Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ford F3 Türkiye'de Neden Bu Kadar Ses Getirdi!!!


Mehmet Can Hatipoğlu

Önerilen Mesajlar

İnternette sürf yaparken buldum ve paylaşmak istedim.

kayda değer gibi geldi.

Yeni nesil Ford Focus ’un tasarımcısı bir TÜRK :nazar: :nazar: :claps:

Yeni Focus, Ford’un Almanya’daki merkezinde Murat Güler’inde olduğu

bir ekip tarafından tasarlanmış ve geliştirilmiş.

Murat Güler, Hürriyet Gazetesinden Emre Özpeynirci ile görüşmesinde

Bu model 2004 yılında Avrupa için tasarladığım ikinci jenerasyon Focus’un

ilk global versiyonu olacak Daha önce Avrupa ve Amerika için farklı tasarlanan Focus,

3′üncü jenarasyonu ile birlikte tüm dünyada aynı tasarıma ve özelliklere sahip olacak.

Yeni modelin dış tasarımını tamamen ben geliştirdim.” açıklamasını yapmış.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Paylaşım için teşekkürler, eski bir röportajıda var: http://www.otodizayn.com/h_mguler.htm

Aslında VW grubunda Murat Günak, Ford'da Murat Güler ve Mazda'da Hasip Girgin tasarım ekiplerine dahil olmuş, yön veren, takdir edilmesi gereken isimler.

Ancak şu anda ne yeni Focus'un öyle ahım şahım ses getirdiğinden bahsedilebilir ne de eğer böyle bir ses varsa bunu Murat Güler'in çalışmasını bilenlerden kaynaklandığı iddia edilebilir diye düşünüyorum.

Yeni Focus eskisine oranla önemli bir başarı yakalamış değil, bakmayın burada zaman zaman yere göğe koyamamıza...

Yanlış anlaşılmasın sınıfında rekabetçi ve başarılı bir araç ama ses getirme ifadesi bana fazla iddialı geliyor.

Cem Boneval tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne sesi getirmiş yahu?

10 kişiyle konuşuyorsam 5 tanesi darlığından şikayetçi.Araç dar olmasa da konsol yapısı dar gibi bir his veriyor.

Bagajını küçük bulanlar var; HB için stopları kapıyla birleştirselermiş diyen var.

izmirde bol bol gördüğümüz 34 plakalı sedan kiralık şirket araçlarını saymazsanız çok az var Focus şuanda.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O ses benim arabanın sunroof'undan gelen seslerdir. Çıtır çıtır. :D :D :D

Yoksa Focus 3 Focus 2 kadar, hele de 2.5 kadar ses hiç getirmedi malesef. Gönül isterdiki getirsin, ama olmadı işte.

İç mekan gerçekten çok dar hissettiriyor.

Bagaj hacmi küçük.

Ön tasarımı ya sev, ya nefret et cinsinden, (ben beğeniyorum, gün geçtikçe daha da hoşuma gidiyor açıkçası)

HB arka tasarımı bir focusta olması gerektiği gibi değil, stoplar arkada C sutunu ile birleşik olmalıydı, ( Ki HB focus şu sıralar çok hoşuma gitsede stoplar kesinlikle ilk iki nesildeki gibi olmalıydı diyorum )

İşçilik kalitesi konusunda (iç mekan kalitesi) hala büyük sıkıntıları olduğunu düşünüyorum, yoksa bile öyle görünüyor. ( Mesela en basitinden koltukların arka dikişleri olabildiğince kötü, tavan kaplamasının cam kenarların gelen yerleri, tutamaklara gelen yerlerindeki kenarların içinden sünger görünüyor, ki hiç hoş değil, birisi sorsa 70 bin tl lik arabada bu olur mu diye ne diyeceğimi bilemem heralde )

Ses getirmiş galiba, ne kadarda memnuniyetsizmişim arabamdan. :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Astranın ön tarafı FIII ten geniş; arka kısım dar olabilir.

Arkası dar evet, önünde de fark yaratacak genişlik göremedim kaç kere bindim lakin farklar 2 cm bile yoktur artı/eksi.. Bunlar aracı yere veya göğe vurdurmaz detaylar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yakup için focus

kaplan için yavrusu gibi :D

Söylediğimde yanlış birsey var mı? Merak ettim

Gercegi , gercek dısı gösteren sey için 1 an bile durmam bu Focus degil hayatımın herseyinde boyle..

Ayrıca başlık ya konu sahibinin Yada turk milliyetçisi bir sitenin lafı ; bu klişe laflara kanıp yok efendim demek gereksiz :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kullanıcısına güzel ve özel bi araç .Öyle aman aman satışı yok , son 3 ayda biraz daha sık görür olduk sadece ses getirse böyle olmazdı herhalde,bu arada buna otasanın fiyat politikalarıda sebeb olmuş olabilir.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Söylediğimde yanlış birsey var mı? Merak ettim

Gercegi , gercek dısı gösteren sey için 1 an bile durmam bu Focus degil hayatımın herseyinde boyle..

Ayrıca başlık ya konu sahibinin Yada turk milliyetçisi bir sitenin lafı ; bu klişe laflara kanıp yok efendim demek gereksiz :)

Yanlış bişey var demedim ki :D

Yakup için Focus kaplan için yavrsu dedim :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus'a dar diyenlere ben de bir ses vereyim, alet ele oturan eldiven gibi sürücüsünü sarıyor, kısacası araba kullanmaktan zevk alan, kendi ve aracının limitlerini araştırmaktan korkmayanlar için, arabayı sadece ulaşım değil zevk için kullananlar için, sürücü ile arabanın bütünleşmesinden hoşlananlar için. Bu çok net!

Yok ayak ayak üstüne atıp, yolu da hissetmeyeyim, ses de duymayayım, en bir konforlusundan ferah ferah gideyim diyorsanız ya evinizin salonundan hiç çıkmayın, ya da bu paraya en donanımlısından şahsiyet yoksunu bir Fluence alın ve rahat edin.

Otomobil almadan beklentilerinizi iyi tanımlamazsanız hayal kırıklığı kaçınılmaz olur...

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Cem Abi;

O kadar araca indim bindim test ettim; bunların içinde sürücüyü saran tek araç gördüm o da Alfa 159.

Bana göre V formu ile Focus III sürücüyü kendisinden iten bir araç olmuş.Daha öncede dediğim gibi araç dar olmasa bile içeridekilere bu hissi veriyor maalesef.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.