Hasan K. Oluşturma zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Oluşturma zamanı: Nisan 17, 2012 Sonunda bu da oldu. Sabah inip arabanın yanına geldiğimde kaputun üstünde biri yüzeysel diğeri ise bayağı derin(sanıyorum rütuş gerektirecek) iki çizik ile karşılaştım. Hadi ilk çizik kaza idi. İkincisi çok derin elimle o boşluğu anlayabiliyorum. O kaputu çizen kimden olduğu belirsiz olanı yakalarsam zaten iki büklüm edeceğim. Allah belasını versin inşallah. Gelelim çiziklere. Sizce rütuş gerektirir mi? Özellikle ilk resimle olan. Kromajı da çizmiş hayvan. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Çok geçmiş olsun Hasan. İlk resimdeki çizik rütuş ister gibi, diğeri pasta cila ile gidebilir gibi görünüyor. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 yuuuuuuuuuuuhhhhhh...be.......Yok yaw..bunlar insan olamaz....gerçi hayvan bile olamaz..... geçmiş olsun Hasan..... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Alperen G. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 resimleri göremiyorum ama ne olursa olsun faillerin 2 ayaklı hayvan oldukları şüphesiz... geçmiş olsun.. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan K. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 1. rütuşsuz gitmez mi ki? Zımpara, Polisaj ile. Neyse yarın ne olacağı belli olur zaten. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Yok Hasan ..çok derin gözüküyor.... ama umarım gider .... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yusuf Çavuş Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Gidebilir belkide, bu konuda bilgisi olan arkadaşlar daha net bilgi verecektir Hasan'ım. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mehmet K. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Hasan kardeş geçmiş olsun hani kaza olabilir ona lafım yok ama bilinçli olarak araba çizmek nasıl bir zevk anlamıyorum birgün çok zengin olursam deneyecem valla Resimlerden ne kadar yorum yapsak da doğru olmaz bence sen güvendiğin bir kaportacıya göster inş boyasız kurtarırlar 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Evet ya...Yusuf haklı...ben sinirden hemen öyle yazmışım.....Canını sıkma giderilir.... 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Onur K. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Geçmiş olsun Hasan Boyasız halledilir inşallah , ama boyatılacaksada eğer mutlaka resim çek boyatmadan önce. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
emir hacımustafaoğlu Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 hasan kardeşim geçmiş olsun öncelikle kaputun sol kısmında kalan pasta cila ile kurtarılabilir sağ tarafında kalan kısım için tamamen gitmesini istiyorsan bunun için yoklama macunuyla dolgu yapılıp zımpara artı yama boyası yapılması şart fakat boyan solmuşsa solmadan kastım gözle görünen bir solma değil aracın komplesi hava şartlarından ötürü ton farkı yaratabilir zamanla eğer orjinal boyası ise (boya markası olarak) pasta cila ile aracın ilk günkü tonajına döner işlem görmüş ise kaputun pasta cila sonucu orjinal boyalı yer ile işlem görmüş yerlerde yine ton farkı çıkar, henüz hiç işlem görmemiş ise yani, fabrika boyası var ise yani,yerli boya kullanılmamış ise; attıkları yama,yama yapılan parçaya uygulanan son işlemde (pasta cilada) ton farkı göstermeyecektir olaki fabrika boyası olmayan boyanmış bir kaput muhtemelen standox,mobiel boya markası ile yapılmıştır(yerli distribütör) üzerine attığın her yama kaputun üzerindeki boya ile tutmayacağından farkedilecektir ki gördüğüm kaputun önceden işlem görmüş çünkü çizilen bölüm gözeneklenmiş buda altında macun olduğunu gösteriyor.. üzülerek sölemeliyimki komple parçayı boyatman gerekiyor geçmiş olsun not:tek parça boyama 100-140 tl civarında istanbul da adanada fiyatlar biraz daha makul olduğunu düşünüyorum 5 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Dr.Mert Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Geçmiş olsun Hasan kardeşim. Maalesef karaktersiz, insan dışı mahlukat çok var memleketimizde. Tek hücreli amipler bile daha faydalıdır kainata. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan K. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Tamam şimdi msn'den görüştüm bu konuda iyi olduğunu bildiğim bir abim ile. Resimleri görünce ikincisi polisaj ile gider de 1. ye anahtarı çok güzel(!) takmış rütuş boyası ile boyanır zımpara + polisaj ile orası ilk günkü gibi olur dedi. Rütuş boyası temin etmem lazım servisten alır sanayide soluğu alırız yarın ne yapalım. Bundan sonra da Emniyet parkında dursun araba evin önünde duracağına. hasan kardeşim geçmiş olsun öncelikle kaputun sol kısmında kalan pasta cila ile kurtarılabilir sağ tarafında kalan kısım için tamamen gitmesini istiyorsan bunun için yoklama macunuyla dolgu yapılıp zımpara artı yama boyası yapılması şart fakat boyan solmuşsa solmadan kastım gözle görünen bir solma değil aracın komplesi hava şartlarından ötürü ton farkı yaratabilir zamanla eğer orjinal boyası ise (boya markası olarak) pasta cila ile aracın ilk günkü tonajına döner işlem görmüş ise kaputun pasta cila sonucu orjinal boyalı yer ile işlem görmüş yerlerde yine ton farkı çıkar, henüz hiç işlem görmemiş ise yani, fabrika boyası var ise yani,yerli boya kullanılmamış ise; attıkları yama,yama yapılan parçaya uygulanan son işlemde (pasta cilada) ton farkı göstermeyecektir olaki fabrika boyası olmayan boyanmış bir kaput muhtemelen standox,mobiel boya markası ile yapılmıştır(yerli distribütör) üzerine attığın her yama kaputun üzerindeki boya ile tutmayacağından farkedilecektir ki gördüğüm kaputun önceden işlem görmüş çünkü çizilen bölüm gözeneklenmiş buda altında macun olduğunu gösteriyor.. üzülerek sölemeliyimki komple parçayı boyatman gerekiyor geçmiş olsun not:tek parça boyama 100-140 tl civarında istanbul da adanada fiyatlar biraz daha makul olduğunu düşünüyorum Benim bildiğim bu aracın daha önce hiç işlem görmediği. Aracı zaten bayiden aldık(ikinci el kısmından 3 aylık araçtı), eğer işlem varsa arabayı bırakır paramızı geri isterim. Eğer böyle bir durum varsa bayinin çekeceği var. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bekir B. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Durduk yere çıkan işe bak...Neyse Hasan Allah daha beterinden korusun.....İyi tarafından bakarsak çözümü bulundu..... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Hasan K. Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Nisan 17, 2012 Durduk yere çıkan işe bak...Neyse Hasan Allah daha beterinden korusun.....İyi tarafından bakarsak çözümü bulundu..... Öyle bakmaya çalışıyorum Bekir abi. Olan olmuş sonuçta. Ama sövmeden edemiyorum o hayvana. İnsanlıktan nasibini almamış kimden olduğu belirsiz. Zaten bir polisaj planım vardı onu da bu olayla hayata geçirmiş olurum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap