten bu 2 jant birbirine benziyor 

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Açıkcası cmax jantı pek hoşuma gitmiyor bu sefer 5 kollu istiyorum , acaba bunları takip biraz bassam nasıl durur , photoshop yapabilen var mı :)

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

şu orjinal 5 kollu jantı var o jant hoşuma gidiyor 18'' olan ve fiesta 2011 deki titanium donanımdaki jant olabilir (17-18 inç) :)

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

şu orjinal 5 kollu jantı var o jant hoşuma gidiyor 18'' olan ve fiesta 2011 deki titanium donanımdaki jant olabilir (17-18 inç) :)

Style jantı benimde hoşuma gidiyor ancak titanum arac neden style gibi gözüksün arasındaki ufak tefek farkları kimse bilmiyor , bu çok mu önemli aslında değil ama piyasada o kadar çok style var ki artık insanın gözü alıştı biraz daha farklı bir şey olsun istiyorum :)

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Style jantı benimde hoşuma gidiyor ancak titanum arac neden style gibi gözüksün arasındaki ufak tefek farkları kimse bilmiyor , bu çok mu önemli aslında değil ama piyasada o kadar çok style var ki artık insanın gözü alıştı biraz daha farklı bir şey olsun istiyorum :)

style jantı demiyorum hani yabancı ülkelerdeki focuslardaki 5 kollu (kalın) jantlardan bahsediyorum söylediginiz konuda da haklısınız focusun donanımlarını bilen ayırt ediyor titaniumu hiç degilse :)

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Jantı büyütüp konfordan vazgeçebilenlerin acaba bir süre sonra değiştirmek isteyip istemeyeceklerini merak ediyorum.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Jantı büyütüp konfordan vazgeçebilenlerin acaba bir süre sonra değiştirmek isteyip istemeyeceklerini merak ediyorum.

 

jantı  büyütünce konfor çok kaybetmiyorki, , sonuçta üzerinde orjinal olanlarda 55 yanak , 70 yanaktan 40 yanağa düşürsen konfor kaybından bahsedebilirsin ...

tek dezavantaj sürtünmeden dolayı güç kaybı veya sarfiyat artması hissedebilirsin (çıtırdan)

 

konfor kaybı , büyük jant takıldıktan sonra , araç daha da güzel gözüksün diye spor yay takılınca oluşur ...

tabi bunun yanında kazandırdıkları da başka konularda paylaşılmıştı .... 

Tolga Başaran tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

jantı  büyütünce konfor çok kaybetmiyorki, , sonuçta üzerinde orjinal olanlarda 55 yanak , 70 yanaktan 40 yanağa düşürsen konfor kaybından bahsedebilirsin ...

tek dezavantaj sürtünmeden dolayı güç kaybı veya sarfiyat artması hissedebilirsin (çıtırdan)

 

konfor kaybı , büyük jant takıldıktan sonra , araç daha da güzel gözüksün diye spor yay takılınca oluşur ...

tabi bunun yanında kazandırdıkları da başka konularda paylaşılmıştı .... 

 

Farklı faktörler sonucunda jant büyütmeyle başlayan macera nedense hep performans kazancı konfor kaybıyla sonuçlanıyor, yanlışmıyım? ;)

1 kişi bunu beğendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.


Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.


Giriş Yap


Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.