Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 2011 Garanti Kapsamı Hakkında


Burak Resuloğlu

Soru

Arkadaşlar sizlere bir şey danışmak istiyorum, ben bundan 2 hafta önce 15000km'de ve garantisi devam eden bir araç satın aldım.(Focus 2011 Comfort)

Araca alışık olmadığımdan test sürüşünde herşey normal gelmişti ve aracı beğendiğimden satın aldım, ancak bu son 4-5 gündür arabanın ön bölgsinde bir yalpalanma olduğunu fark ettim, özellikle 2.ve 3.viteslerde hızlanırken araba sağa sola kafa sallıyor gibi sendeliyor..çok rahatsız edici değil ama normalde değil, bunun büyük bir ihtimal akslardan kaynaklandığını düşünüyorum.

Perşembe günü servisten randevü aldım ve ilk defa götüreceğim, şimdi size sorum şu..servisteki yetkililer bunun sorunu eğer akslarda ise garanti kapsamında değiştirecekler midir? Aracın 15.000km bakımı daha yeni yapılmış, faturası ve garanti belgesi elimde. Bu sorunu garanti kapsamında çözmeme ve benden ücret talep etme olasılığı olabilir mi acaba?

Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.

Burak Resuloğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Yakup meslek yüzünden son güne kadar kesin bir söz veremiyorum eğer o hafta sonu çalışmaz isem buluşmaya katılmayı çok isterim ama nasip.

bende o tarih için şimdiden birşey söylemiyorum maalesef, gelmeyi isterim..bu sefer olmazsa bidaha ki sefere diyelim artık.

Gelirsiniz gelirsiniz, yeriniz hazır :yeah:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu sabah servise gittim şansıma altug bey oradaydı burak bey ve aracını referans olarak söyledim arızanın da aynısı olduğunu belirttim gerçekten çok alakadar oldu gökmen ustayla birlikte kısa bir test sürüşü yaptık arızalı parçanın siparişini vericekler geldiğinde bana haber verecekler gidip degişimi yapacagız.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu sabah servise gittim şansıma altug bey oradaydı burak bey ve aracını referans olarak söyledim arızanın da aynısı olduğunu belirttim gerçekten çok alakadar oldu gökmen ustayla birlikte kısa bir test sürüşü yaptık arızalı parçanın siparişini vericekler geldiğinde bana haber verecekler gidip degişimi yapacagız.

Pazar günü de biz test sürüşüne çıkalım gel de :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0
Guest Sadık Taşyürek

bende 2 viteste 1500-1700 devirler arasında sabit hızla seyrederken benzer sorun yaşıyorum. sağolsn servis müdüür Burak bey çok alakalı ve yardımcı olabilmek iççin çırpıyor desem yeridir. hemen 2 teknisyen görevlendirdi ve beraberce teste çıktık. ancak arkadaşlar bir sorun göremediler. benim hissettiğim şeyi hissedememelerinin sebebi 2 viteste seri sürüş yaptıklarından kaynaklanıyor. lakin gerçek trafikte her zaman seri sürüş sergileyemiyorsunuz. ben sıkışık trafikte mecburen yavaş hareket ettiğim için sallantıyı gayet rahat hissedebiliyorum. önümüzdeki hafta aracı servise bırakacağım ve test edilip kontrol edilerek gereken neyse yapılacak.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu sabah servise gittim şansıma altug bey oradaydı burak bey ve aracını referans olarak söyledim arızanın da aynısı olduğunu belirttim gerçekten çok alakadar oldu gökmen ustayla birlikte kısa bir test sürüşü yaptık arızalı parçanın siparişini vericekler geldiğinde bana haber verecekler gidip degişimi yapacagız.

Altuğ Bey'in orada olması iyi olmuş..kendisi 10 numara, selamımı söyleyin.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Evet arkadaşlar cumartesi yaptırdığımız arıza tespiti nin devamında yaşananları paylaşmak istiyorum.Pazartesi gün boyu servisten beni arayarak parça siparişinin verildiğini,hangi gün geleceğini ve beni değişim işlemleri için hangi gün çağıracakları hakkında bilgi vermek için aramalarını bekledim. ama ne arayan ne de soran oldu akşam saat 4,30 civarı dayanamayıp ben arayayım dedim yaklaşık 15 dakikalık arama sürecinden sonra bir canlı varlıkla ancak merhabalaşabildim (teyp kaydı ve açılmayan tlf yüzünden)tlf açan bayan a aracımın parça siparişi ve değişimi için bilgi almak istediğimi söyledim altuğ beyin izinde olduğunu onun yerine bakan arkadaşla görüşebileceğimi söyledi ve tlf aktardı ancak arkadaş tlf açar açmaz yüzüme kapadı sonra gene 15 dakkikalık uğraşlar sonucunda aynı bayanı denk getirdim ve tlf kapandığını söyledim ben size cep numarasını vereyim daha rahat ulaşırsınız dedi tabi arkadaş konudan bihaber olduğu için anlamasını sağlamak bir hayli uzun sürdü nihayetinde cep telefonunu ordan birine vererek yedek parça bölümüne götürmesini istedi orda ki arkadaş abi parçaların bugün geldi yarın arabayı bırak arkadaşlar değişimi yapsınlar dedi.Salı sabah servise gittiğimde aracı beraber test ettiğimiz ustayı buldum parçalar gelmiş bende geldim dedim iyi de abi ben sana gel demedimki dedi bugün bu araba yetişmez ancak yarın bakabilirim deyince artık buraya kadar geldik bari arabayı bırakayım git gel olmasın dedim.Bu sabahta arayıp bir sorayım bakalım arabanın durumu nedir bugün işi bitermi diye aradım ama herhangi bir canlı varlık ile temas kuramadım santral dahil cvp yok ve servise gittim müşteri danışmanlarının başı çok kalabalıktı içerde dolaşırken benim aracı ne içerde ne de dışarıda göremedim ordaki ustalardan birine sordum tesadüf usta başıymış orda bir deftere baktı abi senin araba bitmiş müşteri temsilcisi arkadaşlara söyle teslim etsinler dedi neyse 20 dakkikalık bekleyişin ardından müşteri temsilcisi arkadaşla tanışma fırsatı bulduk durumu anlattım karmakarışık olan masasının üzerinde benim aracın işlem kartı nı aradı ama maalesef bulamadı usta başına sordu oda ben sana bıraktım yok efendim bırakmadın derken 15 dakika da öyle geçti en sonunda usta başı yav verin abinin anahtarlarını gitsin zaten adamın arabası garanti dahilinde dedi ufak bir not kağıdına aracın plakasını yazıp teslim edilebilir diye kaşe bastılar dışarda güvenlikçi arkadaşa verip aracınızı alabilirsiniz dediler .Tabi o güvenlikçi arkadaşı dışarıda arayıp bulmak 10 dakika sürdü o da işe yeni başlamış gitti 3 kişiye danıştı ben bu arabayı verebilirmiyim diye biri sen veremezsin bilmem ne ustayı çağır o versin dedi bir 10 dakikada o ustayı bekledik neyse geldi baktık servisin önünde araba yok ordan başka bir müşterinin aracıyla otoparka gittik ve en sonunda arabyaı kapısı camı açık sanki kazalı pert olmuş bir araç görünümünde (yanında duran araçlar bu şekildeydi) içerisi dışarısı bir karış toz için de kalmış vaziyette teslim aldım ve yangından mal kaçırırcasına oradan uzaklaştım.İşim gereği 10 yıl içerisinde bir çok marka aracın yetkili servisine girdim çıktım iş yaptırdım ama ataşehir otokoç servisi kadar lakayıt bir servis görmedim.Sonuç olarak evet aracın problemi giderilmiş.

NOT:Farkındayım çok uzun bir yazı oldu okuma zahmeti gösterdiğiniz için teşekkür yazım ve imla hataları için özür dilerim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun....

Ciddi bir iletişimsizlik ve gevşeklik örneği, bu tür izlenimlerin mutlaka memnuniyetsizlik olarak nesnel bir şekilde Otosan'a (444 FORD veya http://www.ford.com.tr/Footer/iletisim-formu) duyurulmasında yarar var.

Bir seferde olmasa bile zamanla geri bildirimler arttıkça tedbir alma ve düzelme süreci işleyecektir.

Beri taraftan biraz kara mizahi olarak olaya bakarsak:

1. Aracın arızası saptanmış ve garantiden giderilmiş

2. Yapamayız dedikleri halde aynı gün işi bitirmişler

Yani işin şekli kötü olsa bile özü kurtarıyor, bir daha böyle bir deneyim yaşamamanız dileği ile...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Geçmiş olsun....

Ciddi bir iletişimsizlik ve gevşeklik örneği, bu tür izlenimlerin mutlaka memnuniyetsizlik olarak nesnel bir şekilde Otosan'a (444 FORD veya http://www.ford.com..../iletisim-formu) duyurulmasında yarar var.

Bir seferde olmasa bile zamanla geri bildirimler arttıkça tedbir alma ve düzelme süreci işleyecektir.

Beri taraftan biraz kara mizahi olarak olaya bakarsak:

1. Aracın arızası saptanmış ve garantiden giderilmiş

2. Yapamayız dedikleri halde aynı gün işi bitirmişler

Yani işin şekli kötü olsa bile özü kurtarıyor, bir daha böyle bir deneyim yaşamamanız dileği ile...

Teşekkür ederim cem bey .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Bu serviste, yani Otokoç Ataşehir servisinde düzen disiplin yok, ustalar lakait..benim servise bıraktığım zamanda böyle olmuştu zaten, tek memnun kaldığım kişi Altuğ Bey idi...oda tatile çıkdıysa o servisin yanına bile yaklaşılmaz...inanılmaz bir kaos ve düzensizlik var. Bu Perşembe Balans yaptırmak için Maltepe Şahsuvaroğlu'na gittim, şaşırdım kaldım Otokoç'la mukayese ettiğimde..son derece düzenli, sistematik ve güler yüzlü bir personel. Müşteri temsilcisinden ustasına kadar, test sürüşüne çıkan kalite kontrol personelinden tutunda size çay ikram eden şahsa kadar..inanılmaz beğendim ve memnun ayrıldım. Çetin Bey geçmiş olsun ikimizede diyorum Otokoç kabusu için, bundan sonra benim gideceğim tek adres Şahsuvaroğlu Maltepe servisidir, orada Volkan Bey Var iletişim için : 216 441-4278 . (Telefon vermek kurallara aykırı mı bilemiyorum)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.