Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Drag Race - Focus St- Golf Gti- M135İ- Megane Rs- Astra Opc-


Ercan Altunbaş

Önerilen Mesajlar

BMW 135i aslinda bu araclardan daha ust bir arac.3.0 motorlu 306 beygir gucunu yere aktaran bir makineye sahip yani bu karsilastirmada 1. gelmesi normal.Bu aracin karsisina focus rs golf r gibi araclar gelmesi lazimdi pek adil olmamis.Megane ustunde zaten pek fazla bir yorum yapmaya gerek duymuyorum.Basli basina bir muhendislik harikasi birde manuel vites ustunde dsg gibi bir sanziman olsaydi cok daha iyi bir sonuc alirdi.Opel sasirtti beni ustunde 280 bg olmasina ragmen daha kotu bir sonuc beklerdim.Golf tamamen dsg`nin ekmegini yemis.Manuel vites olsaydi son sirada onu gorurduk.Focus garibim gucsuz motorunun kurbani olmus(golf disindaki diger araclara gore).

 

Eger olurda bir gun bu araclar icinde tercih yapicak olursam bmw`yi eliyorum hacminden dolayi tek alicagim araba megane rs olur.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Golf tamamen dsg`nin ekmegini yemis.Manuel vites olsaydi son sirada onu gorurduk.Focus garibim gucsuz motorunun kurbani olmus(golf disindaki diger araclara gore).

 

 

DSG hep dezavantaj oldu Golf'e Testlerde konusu geçiyor. 

Focusun pilotu bence hakkını vermiştir. Chris Harris 

Focus, ST'de Başarısız RS'i bekliyoruz

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

DSG hep dezavantaj oldu Golf'e Testlerde konusu geçiyor. 

Focusun pilotu bence hakkını vermiştir. Chris Harris 

Focus, ST'de Başarısız RS'i bekliyoruz

Ne gibi dezavantajlari olmus.

Aslinda basarisiz degil sadece drag de rakiplerine karsi gucsuz kalmis diyelim.Pist`te tur zamanlari gayet basarili focus st`nin .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne gibi dezavantajlari olmus.

Aslinda basarisiz degil sadece drag de rakiplerine karsi gucsuz kalmis diyelim.Pist`te tur zamanlari gayet basarili focus st`nin .

Aktarımın gecikmesi, erken vites değişimi gibi. valla performans araçlarında neden otomatik kullanılır anlamıyorum sorgulamıyorumda ama ZR1 bile manuelken :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu konuda ayni fikiriz.Bende performans aracini manuel vites severim gerci ben her arabada ilk tercihim duz olur o ayri. :) Acikcasi cift kavramali sanzimanlar tam tersine daha erken aktarmaya sahiptirler.Erken vites degisimi problemini ben kullandigim hic bir aracta yasamadim.Bmw m3`te kullanilan dct vw`nin dsg(islak tip) porsche pdk ki dsg ile neredeyse aynidir cok basarili sanzimanlar.Pdk`li bir porsche turbo s 2.7 saniye gibi bir surede 0-100 yapmaktadirki manueli ile bu sureyi yakalamak imkansiz gibi birsey. :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Pdk`li bir porsche turbo s 2.7 saniye gibi bir surede 0-100 yapmaktadirki manueli ile bu sureyi yakalamak imkansiz gibi birsey. :)

0-100 verisi AWD olmasından dolayı kısa. aslında bahsettiğim DSG GOLF GTİ uyumunun çok iyi olmadığıydı. M3 manuel alınabiliniyor diye biliyorum.

Aktarım tepkimelere bağlı olarak manuelde bu durum kişinin elindedir araba sana itaat etmez ise o ayrı bir durum. 911 turbo s hızlı başlar 400m sonra Corvette' in plakasını okur. durum bundan ibaret. :) 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.