Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Drag Race - Focus St- Golf Gti- M135İ- Megane Rs- Astra Opc-


Ercan Altunbaş

Recommended Posts

BMW 135i aslinda bu araclardan daha ust bir arac.3.0 motorlu 306 beygir gucunu yere aktaran bir makineye sahip yani bu karsilastirmada 1. gelmesi normal.Bu aracin karsisina focus rs golf r gibi araclar gelmesi lazimdi pek adil olmamis.Megane ustunde zaten pek fazla bir yorum yapmaya gerek duymuyorum.Basli basina bir muhendislik harikasi birde manuel vites ustunde dsg gibi bir sanziman olsaydi cok daha iyi bir sonuc alirdi.Opel sasirtti beni ustunde 280 bg olmasina ragmen daha kotu bir sonuc beklerdim.Golf tamamen dsg`nin ekmegini yemis.Manuel vites olsaydi son sirada onu gorurduk.Focus garibim gucsuz motorunun kurbani olmus(golf disindaki diger araclara gore).

 

Eger olurda bir gun bu araclar icinde tercih yapicak olursam bmw`yi eliyorum hacminden dolayi tek alicagim araba megane rs olur.

Link to comment
Share on other sites

Golf tamamen dsg`nin ekmegini yemis.Manuel vites olsaydi son sirada onu gorurduk.Focus garibim gucsuz motorunun kurbani olmus(golf disindaki diger araclara gore).

 

 

DSG hep dezavantaj oldu Golf'e Testlerde konusu geçiyor. 

Focusun pilotu bence hakkını vermiştir. Chris Harris 

Focus, ST'de Başarısız RS'i bekliyoruz

Link to comment
Share on other sites

DSG hep dezavantaj oldu Golf'e Testlerde konusu geçiyor. 

Focusun pilotu bence hakkını vermiştir. Chris Harris 

Focus, ST'de Başarısız RS'i bekliyoruz

Ne gibi dezavantajlari olmus.

Aslinda basarisiz degil sadece drag de rakiplerine karsi gucsuz kalmis diyelim.Pist`te tur zamanlari gayet basarili focus st`nin .

Link to comment
Share on other sites

Ne gibi dezavantajlari olmus.

Aslinda basarisiz degil sadece drag de rakiplerine karsi gucsuz kalmis diyelim.Pist`te tur zamanlari gayet basarili focus st`nin .

Aktarımın gecikmesi, erken vites değişimi gibi. valla performans araçlarında neden otomatik kullanılır anlamıyorum sorgulamıyorumda ama ZR1 bile manuelken :)

Link to comment
Share on other sites

Bu konuda ayni fikiriz.Bende performans aracini manuel vites severim gerci ben her arabada ilk tercihim duz olur o ayri. :) Acikcasi cift kavramali sanzimanlar tam tersine daha erken aktarmaya sahiptirler.Erken vites degisimi problemini ben kullandigim hic bir aracta yasamadim.Bmw m3`te kullanilan dct vw`nin dsg(islak tip) porsche pdk ki dsg ile neredeyse aynidir cok basarili sanzimanlar.Pdk`li bir porsche turbo s 2.7 saniye gibi bir surede 0-100 yapmaktadirki manueli ile bu sureyi yakalamak imkansiz gibi birsey. :)

Link to comment
Share on other sites

Pdk`li bir porsche turbo s 2.7 saniye gibi bir surede 0-100 yapmaktadirki manueli ile bu sureyi yakalamak imkansiz gibi birsey. :)

0-100 verisi AWD olmasından dolayı kısa. aslında bahsettiğim DSG GOLF GTİ uyumunun çok iyi olmadığıydı. M3 manuel alınabiliniyor diye biliyorum.

Aktarım tepkimelere bağlı olarak manuelde bu durum kişinin elindedir araba sana itaat etmez ise o ayrı bir durum. 911 turbo s hızlı başlar 400m sonra Corvette' in plakasını okur. durum bundan ibaret. :) 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.